WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

středa 21. května 2014

3.měsíc těhotenství

Tak už jsem ve 4. měsíci, pojďme si tedy shrnout ten 3. měsíc. No budu se zase jen opakovat - nevolnosti neustupují, je mi zle, zle, zle. Není mi souzeno si těhotenství užívat. Už ať je říjen.
Jídlo: Na zdravou stravu můžu zapomenout, bohužel. Pevně věřím, že po porodu se dokážu zase srovnat a najet na svůj zdravý režim. Když vidím ve skupině nebo na nějakém blogu fotky zdravých jídel, tak se nemůžu dočkat až se na to zase vrhnu.

Cvičení: ee, s pohybem je to špatný. Už mě to štve. Bože! Já bych cvičila! Už se začíná projevovat absťák.

Tělo: ačkoliv se mi to těžce přiznává, tak nedostatek cvičení a správné stravy se začíná projevovat. Mám pocit, že moje tělo se přeměňuje v jeden velký kus tuku. Zrcadlu se vyhýbám obloukem. Že poroste břicho, s tím se v těhotenství musí počítat. Ale že zase budu rozplácnutá, nezpevněná - achjo. Čeká mě spousta práce...


Hláška měsíce: "Asi to bude holka, protože u prvního těhotenství si měla takový pěkný špičatý břicho, teď máš pivní pupek." Opět můj milovaný manžel
No řekněte, nemilovali byste ho, za ty úžasné komplimenty?

P.S. Prozradím, že příští měsíc už konečně bude lepší...