WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

pondělí 26. května 2014

Jillian Michaels Mýtus: S tím správným krémem, dietou nebo procedurou se zbavíte celulitidy

Začněte mluvit o celulitidě - dolíčkách na stehnech a zadku - a většina žen ztuhne. Opravdu nás tohoto trápení mohou zbavit krémy proti celulitidě a léčebné procedury? Pojďme to zjistit.

Pravda: Odložte krém proti celulitidě a zrušte svou další proceduru odstranění laserem. Neexistuje způsob, jak se zbavit celulitidy.
Celulitida dokáže naštvat, já vím. Věřte nebo ne, mám ji taky. Roky jsem se trápila zkoušením všeho možného, co by mě celulitidy zbavilo, všechny možné krémy i léčebné procedury jsem zkusila na vlastní kůži. Můžete mi věřit, že když říkám, že celulitidy se nejde zbavit, říkám pravdu. Teď už jsem smířená se svou celulitidou i s faktem, že ať dělám, co dělám, nezbavím se jí. Tady je několik důvodů, proč je nemožné celulitidu zlikvidovat a co můžete udělat proto, aby nebyla tak vidět.

Celulitidu ovlivňuje věk a dědičnost. Na celulitidu má vliv to, jak velká vrstva tuku je pod ní, čili pro snížení celulitidy je nejlepší docílit co nejmenšího obsahu tuku správným jídelníčkem a cvičením. Pokud zhubnete, Vaše celulitida zeslábne a to hlavně u žen, které zhubnou více kg. Kromě hubnutí a snižování tělesného tuku byste měli také začít pracovat na posilování svalů na problémových partiích, které Vám pomohou tím, že vytvoří pevnější povrch.

Žádné krémy, léčebné procedury ani ošetření neprokázaly odstranění celulitidy. Jak jsem psala výše, hubnutí je pravděpodobně nejvíce přínosnou léčbou celulitidy.Celulitida nikdy nezmizí úplně, ale tím, že budete správně jíst a dostatečně cvičit můžete hodně zeslabit její vzhled. Dokonce i ty nejdražší procedury, které vypadají hodně přesvědčivě, dokážou vymizet celulitidu maximálně na pár měsíců. Věřte mi, ale že zhruba po 6 měsících ji máte zpátky. A takhle bych mohla pokračovat dál a dál o různých zázračných možnostech léčby. Pravdou však zůstává, že žádná procedura nemá dlouhodobé účinky. Takže jste ozařováni za nemalé peníze pro něco, co vydrží max cca půl roku - není to vyhazování peněz???

Téměř všechny ženy mají celulitidu. Přestaňte se srovnávat s jinými ženami - podle průzkumu Mayo Clinic nejméně 8 z 10 žen má celulitidu. Takže ano, i celebrity, zpěvačky, herečky, stejně jako ženy v domácnosti. Všichni jsme jen lidé a máme své nedostatky. Vím, že se to snadno řekne, ale snažte se naučit být lhostejné ke své celulitidě. Já sama občas, když jí vidím, tak mě to naštve, ale naučila jsem se s tím žít.

Závěr: Jediný způsob, jak snížit výskyt celulitidy je držet si zdravou váhu a posilovat svaly správným cvičením. Povrchní krémy a procedury a ošetření nemají trvalý účinek. Tím, že budete cvičit, ušetříte peníze a získáte trvalé zdravotní výhody!

Z originálního článku Jillian Michaels volně přeložila Mamina Zdenina