WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

čtvrtek 29. ledna 2015

Z posledních dnů...

V dnešním příspěvku prozradím, čím jsem si v posledních dnech udělala radost, co u mě nového a na co se můžete těšit.   


Víte, že už existují i časopisy o zdravém životním stylu? Nejradši mám Bio Revue, píše o zajímavých věcech a najdete tam i spoustu tipů. A tento týden vyšel týdeník Téma na téma Éčka, takže samozřejmě jsem ho musela mít.   


Poslední dobou jsem si oblíbila pečení. A co u nás teď nejvíce frčí? Je to recept od Nikki na Tvarohová miminka.  Chutná to výborně a je to za 5 minut hotové. Upeču, dám na tácek a za 5 minut je tácek prázdný. Asi to přejmenuju na pětiminutové šátečky.  Vím, že to není zrovna zdravý recept, ale víte co, ono se to nepoto.... Chci tím jen ukázat, že to není jen o vločkách, zelenině, sóje, apod.   


Radost jsem si udělala i knížkou Vysoká škola hubnutí od Edity Sipeky. Není už k dostání, sehnala jsem ji v antikvariátu, ale je jako nová, těším se, až si ji přečtu.  A taky dorazila kniha Z Fitka do kuchyně 2, na kterou jsem dělala recenzi. Recenzi jsem dělala na eknihu, ale přiznám se, že raději mám knižní podobu. A tadle kniha je naprosto bombastická, moc se mi líbí, jsem ráda, že ji mám ve své knihovničce.  Vy si momentálně můžete o dvě tyto knihy zasoutěžit zde 


Dorazil balíček od Vím, co jím k recenzi. Je tam spousta zdravých dobrot, takže se těším, až je vyzkouším. A Vy se těšte na recenzi. Nebude to jen tak obyčejná recenze. Ale víc už neprozradím.  

Jinak si samozřejmě užíváme všedních radostí i starostí s mýma lumpíkama krásnnýma.  Jsou to moji miláčkové. No, až budou v pubertě, tak budu muset začít chodit na kurz karate nebo tak něco, abych je zvládla - dva puberťáci na jednu drobnou maminu, nevím nevím...