WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

sobota 16. února 2013

10. den 30 Day Shred

Tak dnes jsem naposledy cvičila 30 Day Shred - Level 1 :-). Řekla jsem si, že když je to naposledy, tak zatnu zuby a vše zvládnu bez pauz a že všechny cviky budu pořádně dodržovat, a povedlo se :-). Už se těším na zítřejší Level 2. Na video už jsem se dívala a vypadá to na pěkný nářez :-).



Když bych měla zhodnotit Level 1, tak musím se přiznat, že když jsem video viděla poprvé, tak jsem si říkala:" To bude brnkačka. To je moc lehký, to budu muset cvičit víckrát denně, aby to mělo vůbec nějaké výsledky." No, první den mě úsměv přešel :-). Nejvíc náročné pro mě bylo cvičení  na ruce. Ty jsem necítila už první den jen po zahřátí :-). První dny jsem cvičila s 2 flaškami neperlivé vody, protože jsem neměla činky, ale musím říct, že nad činky není. Flašky se špatně drží a voda se v nich přelévá, je to opravdu náročné. Za pár dnů jsem radši koupila činky ( stačí opravdu obyčejné, já je sehnala za 150 Kč ).
Dále musím podotknout, že je třeba pravidelně dýchat hned od začátku, jinak nemáte šanci cvičení udýchat a budete muset dělat zbytečné pauzy. Kardio je vážně náročné a bez pravidelného dýchání nemáte šanci.
Už po prvních 4 dnech jsem u sebe zaznamenala malé změny. Cítím, že jsem víc zpevněná, rifle jsou mi trošku volnější :-). Jsem ráda, nakopává mě to jít dál. Zítra se zkusím přeměřit, jestli už bude něco vidět, ikdyž si od toho moc neslibuju... Jedeme dál! ;-)