WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

středa 3. listopadu 2021

Horká čokoláda

Podzimní a zimní dny jsou jako stvořené pro horkou čokoládu. Snad si ji nezakazujete jen proto, že dodržujete zdravý životní styl? Zkuste můj recept a bez obav si pochutnejte.

Hrnek plnotučného mléka (může být i rostlinné, doporučuji kokosové, chuťově se asi hodí nejlépe), kvalitní vysokoprocentní čokoláda (80% ideál), vanilka, skořice
Ve vodní lázni smícháme půl tabulky čokolády se 4 lžícemi mléka, necháme úplně rozpustit, ale nevaříme. Jakmile se vytvoří hladká kašička, tak za stálého míchání postupně přiléváme zbytek mléka. Poté čokoládu nalijeme do sklenice a pochutnáme si.
Čokoláda je sama o sobě dostatečně sladká, ale pokud by to pro vás bylo málo, doporučuji už do rozpouštění čokolády ve vodní lázni přidat trošku čekankového sirupu. Pokud chcete chuť čokolády ještě vyšperkovat, můžete přidat i vanilku nebo skořici.
Já jsem si čokoládu připravila ještě trošku jinak, čtvrt hrnku mléka jsem našlehala v kávovaru, ve vodní lázni rozpustila čokoládu se 3 lžícemi mléka a tu pak nalila do sklenice s našlehaným mlékem, tak se mi vytvořily barevné vrstvy, které jsem promíchala a pochutnala si. 😋


Více receptů najdete na Instagramu: