WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

úterý 31. prosince 2013

Konec roku a rok nový☺

Dnes je poslední den roku 2013, všichni hodnotí, co se událo, co zažili a přemýšlí, co přinese ten rok nový. Abych byla upřímná, já to tak moc neprožívám. Silvestra jsem nikdy nijak extra neslavila. Nevidím k tomu důvod. Proč oslavovat konec roku? Kdyby konec světa, tak neřeknu, ale konec roku???☺ 

U nás to proběhne tak, že udělám chlebíčky, koukneme na nějakej film, přiťukneme si a půjdeme spát. Ani nevím, jestli vydržíme do půlnoci. Ikdyž ono to je jedno, protože nás stejně pak vzbudí rachejtle... Mimochodem, petardy bych zrušila úplně. Je to jen škoda peněz, jsou nebezpečné, děti se jich bojí a zvířata taky. Tak a teď konec pesimismu a zpět k tématu.
Pokud mám zhodnotit rok 2013, tak musím říct, že jsem s ním spokojená. Tento rok byl pro můj život přelomový, protože jsem změnila svůj životní styl. Seznámila jsem se s Jillian a Bobem a Zuzkou, ikdyž jen přes youtube.☺ Podařilo se mi shodit pár kilo a centimetrů, vypěstovat si nějakou tu fyzičku - ikdyž to ještě není nic moc, tak je to o dost lepší než to bylo. Ale hlavně, jsem ráda, že jsem si to srovnala v hlavě a že vím, co chci a co je správné. 
Velkým pozitivem bylo i založit skupinu Ovládněte svůj metabolismus s Jill. Ikdyž jsem původně zamýšlela skupinu mít jen pro sebe a své pokroky, absolutně mě překvapilo, jaký byl o skupinu zájem, kolik lidí se zajímá o zdravý životní styl. Nyní má skupina přes tři tisíce členů a neustále přibývají další. 
Dále, co hodnotím jako velké plus letošního roku je, že jsem poznala spoustu skvělých lidiček, ikdyž opět ne osobně, ale aspoň jsou to Češi.☺Patří mezi ně samozřejmě Nikki z blogu Moje Tělo, Maruška z Rutiny, členové skupiny Ovládněte svůj metabolismus s Jill, které raději nebudu jmenovat, protože bych určitě na někoho zapomněla.☺A několik přátel jsem našla i mezi sponzory soutěží a akcí, které jsme pořádali.
Negativa žádná nevidím. Nebo spíš nechci vidět. Věřím, že vše se děje z nějaké příčiny. Kdybysme nechybovali, neměli bysme se z čeho poučit. Všechno zlé, je k něčemu dobré. A opravdu je to tak.
Rok 2013 jsem odstartovala se zdravotními problémy a bohužel ho také ukončuji se zdravotními problémy. A jaká mám očekávání od roku 2014? Jistá očekávání tu jsou, ale nechám si je pro sebe, nechci to zakřiknout.☺Samozřejmě že i nadále se chci věnovat zdravému životnímu stylu, cvičení, zkusit nové věci, vymýšlet další nápady pro blog a skupinu, atd. Uvidíme, co nový rok nakonec přinese.

A teď mi dovolte, abych Vám všem popřála hodně štěstí a hlavně zdraví do nového roku, ať se Vám splní všechna Vaše přání, i ta nejtajnější a ať nás Jill, Bob, Zuzka a další provází i v roce 2014.

                                        ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK!