WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

pondělí 19. června 2017

Recenze: zubní kartáčky Siwak

Ke zdravému jídlu patří i správná dentální hygiena a proto dnes přicházím s recenzí na přírodní zubní kartáčky Siwak. Musím se přiznat, že Siwak pro mě byl novinkou, neměla jsem ponětí, že něco takového existuje i u nás. Ale rozhodla jsem se vyzkoušet, protože přírodní věci bývají vždy nejlepší, nebo ne? 


Siwak je vytvořený z kořene nebo větvičky stromu Salvadora Persica, který se pro ústní hygienu používá už tisíce let. Má antibakteriální a antimikrobiální účinky, působí proti zánětům a krvácení dásní. Řada laboratorních testů prokázala, že kartáček Siwak obsahuje nejméně deset blahodárných chemických látek pro zdravý chrup (vápník, fluoridy, chloridy, síra, uhličitan sodný, fosfor, vitamin C, kys.salicylová a další). Siwak přirozeně zabraňuje usazování zubního kamene, podporuje tvorbu slin  a tím také napomáhá dobrému trávení. 

Musím se přiznat, že když jsem obdržela balíček, první, co mě napadlo bylo, že vypadá jako křen. 😛 I jala jsem tento přírodní zázrak vyzkoušet. Pokud jste ještě doposud s přírodním kartáčkem neměli tu čest, věřte, že budete potřebovat návod k použití a možná si i chvíli budete připadat jako domorodec někde v Africe.😉 
Kartáček musíte nejprve omýt, z jeho užší strany pak odstranit vrchní kůru a pak přijde to nejlepší - musíte pomalu přežvykovat ta vlákna tak, aby se z nich stal štěteček. No, není to jako přežvykovat flákotu, ale věřte mi, přežijete to.😜Hlavně pozor, abyste se nerozvášnili a nepřežvýkali to moc, musí Vám tam zůstat štěteček, se kterým se pak vrhnete na svůj chrup. Zuby čistíte klasickým pohybem ze všech pěti stran a můžete s ním vyčistit i povrch jazyka. Když máte hotovo, tak kartáček omyjete a vložíte zpět do pouzdra.
Při každodenním používání Vám kartáček vydrží 3-4 týdny a hlavní výhodou je, že při čištění nemusíte používat zubní pastu. Navíc, Siwak seženete v různých příchutích (přírodní, máta, hřebíček, citron), takže si můžete vybrat doslova a do písmene podle svých chutí.😋

Můj názor: Určitě je to změna oproti klasickému kartáčku, ale na druhou stranu proč nezkusit něco nového? První čištění bylo takové zvláštní, nezvyk. Ale překvapilo mě, že Siwak dokáže zuby vyčistit stejně dokonale jako zubní kartáček. Vůbec nijak nevadí, že čistíte bez pasty, protože Siwak Vám po vyčištění navodí stejný pocit, který máte po čištění s pastou. U mě jednoznačně vede příchuť máta a citron. 😛 Rozhodně doporučuji vyzkoušet, Siwak je bomba.👍

Pokud i Vy chcete tento kartáček vyzkoušet, můžete si jej objednat zde