WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

sobota 8. června 2013

Dotazy

Dnešním příspěvkem jsem se rozhodla zodpovědět několik dotazů, které jsem od Vás obdržela. Takže:

1. Proč nepíšeš na svůj blog každý den?
Protože proto. Na blog píšu jen, když mám potřebu. Není to můj deníček a ani nejsem ten typ, co by se potřeboval "chlubit" každodenními činnostmi jako třeba někteří na Facebooku. Blog jsem založila proto, abych měla něco, kam si vše ohledně nového životního stylu můžu zaznamenávat. To, že to některým z Vás pomáhá, že zde hledáte rady a inspiraci, to je jen velké plus, které mě žene dál. Každodenní příspěvky o tom, co jsem dělala, co se chystám udělat, o počasí, prostě o ničem u mě fakt nečekejte☺.

2. Na fotkách Moje kuchyně máš pořád stejné pití. To piješ pořád jen to samé?
Na fotkách je většinou oběd a k obědu  si opravdu téměř v 95% dávám 100% pomerančový džus ředěný vodou (1:3). Jinak samozřejmě během dne piju vodu nebo vodu se šťávou z citronu grepu apod. 

3. Workout kalendář nemáš aktualizovaný, už je červen☺.
Já vím. Aktualizuji ho, když se mi chce☺. Samozřejmě do svého pc si každý den poctivě zaznamenávám, co jsem cvičila a na blog to dávám většinou až na konci daného měsíce. Nebo když je čas☺. Důvod? Je to složitější, dělá se to přes HTML a tak mě nebaví aktualizovat to každý den. 

4. Jak se s tebou můžu zkontaktovat?
Na mém blogu v pravém sloupečku dole je kontaktní formulář nebo mi můžete napsat na email maminazdenina@gmail.com anebo můj Facebookový profil

5. Co máš v plánu dál?
Co mám v plánu? Já ani nevím, moc neplánuju☺. Rozhodně chci i nadále zůstat u zdravého životního stylu. I nadále se chci věnovat cvičení. Chtěla bych si dát v budoucnu měsíc výzev -  prostě různé výzvy, které jistě znáte, výzvy na břicho, kliky, dřepy, atd. Taky se chci trošku víc zajímat o kuchyni a zdravé vaření, poznat nové potraviny a recepty, ale nic složitého, protože já nejsem ten typ, co by chtěl v kuchyni trávit hodiny a hodiny☺. Ale zase mě baví objevovat a zkoušet nové. Uvidíme, nějak to dám dohromady a uvidíme☺. Každopádně spíš to je tak, že mě vždycky něco napadne a je to☺.