WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

úterý 11. června 2013

Zkoušky potravin

Pečený ovocný čaj - dnes jsem v Globusu narazila na tuto zajímavost. Už jednou jsem ho viděla na blogu u Nikki, tak jsem se rozhodla, že ho taky zkusím. Dnes jsem si ho udělala ke snídani. Příprava je velice jednoduchá - obsah skleničky vylijete do hrnku a zalijete horkou vodou. Chuť určitě nebyla špatná, ale na mě byl přeslazený. Takže určitě si ho už dávat nebudu.



Žlutý vodní meloun - taky se mi dnes podařilo neplánovaně poprvé ochutnat žlutý meloun. Nikdy před tím jsem ho neměla a zůstávala jsem věrná klasickému červenému melounu. Jenže můj milý manžel šel vybrat pěkný velký červený meloun a když jsme na něj dostali doma chuť a šla jsem ho rozkrojit, tak nás čekalo překvapení☺. Ale tak jsme to vzali s humorem ( já hlavně proto, že se mi to hodilo k výzvě ☺ ) a zkusili jsme. Možná to už je nějaké zažité, ale ten červený tedy rozhodně vypadá líp☺. Chuťově jsou ale víceméně na stejno. Ale stejně příště radši koupím ten červený☺.




Slunečnicová semínka - a plánovaně jsem si zakoupila semínka. Musím se přiznat, že jsem je nikdy nezkoušela, nějak mě to odrazovalo "jíst semena"☺. Jak už jsem tady psala, nemám ráda něco tvrdého, co leze do zubů, apod. Takže asi i to byl důvod. Ale vím, že ke zdravému životní stylu prostě patří, tak jsem se
odhodlala. Nevím jestli je někdy budu jíst jen tak samotné, to asi ne, nevím☺. Ale dala jsem si hrst semínek do banánového shaku po cvičení, takže byly totál rozmixovaný a musím říct, že velice chutnalo a i pěkně zasytilo☺. Takže já jsem se semínkama spokojená, určitě je budu jíst i nadále, jen si je "přizpůsobím"☺.