WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

pátek 1. července 2016

Recenze: Protein Nuts

Dnes tu pro vás mám recenzi na jednu novinku na českém a slovenském trhu, arašídová másla Protein Nuts. Podívejme se jim na zoubek.




Příchutě: Karamel a čokoláda
Cena: 359 Kč
Gramáž: 440g


Složení: Pasta z nesolených arašídů, syrovátkový bílkovinný koncentrát, 100% přírodní kokosový olej, březový cukr

Másla Protein Nuts na trh dodává slovenská firma Fine Foods s.r.o., zatím jsou  k dostání ve dvou příchutích karamel a čokoláda, ale na dalších příchutích se již pracuje. Másla mají vysoký obsah bílkovin a tuků a naopak nízký obsah sacharidů, což je do diety úplně ideální. Arašídová másla mají široké možnosti využití - ať už jako sladkost bez výčitek, když nás honí mlsná nebo na pečení a vaření. 

Můj názor: Musím se k něčemu přiznat, nepatřím mezi příznivce arašídových másel. Vím, že ve světě fitness (a nejen tam) jsou velmi oblíbené, že spousta lidí na nich "ujíždí", já jsem tato másla ale nikdy neochutnala. Jsem asi divná, ale nelákalo mě to. Však taky co může být tak úžasného na rozmixovaných arašídech, že? Když jsem dostala nabídku vyzkoušet másla Protein Nuts, řekla jsem si, že teď přišla ta pravá chvíle zjistit, co na těch burákových máslech všichni mají.💪🏼 
Dostala jsem obě dvě příchutě a hned teď se přiznávám, že čokoládová příchuť si mě získala na první ochutnání. Je to naprostá lahoda (jako skoro vše čokoládové, že?)! Když jsem poprvé ochutnala, přenesla jsem se do dětství, kdy jsem tajně chodila na nutellu. Ta chuť je velmi podobná, akorát oproti nutelle do sebe necpete samé sajrajty, ale pouze a jen bílkoviny a zdravé tuky s minimem sacharidů.
Vám, co už s másly nějakou tu zkušenost máte, asi nemusím popisovat ten pocit, když zaboříte lžičku do másla a pomalu naberete (a lžicku olíznete...). Ta chuť, která se vám rozprostře v ústech, tak přesně tomu se říká "nebe v hubě". Nebo taky gastronomický orgasmus (no co? Už je po 22. hodině - teda teď, když to píšu, nemůžu za to, že vy to čtete přes den...). S burákovými másly je to buď anebo - buď jim propadneš na první ochutnání nebo jich prostě nejsi hoden. Já jsem propadla... Másla Protein Nuts se pro mě stala débévéčkem ( dobrotou bez výčitek ). Pádím zkoušet nové recepty s burákovým máslem (které pak zveřejním na svých stránkách). Těším se na další příchutě!