pátek 14. října 2016

Recenze: Svačíme s dětmi

Dnes přicházím s recenzí na knihu Štěpánčiny zdravé dobroty. Kniha vyšla v elektronické i tištěné podobě a jejím autorem je Štěpánka Čápová, maminka, která se rozhodla změnit životní styl a nyní radí ostatním, jak na to. Pojďme se blíže podívat na její "dítko" knihu Svačíme s dětmi.😊

Obsah: Na prvních stránkách knihy najdeme představení autorky a její osobní postoj k výživě jako takové. Následuje vysvětlení důležitosti svačin, jejich vliv na naše tělo i návod, jak by taková správná svačina měla vypadat. Pak už přicházejí samotné recepty rozdělené do několika kapitol: Pomazánky, Domácí pečivo, Buchty a Mléčné svačiny. Každý recept obsahuje detailní rozpis ingrediencí, postup přípravy a barevné foto hotového pokrmu. Celkem zde najdeme více než 30 receptů.

Můj názor: Štěpánku sleduji již delší dobu a přiznám se, že já sama jsem se jí rozhodla oslovit s nabídkou recenze na její novou knihu. Proč? Protože ráda podporuji projekty, které jsou tvořeny s láskou a které se snaží lidem pomoci s orientací ve světě zdravého životního stylu.
Když se mi její kniha dostala do rukou, hned mi bylo jasné, že nedržím jen tak nějakou knihu, ale že byla vytvořena s velkou láskou a nadšením. Štěpánka ji celou vytvářela úplně sama, tedy za malé pomoci tiskárny😉, ale sama si dělala grafiku, všechny texty, fotky a vše, co je pro vydání knihy třeba. Takže je to skutečně taková "domácí ruční výroba".😊
Kniha má krásné jednoduché zpracování s kroužkovou vazbou, které je právě pro kuchařku velice vhodné. Úvodní představení a informace jsou psány jasně a srozumitelně, přesto však vše do detailů vysvětlené. A musím se přiznat, že samotné recepty mě dostaly. Neustále vymýšlet, co ke svačině, je náročné. S touto knihou, která nabízí více než 30 tipů, už není třeba si lámat hlavu. Navíc, ta jídla, mrkněte třeba na ty celozrnné kaiserky na fotce níže, není to nádhera?😊 A jestli můžu radit, tak určitě sledujte její facebookové stránky, kde najdete spoustu zdravých tipů a receptů. 😉
Líbí se mi, že kniha je vytvořena jako návod, jak naučit děti svačit zdravá jídla a ne sladkosti. Navíc recepty jsou tak jednoduché, že je zvládne i dítě (některé s menší pomocí samozřejmě). Poškádlete své chuťové buňky prohlížením této kuchařky i vy a uvidíte, jak snadné je svačit zdravě.💪

Knihu si můžete pořídit ve formě ebooku za 329 Kč nebo tištěné knihy za 429 Kč.