WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

čtvrtek 29. května 2014

Jillianmaniačka

Jillianmaniačka. To prý jsem. Lze to brát jako pochvalu nebo spíš jako něco negativního? Asi záleží kdo a v jakém smyslu Vám to řekne. Já sama jsem tento výraz několikrát použila a jelikož jsem to použila já, tak to samozřejmě bylo v tom pozitivním slova smyslu. Ale protože jsem byla už několikrát takto nazvána i v tom opačném významu, rozhodla jsem se to uvést na pravou míru.
Nejsem žádný fanatik ani blázen - to Vás můžu ujistit. Jill mám ráda, obdivuju jí, je pro mě velkým vzorem, ale rozhodně nemám wc vytapetované jejími fotkami...Nevystřihuju si články o ní - přečtu si je, ale nic nestříhám, nelepím, neslintám nad jejím videy - zpotím se, to ano, ale neslintám.
Jill je můj jediný vzor a je mi blližší než třeba Zuzka, Bob nebo Tiffany právě proto, že jsem jí mohla poznat více  prostřednictvím  třeba jejích knih nebo pořadu The biggest loser. Ta baba je prostě skvělá.Svým přístupem, svými názory, zkušenostmi. Ona sama ví jaké to je mít problémy s váhou. Ona sama si tím vším prošla. Vyzkoušela všechno možné než pochopila, jak na to. Když něco nechápe, tak jde a hledá odpověď, dokud ji nenajde. Neřekne Vám jen dělej to tak a tak.
Ale řekne Vám proč to tak máte dělat, abyste nefungovali jako roboti, ale abyste pochopili a věděli. Když Vás trénuje, tak Vás dokáže vyhecovat, namotivovat. Taky mám chvilky, kdy jí nesnáším a nadávám jí - během workoutů. Ale pak na konci jí zase miluju za to, že po mně řvala a nenechala mě přestat.
Jill je pro mě vzor, ale ne bůh. Takže když mě někdo nařkne z toho, že cokoliv, co Jill řekne je pro mě svaté, nemá pravdu. Vážím si jejích rad, ráda si je vyslechnu nebo přečtu, ale neřídím se jimi na sto procent. Spíše si je upravím podle sebe a své potřeby. A to, že se jak malá holka těším až vyjde její další kniha, je pravda a je to proto, že se nemůžu dočkat, až se od tý úžasný ženský zase dozvím něco novýho. Mít doma knihu od Jill se všemi jejími znalostmi je pro mě čest.
Jill pro mě není vzor jen svou postavou, ale jako člověk. Samozřejmě jí neznám osobně, bohužel, ale je mi blízká svým vystupováním a vyjadřováním. Jill je prostě velká osobnost. Mým snem je setkat se s ní osobně a věřím, že někdy v budoucnu se to určitě splní.Mým největším snem je zacvičit si s ní, to se mi asi nesplní, ale nevadí. Snít nepřestanu. A ani obdivovat jí nepřestanu. Ať si říká kdo chce, co chce. Jestli pro Vás jsem Jillianmaniačka, budiž. Ale ve skutečnosti jsem jen normální ženská, která si našla svůj vzor. Děkuju Jill.