pondělí 24. června 2013

Přiznání

Zdravím všechny. Jdu se přiznat. Bohužel se u mě objevily komplikace - osobní problémy, které trvají už delší dobu, ale tak nějak jsem je přehlížela. Takže poslední 4 dny jsem necvičila, pravidelný stravovací režim jsem nedodržovala a nespala jsem. Sice jsem nejedla nic zakázaného, ale rozhodně ne pravidelně. O pitném režimu ani nemluvím... Potřebuju nutně změnu, jinak to nemá cenu. A začnu dovolenou, kterou jsem neměla 4 roky. Pokud máte nějaký tip na rodinnou dovolenou, stačí prodloužený víkend, v Čechách, tak písněte, budu ráda. Musím udělat i změny ve svém životě, ale to teď tady nechci rozebírat.
Teď si teprve uvědomuju, jak je psychický stav strašně důležitý, jak nás stres a starosti ovlivňují. A jak je snadné zase sklouznout zpět ke starým návykům... Ale tak jsem jen člověk. Vzdát to rozhodně nechci, mám svůj cíl a za ním si jdu. A já vyhraju!

4 komentáře:

  1. Vůbec se nestresuj těmi 4 nepovedenými dny, zase to vylepšíš. :))
    Držím pěsti a přeju krásnou dovolenou.

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec se nestresuj hubnutím, čtyři dny jsou ještě v pohodě, důležité je se srovnat vnitřně, já teď procházím docela velkou osobní krizí už několik týdnů. Taky bych potřebovala vypadnout a odpočinout. Doporučuji mrknout na takové ty různé slevové portály, mají tam slušné akce na víkendy, týden v lázních a tak, zkus se mrknout třeba na Slevomat nebo Nebeslev.

    OdpovědětVymazat
  3. nevzdavaj sa, uz teraz si mi inspiraciou, ked vidim co si dokazala za dva mesiace prace. mame zhruba rovnaky typ postavy a vyzerat tak ako vyzeras ty, je pre mna velka vyzva....viem ze je tazko radit v osobnych problemoch, kazdy ich mame a tiez viem ake je lahke vratit sa k povodnemu stavu, sama sa neviem odrazit a makat, ale vzdy si poviem, prave teraz je ten cas zacat a ked spadnem, zase vstanem...dovolenka je fajn napad, urcite topmoze. Prajem vela sil

    OdpovědětVymazat
  4. Holky děkuju moc za podporu. Já to nevzdám, nebojte. Dneska už se cítím líp, už jsem i líp spala, takže zase najedu svůj režim. Vím, že to, pro co jsem se rozhodla, je správné a že už to jinak nechci. Takže ve 14 hod zase Jill :-)

    OdpovědětVymazat