úterý 4. dubna 2017

Recenze: Z fitka do kuchyně 1

Dnes tu pro Vás mám recenzi na další výtvor z dílny Lucie a Petra Šváralových. Jistě znáte jejich edici Z fitka do kuchyně a dnes Vám jdu představit novou knihu Z fitka do kuchyně č.1. Ne, to není žert, i když je apríl (duben).😎 Prostě teď vyšel první díl této série a hned vysvětlím proč. Původně tento první díl vyšel jen jako ebook. Protože ale zaznamenal velký úspěch, tak se Fitshaker rozhodl vydat další díl, který už vyšel i v knižní podobě. Následovaly další a další díly. No a teď (konečně) přišel čas, aby se knižní podoby dočkal i původní ebook. Tak se na něj pojďme mrknout...😉

Počet stran: 182
Autor: Luce Švaral a kolektiv
Jazyk: slovenština
Cena: 499 Kč

Obsah:Na začátku knihy nás čekají základní fakta o výživě, rozdělení makroživin a mikroživin, jejich zdroje a funkce. Následují stránky věnované informacím o cvičení a jídle, dozvíme se tedy, jak se správně stravovat před a po cvičení, aby byl náš trénink co nejefektivnější a nechybí ani kapitola o pitném režimu.
Samotné recepty vždy obsahují rozpis ingrediencí, detailní postup přípravy a foto hotového pokrmu. Samozřejmostí jsou i kalorického hodnoty jídla. Ke knize navíc získáme i dva bonusy zdarma: ebook Hříšné a zdravé sladkosti a ebook Zdravé fitness polévky.

Pozn.: Kniha se momentálně překládá do češtiny a vyjde už brzy. 😎

Můj názor: No můžu já říct něco jiného než že jsem z knihy nadšená? No nemůžu. A proč ne? No protože prostě cokoliv, co tahle dvojka vytvoří je naprostá bomba super mega úžasný! Úžasné recepty, nádherné barevné fotografie hotových jídel, nad kterými ukápne nejedna slina a hlavně zodpovězení věčné otázky co jíst před a po cvičení. Velké díky za to, že se nakonec rozhodli i první díl vydat v knižní podobě, rozhodně skvělý nápad. Edici Z fitka do kuchyně tedy máme kompletní, copak asi přijde teď? 😍

Pokud i Vás kniha zaujala, můžete si ji pořídit zde