WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

čtvrtek 16. listopadu 2017

proměna klientky

 Úžasná proměna jedné klientky:

"Moc dekuji, zacala jsem hubnout hlavne proto, ze jsem se necitila dobre a ted se citim skvele. Prvni 3 mesice jsem jela pouze podle jidelnicku, pak jsem si napocitala alternativy a uz tak nejak odhadnu, co kdy jist. Nekdy jim i vice, kdyz mam vetsi vydej, ale to citim obvykle vlci hlad, telo se asi naucilo si rict. Takze dekuji za odstartovani. Je to cca rok - nejprve jsem začala sama na 96 kg, protože jsem se cítila hrozně neohrabaně a nadváha mi překážela, zhruba po 5 měsících se mi váha stopla na 80 kg a začala jsem znovu přibírat na cca 84 kg, tak jsem oslovila vás a dotáhla jsem to na 72 kg (nejprve jsem cvičila kardio, postupně jsem přidala silový trénink a teď už držím váhu a dávám silový trénink cca 3x týdně bez kardia). 
Takže výsledek s Vaším jídelníčkem je -12 kg za cca půl roku (možná 5 měsíců), moc děkuji!"