úterý 17. října 2017

Recenze: Kniha 107 neodolatelných fit receptov

Dnes tu pro Vás mám recenzi na novou knihu 107 neodolatelných fit receptov. Možná Vám ten název něco říká... Ne, nemýlíte se, je to druhý díl knihy 107 neodolatelných smoothie receptov, která zaznamenala velký ohlas a proto se také dočkala pokračování. Kniha vychází právě dnes, ale já jsem měla možnost mít ji doma už dříve, abych pro Vás stihla napsat recenzi. Tak se této nové knize pojďme "podívat na zoubek". 😊

Počet stran: 175
Počet receptů: 107
Cena: 459 Kč/15,90 Euro
Autor: Petra Ondrášková a Michal Dedinský

Obsah: První stránky knihy jsou věnované základním informacím o zdravém životním stylu. Najdeme zde zamyšlení nad současnou nezdravou stravou a jejími důsledky a naopak návod, jak to změnit ku vlastnímu prospěchu. Nechybí ani rady, jak řešit chutě na sladké, jak nakupovat ty správné potraviny nebo tipy, co by rozhodně v naší zdravé kuchyni nemělo chybět. Následují doporučení, jak úspěšně hubnout, jako třeba jak si správně naplánovat jídla, tipy na rychlé svačinky nebo čeho se při hubnutí vyvarovat.
Recepty jsou rozdělené do několika kapitol: Smoothie a nápoje, Sladké dobroty a snídaně, Omáčky a dresingy, Polévky, Saláty, Slané chuťovky a snídaně, Bezmasá jídla, Recepty z ryb a Masová jídla. U každého receptu najdeme rozpis ingrediencí bez klasického vážení (vše přepočítáno na hrnky a lžíce), detailní postup přípravy, barevné foto hotového pokrmu, označení, zda jde o bezlepkový, bezlaktózový, raw nebo vegetariánský recept a samozřejmostí je i rozpis kalorií a jednotlivých makroživin daného pokrmu.
Na závěr na nás čeká 21denní jídelníček, který obsahuje na každý den pět jídel (snídaně, svačina, oběd, svačina, večeře) a to i s přesným nákupním seznamem na všechny tři týdny.

Můj názor: Já nevím, čím to je, ale prostě knihy našich sousedů mají vždy tak krásné zpracování. Trošku závidím.😐Ale vážně. Grafika je úchvatná, fotky naprosto perfektní, vše je krásně barevné a působí velmi pozitivně. Myšlenka celé knihy a i recepty jsou mi velmi blízké, protože je zde vyzdvihováno, že nejde až tak o počítání kalorií a vážení, ale o to, aby Vás jídlo těšilo a i proto nemají recepty klasické gramáže, ale vše je uvedeno v mírách hrnků a lžic /stejně jako mé jídelníčky na míru 😜/. A nutno ocenit také to, že kniha nepřináší jen samotné recepty, ale i spoustu informací a rad ohledně zdravého stravování, takže ani začátečník nebude tápat a získá inspirativního pomocníka. Zdravé, jednoduché a rychlé recepty, které Váš jídelníček příjemně zpestří a ukáží Vám, že zdravé stravování vůbec není nudné, ale že dokáže být i pastvou pro oči. 😍

Ke knize získáte zdarma dva ebooky:

Pokud i Vás kniha zaujala, můžete si ji koupit zde.

Pokud byste chtěli i první díl, můžete si jej koupit zde