WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

úterý 7. srpna 2018

Recenze: BB krém se stříbrem a jojobovým olejem

Zatímco Vy můžete na mých facebookových stránkách soutěžit o přírodní kosmetiku z eshopu Ladybio, já jsem měla možnost vyzkoušet BB krém se stříbrem a jojobovým olejem právě z tohoto eshopu. Musím se přiznat, že recenze tohoto produktu pro mě byla výzva, protože poté, co jsem přešla na přírodní kosmetiku v rámci pečující kosmetiky, měla jsem v úmyslu vrhnout se na testování dekorativní přírodní kosmetiky. A proč tedy nezačít přírodním makeupem, že? 😉 


Značka: Cosm´etika
Balení: 30 ml 
BIO kvalita: ano
Cena: 559 Kč


Eshop Ladybio nabízí luxusní přírodní kosmetiku pro přirozenou krásu. Jeho podukty jsou 100% přírodní, netestované na zvířatech, veganské, velmi jemné a při tom účinné. 


Cosm´etika je první česká přírodní a veganská značka dekorativní kosmetiky. Jejím posláním je vytvářet luxusní dekorativku bez živočišných složek, testování na zvířatech a bez chemie. Svou pestrou paletou výrobků si získala i certifikát britské společnosti Vegan Society
Složení BB krému:
Aqua (voda), isostearic acid (kyselina isostearová), octyldodecyl stearoyl stearate (vyroben z přirozeně se vyskytující mastných kyselin kyseliny stearové), propanediol (konzervační látka), CI 77891 (oxid titaničitý), sucrose hexadecanoate (emulgátory z cukru a rostlinných olejů), glyceryl stearate (monoglycerylester kyseliny stearové), cetearyl alcohol (směs cethylalkoholu a stearylalkoholu), potassium hexadecanoyl hydrolysed wheat protein (hydrolyzovaný pšeničný protein), glyceryl caprylate (ester glycerinu a kyseliny polyakrylové), tocopherol (vitamín rozpustný v tucích), CI 77492 (oxid železa), microcrystalline cellulose (mikrokrystalická celulóza), cellulose gum (celulózová guma), CI 77491 (oxid železa), Simmondsia chinensis seed oil (jojobový olej), parfum (parfém)*, CI 77499 (oxidy železa)*, glycerin*, cellulose (celulóza)*, xanthan gum (xanthanová guma)*, silica (křemen)*, CI 77820 (stříbro)*.
*Z ekologického zemědělství
Co to vlastně ten BB krém je? 😮
Je to čistě přírodní krém s vyhlazujícím efektem pro zářivý vzhled pleti. Navíc jde o univerzální odstín, takže se přizpůsobí každému barevnému odstínu pleti. Jinými slovy je to 2v1 - krém a tak trošku i makeup. 😉


Přiznávám se dobrovolně, že makeupům moc nefandím. Měla jsem období, kdy jsem ho vůbec nepoužívala, pak, když jsem navštívila kosmetičku, která mi ukázala, jak se správně líčit, jsem ho používala prakticky denně a po narození prvního dítěte jsem makeupu opět dala sbohem (maminky pochopí😁). Poslední dobou dávám přednost přirozené pleti a zejména poté, co jsem přešla na přírodní kosmetiku a má pleť teď je prostě k zulíbání (😍). Takže jí chci všem ukázat a ne jí zapatlat tunou líčidel.👍
Nevím, jak Vy, ale já jsem vždy po nanesení make upu sice vypadala lépe, ale uvnitř jsem měla pocit takový jako že něco prostě ucpete, že ta pokožka nemůže dýchat, že je zašpuntovaná a nemůže se dočkat, až makeup sundám. Možná i z tohoto důvodu jsem měla z vyzkoušení BB krému tak trošku strach. Ale všichni si ho moc chválili, tak jsem do toho šla. A dobře jsem udělala. 👍
Nejprve se podíváme na balení, protože to zcela určitě zaujme na první pohled. Luxusní zpracování praktického pumpičkového dávkovače jistě ocení každá žena. Uvnitř ale není trubička jako u běžných makeupů, ale posunovací dno. Proč? Víte, jak máme vždycky problém s dávkováním krému/makeupu, když už je ho tam málo? Tak právě díky posunovacímu dnu je tomuto zabráněno a využijeme tento krém skutečně beze zbytku. Také je díky tomu udržena kvalita a trvanlivost. 

Co hodnotím velmi kladně je, že nám odpadá starost, který odstín vybrat. Určitě jste taky kolikrát stály v drogerii u makeupů a bloumaly, který se hodí na tu Vaší pleť. S BB krémem nic takového řešit nemusíte, protože je navržen tak, že se automaticky sám přizpůsobí barvě Vaší pleti (po chytrých telefonech tu máme chytrý krém!😜). 
Krém jsem si nanesla na vyčištěnou pleť, nic jiného jsem na sebe schválně nedávala, žádný podklad, pouze BB krém. Nanesla jsem pouze jednu vrstvu. 

Co vidím já: Když se podíváme na fotky před a po, tak je rozdíl hned patrný. Krém pleť krásně sjednotil, zmizela zarudlá místa, pleť dostala zdravý barevný nádech, působí svěžeji a žádné nedostatky pleti nejsou vidět, ani při bližším zkoumání (fakt jsem hledala ve zvětšovacím zrcadle😜). Krém krásně zakryl rozšířené póry a dokonce i menší jizvu, kterou mám nahoře u rtů. 
Ačkoliv jsem nanesla pouze jednu vrstvu, pleť vypadala úžasně (vidíte, jaká jsem bledule a jak se krém krásně přirozeně přizpůsobil? Zlatíčko moje!😍). Samozřejmě je možné nanést více vrstev, aniž by Vaše pleť vypadala nějak uměle, ale na fotkách je vidět, že stačí skutečně málo. Navíc, není potřeba nanášet nějaký podkladový krém jako u klasického makeupu, protože BB krém krásně hydratuje a je vhodný i pro suchou a citlivou pleť (můj případ a žádný podkladový krém jsem nepoužila). Co je hlavní - nijak pleti neškodí, nevysušuje jí, necítíte žádné pnutí, nemáte pocit jakože tam máte něco, co tam nepatří (což my, co makeup denně nepoužíváme většinou máme), BB krém krásně splyne s Vaší pokožkou, cítíte jen příjemnou hydrataci. A co mě velmi příjemně překvapilo, on tak nádherně voní! Ale vážně nádherně! Taková sladká vůně, kterou budete čichat po celou dobu, co budete mít krém na pleti (a možná, že si přičichnete nejen Vy...😎).
Ještě by Vás možná zajímalo, jestli jsem krém zafixovala pudrem. Chvilka napětí......Nezafixovala.😊 Na fotkách je skutečně jen BB krém. Podle mě pudr ani není potřeba, protože i když krém hydratuje, tak se ale pleť nijak neleskne. Samozřejmě ale zvyk je železná košile, takže určitě pudr lze na tento krém bez problémů použít. 
Nezapomněla jsem vyzkoušet ani závěrečnou část líčení, čímž je odličování. Tak trošku jsem se obávala, jestli, když je tak perfektní, kryje, sjednocuje, schovává, jestli nebudu muset pak pleť "drhnout rejžákem", abych ho dostala dolů. Světe div se, ale rejžák nebyl potřeba.😁 Úplně jednoduše tamponek a odličovadlo a vše šlo krásně bez problémů odlíčit. 

Dámy, vypadat skvěle, cítit se skvěle a při tom na sebe nepatlat deset vrstev a hromadu chemie, to je náš sen. S BB krémem se sen stává skutečností. 
Už ho nedám!!! 💗

ušetřené peníze za podkladový krém - BB krém sám hydratuje

 2 v 1 - krém a makeup

 nemusíte přemýšlet nad správným odstínem, BB krém se sám přizpůsobí 

 zakryje nedokonalosti, sjednocuje a vyživuje pleť

spotřebujete do poslední kapky díky posunovacímu dnu

✔ 100% přírodní 

úžasně voníííííí


objevila jsem ho až teď 😟

Pokud i Vás tento chytrý krém budoucnosti zaujal, můžete si ho objednat zde

Nezapomeňte, že v tuto chvíli můžete na mých stránkách soutěžit o přírodní kosmetiku právě z tohoto eshopu a můžete zkusit štěstí a přát si třeba zrovna tento BB krém. 😊