WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

středa 28. srpna 2013

Lekce Fit Boxu - recenze

Včera jsem byla poprvé na lekci Fit Boxu. Vytáhla mě na něj ségra, která chce začít nějakej sport a já kývla, protože proč ne, že? Než jsme se konečně shodly, kdy půjdeme, než jsem sehnala hlídání, atd tak to pár dnů trvalo, ale včera nadešel den D a vyrazily jsme vstříc novým zážitkům.

Nic jsem si od toho neslibovala, brala jsem to jako zkoušku - vyzkoušíme, uvidíme. Musím se ale přiznat, že jisté obavy tady samozřejmě byly... Znáte to - všichni na mě budou čumět, budu tam nová, nebudu to umět, atd atd. I přesto jsme ale dorazily na místo. Posilovna byla celkem malinká a prázdná☺. Na recepci jsme se nahlásily, zaplatily ( cena byla 85 Kč ) a šly do šatny se převlíct. Pak nás přivítala Nikola, která celou lekci vedla. Bylo nás tam asi 8, my dvě jsme jediné byly poprvé.
Samozřejmě, že jsem s sebou měla bandáže na fit box, ale jak si je zavázat jsem netušila. Nějak nebyl čas to zjišťovat, ale Nikola mi s tím ochotně pomohla a musím říct, že to není tak složité, jak jsem myslela. Bandáže na ruce musíte mít proto, abyste si klouby hned neoddělali☺. Protože jak boxujete do celkem tvrdého pytle, tak by hrozilo nějaký auvajs a to přece nechceme. Já jsem ty bandáže sehnala na netu za 90 Kč, takže žádná pálka to není. 
No a po mém ovázání se začalo. Moje myšlenka, že už nějakou tu fyzičku mám a že to bude brnkačka vzala hned za své...Už jen po tzv. zahřátí a rozcvičení jsem se cítila jako po odcvičeném 30 Day Shred Level 1. Bomba. To "nejhorší" ale teprve mělo přijít. Pak začal samotný trénink. Samé hopsání, kopání, boxování. V krku cítím večeři, kterou jsem měla před 2 hodinama... 
Musím se přiznat, že ze začátku jsem se bála se do toho pořádně opřít, abych náhodou ten pytel neshodila. Já vím no, blbost, ale tak víte co. Důležité při fit boxu je držet postoj, stát rovně, pevně zapřená, zpevněná a hlavně správně dýchat. Dýchání je hodně důležité, jinak to nedáte. Ale já to dala☺.
Byly asi 2 momenty, kdy jsem si říkala: Už nemůžu, dám si pauzu. Ale vydržela jsem. A když si některá z těch ostatních dávala pauzu, tak mě to ještě víc nakoplo a říkala jsem si, že já vydržím. Vydržela jsem, ale vážně masakrrrrr. Po úspěšném zakončení boxování a kopání přišlo ještě posilování zaměřené na nohy a břicho. No jako taky pěkná makačka. Děkovala jsem bohu za závěrečné protažení. 
Ale celkově musím říct, že jsem byla velice spokojená, že lekce sice trvá jen hodinu, ale obsahuje vše, co má - zahřátí, cardio, posilování, protažení. Dá Vám do těla a to pořádně a hlavně troufám si tvrdit, že Vás to i bude bavit. Krásně se u toho uvolníte, vybijete a ještě sportujete, co víc si přát. Věřím, že po pravidelném fitboxování dokážete krásně hubnout a zpevňovat tělo.
Odcházela jsem odtamtud zpocená až na pr... všude, ale s pocitem, že jsem pro sebe něco udělala a rozhodnutá jít i příště. Rozhodně ale doporučuju si před tím, než se rozhodnete, pozeptat a zjistit zkušenosti. U nás třeba jsou trenérky 2, ale jen Nikola mi vyhovuje. A ne jen mně, ale většině. Protože je to taky otázka trenéra, jak tu hodinu pojme, takže určitě nejprve ověřujte. 
Nikola nás na závěr namotivovala - na konci září v sobotu tady bude Fit Box maraton - 2 hodiny Fit boxu v kuse. Že by výzva?