WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

středa 23. září 2020

Recenze: Fit day


Přátelé, dnes přicházím se slibovanou recenzí na produkty značky Fit Day. Věřím, že spousta z Vás už o nich slyšela, protože v dnešní době každý hledá rychlou a jednoduchou sváču nebo snídani. Ale jaký názor na ně má výživový poradce? Jak je to s jejich kvalitou? Skutečně jsou vhodné na hubnutí nebo pro zdravý životní styl? Pojďme to zjistit. 😊



Jak to všechno začalo... 

Fit Day je ryze český produkt, který mají na svědomí Jakub a Jitka Molnárovi. Jejich příběh se začal psát před několika lety, kdy se začali více zajímat o svůj jídelníček. Jakub byl navíc alergický na laktózu, takže musel hledat náhradu za mléčné produkty, a proto svou pozornost zaměřil na rostlinnou stravu. Oběma bylo jasné, že dnešní doba si žádá kvalitní, ale rychle a jednoduše připravené jídlo, a tak začali vymýšlet a přemýšlet, a hloubat a dloubat, až se jim podařilo vytvořit rostlinný koktejl, který plně nahradil snídani či svačinu. Po pravidelném užívání se cítili lépe, podařilo se jim zhubnout a v tu dobu se zrodila myšlenka předat tento úžasný produkt i ostatním lidem na planetě. Byl to těžký úkol plný úskalí a překážek, ale oba do toho dali své srdce a všichni víme, že když děláte svou práci pořádně, lidé to ocení. I tak se stalo, že milá česká značka Fit day se rozšířila do osmnácti zemí světa. A zazvonil zvonec a pohádky byl konec... Kdepak konec, to byl teprve začátek. Zlaté české ručičky se opět ukázaly a mě moc těší, že ani Jakub, ani Jitka neusnuli na vavřínech, ale neustále na své značce pracují, zdokonalují ji, vymýšlí další a další produkty, další a další příchutě, a já vám díky tomu už teď mohu prozradit, že na podzim přijde zase něco nového... 😍

Co to vlastně ten Fit Day je?

Fit Day je značka produktů zdravého životního stylu, produkty mají rostlinný původ, všechny ingredience jsou čistě přírodní a lehce stravitelné, plnohodnotně nahradí bílkoviny a jejich příprava je skutečně velice snadná a hlavně rychlá. 

Protein - proteinový Fit Day slouží jako plnohodnotná náhrada bílkovin, je určen vegetariánům, veganům, vyznavačům zdravého životního stylu, i aktivním sportovcům. 

Smoothie - smoothie Fit Day jsou určeny jako náhrada snídaně nebo svačiny, vybírat můžete z ovocných i zeleninových smoothie.


Jak na přípravu?
Směs jednoduše rozmícháte ve vodě nebo v rostlinném mléku. Ve větším balení navíc najdete i odměrku, se kterou odměříte přesnou dávku. Doporučuji rozmíchat v shakeru, tím se vše krásně promíchá, bez hrudek. 



Recenzované produkty


Jak už z názvu vyplývá, toto Smoothie má příchuť Matcha čaje (japonský zelený čaj) a limetky. Navíc v každé porci získáte i doporučenou denní dávku vitaminu C. K objednání v menším 135 g balení (159 Kč) nebo velkém 900 g balení (899 Kč)


Můj názor:
 
Když jsem dostala k výběru dva produkty z nové řady, příchuť Matcha pro mě byla jasná volba. Matchu prostě miluji! A taky přišla jako první na řadu při zkoušení. Velká škoda, že na blog nejde přenést vůně, protože už při šejkování cítíte úžasnou svěží vůni. Hotové smoothie pak je krásně krémové, nadýchané a slaďoučké. Díky vitaminu C podpoříte svou imunitu, díky Matche dodáte tělu energii a limetka tomu všemu teprve dodá tu správnou šťávu - za mě naprosto ideální kombinace. Když se blíže podíváme na složení, tak vidíme, že je čistě rostlinné, v jedné porci 2,3 g vlákniny a hned 13g bílkovin, celkem jen 180 kcal - naprosto ideální chutná zdravá svačinka. 👌



Proteinový nápoj s příchutí čokolády, tentokrát ještě čokoládovější, protože je vytvořen z prémiových ingrediencí. Navíc obsahuje i vitamin B12. K objednání v menším 135 g balení (139 Kč) nebo velkém 900 g balení (799 Kč).  

Můj názor: Je tady někdo, kdo nemá rád čokoládu? Já teda nikoho takovýho neznám. Proto má druhá volba byla jasná. Ale pozor! Tohle není jen obyč čokoláda, tohle je prémiová čokoláda! Jestli jste milovníci nápoje zvaného horká čokoláda, pak tohle je úplně to samé, akorát studená čokoláda.😃 Mrkneme zase na složení: jedna porce obsahuje skoro 30 g bílkovin, pouze 1,2 g cukru a 5 g vlákniny. Co víc si přát? Tělu dodáte proteiny důležité pro budování svalové hmoty, s minimem cukru a navíc si skvěle pochutnáte - mlsání bez výčitek. 😋




Spolupráce
Jak asi víte, pracuji jako výživová poradkyně a od svých klientů neustále dostávám dotazy typu:"Je něco, co si můžu dát, když nestíhám? Co je rychle hotové a při tom kvalitní a vyvážené? Co si můžu dát, když mě honí mlsná?" Dlouho jsem na našem trhu hledala něco, co by splňovalo tyto požadavky klientů a zároveň jsem to mohla s čistým svědomím i já jako výživová poradkyně doporučit, aniž by to narušilo kvalitu jídelníčků mých klientů. Protože ono ne vše, co se prezentuje jako "zdravé, vhodné na hubnutí, kvalitní, bio, eko, bez cukru" skutečně "zdravé, vhodné na hubnutí, kvalitní, bio, eko, bez cukru" je. 😉 Ale nyní můžu s čistým svědomím říct:"Našla jsem to!"😍


Značku Fit Day jsem objevila už před lety, ale tehdy měly jen pár věcí a pamatuji si, že chuťově mě moc nezaujaly. Tuším, že to bylo v jejich začátcích a ta chuť byla příliš hrachová. Sice to bylo zdravé, ale chuťově nic moc. Na Fit Day jsem opět narazila letos během léta, kdy měli nějakou akci a lákali na nové příchutě, tak jsem se rozhodla dát jim ještě šanci a objednala si jejich nové produkty. A dobře jsem udělala! Zapracovali na chuti, hrachový nádech zmizel, naopak převážila kvalita jednotlivých příchutí. Produkty Fit Day jsou vhodné naprosto pro všechny vyznavače zdravého životního stylu, protože jsou čistě přírodní, kvalitní, vyvážené a chutné. Naprosto jsem jim propadla. Defakto po celé léto jsem pila jejich smoothie a proteiny, až jsem se pak nakonec rozhodla oslovit je s nabídkou spolupráce. 


Někteří to už o mně víte, já si sama vybírám, s kým spolupráci navážu a s kým ne. Když mám někomu "udělat reklamu", musím si být jistá kvalitou. Nebudu něco vychvalovat do nebes, když vím, že to stojí za ..., že to kvalitní není. Ačkoliv dostávám různé nabídky spolupráce, většinu odmítám a jdu spíše cestou, že já sama oslovuji a nabízím spolupráci. A je to právě proto, že tím mám větší volnost, nejsem ničím vázaná, ani provizemi, jdu prostě tou cestou doporučit skutečně kvalitní věci bez jakéhokoliv závazku. 


Na spolupráci jsme se domluvili prakticky ihned. Dostala jsem nejprve dva produkty k recenzi, abych Vám je představila a když už jsem tak učinila, tak tu mám  něco i pro Vás. Protože je mi jasné, že určitě také budete chtít co nejdříve vyzkoušet tuto skvělou značku, se kterou můžete žít zdravě a zároveň mlsat, mám tu pro Vás slevový kód! Produkty Fit Day tak můžete získat se slevou 15%! Tak pojďte ochutnávat! 😋

Slevový kód: MTMV15