WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

pondělí 17. srpna 2020

klientka Martina

 Dnes pro Vás mám úžasnou proměnu úžasné klientky Martiny. Z jejích emailů teď už sálá jen pozitivní energie a spokojenost. Jde si tvrdě za svým cílem, ale hlavně to má v hlavě srovnané, ví, že nejdůležitější je zdraví a zdravý životní styl si tak užívá plnými doušky. Naučila se jíst zdravě a vyváženě, vyzkoušela spoustu nových potravin a teď už si i sama sestavuje jídla a hlídá si příjem. Marťa jede jako drak, je to úplně jiná žena. Věřím, že se nám brzy pochlubí s další proměnou. Marti, je mi ctí s Vámi spolupracovat.


"Se změnou jídelníčku jsem začla koncem ledna při váze 99 kg. Pokračuji a velmi mi to vyhovuje, Stále se učím a poznávám nové recepty a potraviny. Nyní jsem na nějakých 76 kg. Chtěla bych zpět normální váhu což u mých 163 cm bude tak 60 kg. Ještě je to kus cesty ale myslím, že mám dobře našlápnuto a už tolik znalostí, abych si později svoji staro-novou váhu udržela. Jde přeci hlavně o to zdraví."