WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

sobota 27. dubna 2013

Den 13

Tak dneska jsem si vážně pěkně zacvičila. Nějak jsem se do toho obula a řekla si, že nepolevím a na konci přišel manžel a prej jestli umírám nebo co☺. No, vypadala jsem vážně hrozně, to vím, ale cítila jsem se dobře. 

Jinak se mi už s Jill podařilo zničit druhou podprsenku - vylezly kostice, takže jsem na netu hledala něco lepšího a našla tudle stránku, kde mají teď vážně suprový slevy, mrkněte. Tak nějak jsem pozapomněla, že na to hopsání nebude podprda to pravé ořechové ☺. 
A aby toho nebylo málo, tak včera, jak bylo krásně, jsem vytáhla letní botky na podpatku a vyrazila s prckem na procházku, asi 2km. Večer mě bolely kotníky, napřed jsem myslela, že z Jill, ale nakonec mi došlo, že v tom bude asi - výjmečně - Jill nevinně a že za to můžou botky, teda spíš podpatky ☺. Dnes je to lepší, ale to skákání a hopsání v levelu 2 je fakt vražedný. 
Poslední dny mám pocit, že toho cvičení mám málo - vím, jsem blázen, dycky jsem ráda, když už mám Jill za sebou ☺. Ale stejně, si říkám, že bych mohla dělat ještě něco k Jill. Napadly mě workouty od Zuzky Light, ale to zase nebudou výsledky objektivní, nebylo by to jen po 30 Day Shred, tak mám dilema ☺. Njn, není to se mnou lehký. Tak já budu přemýšlet a uvidíme ☺. Hezký víkend všem.