WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

čtvrtek 15. listopadu 2018

Recenze: LaVita

Přátelé, podzim je tu. A zima hned za rohem. A to znamená jediné -že nám nastává období chřipek a nachlazení a nachlazení a chřipek. Jistě jste už také přemýšleli, jak se tomu vyhnout, jak svou imunitu posílit. Nezoufejte, dnes Vám představím LaVitu. 💚


LaVita je koncentrát ze 70 přírodních surovin, základ tvoří zelenina, ovoce, byliny, aloe vera, rostlinné oleje a další přírodní látky. Je tedy jedinečným zdrojem vitaminů, minerálů, stopových prvků, aminokyselin, omega 3 kyselin, enzymů a dalších. Díky tekuté formě je pro tělo velice dobře využitelná. LaVita je bez geneticky modifikovaných potravin, neobsahuje dochucovadla, konzervanty, umělá sladidla, barviva, ani nic podobného, je čistě přírodní. LaVita vznikla v roce 1999 v Německu a velkou měrou na její kvalitu má i důraz na použití bio surovin.


Účinky LaVity:
Výkonnost, energie, méně únavy, posílení imunity, lepší kvalita krve, podpora látkové výměny, lepší psychika, koncentrace, lepší pleť, vlasy a nehty, snížení hladiny krevního cukru a mnoho dalšího.

Účinnost a kvalita LaVity byly několikrát podloženy různými studiemi, ta nejobsáhlejší studie byla zveřejněna v roce 2015 v mezinárodním vědeckém časopise Neuroendocrinology letters (výsledky studie). Studie nejen potvrdila, že LaVita obsahuje všechny důležité látky, ale hlavně, že lidské tělo dokáže tyto látky skvěle využít.

Jak chutná:
sladce, ovocně, jako multivitaminová šťáva

Jak užívat:
1 x 10 ml LaVity denně (=1 polévková lžíce) rozmíchat v 50 - 150 ml neperlivé vody
lze si přimíchat i do smoothie, kaší, apod.


Cena: 
500 ml (50 denních dávek) 1.300 Kč, což je nějakých 26 Kč za denní dávku

Tak, co tomu říkáte? Já se přiznám, že jsem LaVitou okouzlená, její kvalitou a hlavně účinky. V dnešní době najít kvalitní a účinný produkt, to je trošku oříšek. Co se zlepšení imunity týče obzvlášť. Domnívala jsem se, že s LaVitou posílím svou imunitu. Bohužel. Když jsem si chystala druhou dávku, byla jsem přistižena mým synem a s dotazem:"Co to je?" v něm má dávka zmizela. Když mi pak řekl, že je to dobrý, abych mu to dělala do školy jako pití, jsem byla v šoku, protože máme vždy obrovský problém do něj dostat jakékoliv sirupy a vitaminy a vše, co byť jen vzdáleně připomíná léky. Čili na jednu stranu jsem ráda, že jsme objevili, jak dětem dodat vitaminy a posílit imunitu nenásilnou formou bez zbytečného řevu a přemlouvání. Na druhou stranu jsem přišla o svou lahvinku... 😜 Tak nezapomeňte, denní dávka zdraví jen za 26 Kč. 😉