čtvrtek 12. února 2015

Cvičíte správně?

Jsou jen dva možné způsoby, jak můžete cvičit: dobře nebo špatně. Děláte některou z těchto nejčastějších chyb? Tady naleznete pět nejběžnějších cviků a jejich špatné a správné provedení. 

1. PLANKS
Špatně: Prohnutá páteř, trup se dotýká nebo se sklání k zemi, zvednutá hlava, lopatky daleko od sebe

Správně: Páteř v jedné rovině, krk rovný, obličej směřuje k zemi, lopatky tlačíme k sobě. Země se dotýkají jen prsty na nohou, předloktí a dlaně


2. Výpady
Špatně: Hrudník tlačen vpřed, prohnutá záda, noha vzadu je rovná


Správně: Stehno, záda, krk jsou v jedné přímce,  obě kolena v pravém úhlu


3. Squaty
Špatně: Prohnutá záda, kolena a prsty směřují dovnitř, kolena jsou vystrkována daleko vpřed



Správně: Ramena a záda v jedné rovině, zadek na úrovni kolen, kolena nepřesahují úroveň prstů u nohou


4. Sedy - Lehy
Špatně: Brada tlačena do hrudníku, hlava se zvedá příliš vysoko od země, uvolněná záda a břicho


Správně: Ramena zvedáme jen mírně od země, krk ani brada se nedotýká hrudníku, bedra tlačíme pevně k zemi, břicho zpevněné


5. Kliky
Špatně: Hrudník se dotýká země, zadek vystrkován vzhůru, lokty směřují ven



Správně: Ruce na šířku ramen, lokty držíme u těla, tělo v jedné přímce


Z originálního článku volně přeložila Mamina Zdenina
Zdroj: www.dailyhiit.com/hiit-blog/hiit-life/fitness/5-exercises-wrong


1 komentář: