WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

čtvrtek 27. června 2013

Jen tak ☺

Tak Vás všechny zase po delší době zdravím☺. Krizi mám - doufám - úspěšně za sebou a zase jedu dál☺. 
Je tu něco, co mi dodává teď energii a na co se neskutečně moc těším. Ale zatím to nechci prozradit, abych to nezakřikla☺. Každopádně zítra v 10 hodin ráno se rozhodne, zda to klapne nebo ne a pokud ano, tak se asi zblázním štěstí☺. Pak Vám to prozradím, tak na mě zítra myslete a držte všechny palce! 


Mám teď rozečtenou knížku od Jillian Ovládněte svůj metabolismus a rozhodně můžu vřele doporučit. Čte se to samo, kdybych měla víc času a klidu, už to mám dávno přečtené, protože vždycky když musím knížku
odložit, tak jsem naštvaná a nemůžu se dočkat, až se k ní zase vrátím☺. Jill vlastně popisuje svůj život, to jak ona poznávala své tělo, jak ho ze začátku neskutečně mučila než přišla na ten správný recept☺. Jakmile budu mít celou přečtenou, určitě pak k tomu něco napíšu☺.

Taky se mi podařilo - konečně - najít v obchodě šťávu pouze a jen z ovoce, žádné přidané cukry, žádná éčka, nic. V globusu mají teď akci za 39 Kč, tak jsem vzala 2 lahve na zkoušku a chutná dobře☺.