WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

úterý 11. září 2018

Recenze: Přírodní kosmetika Biorythme

Přátelé, dnešní recenze bude prostě plná pozitiv a superlativ, protože prostě jsem našla svatý grál. Když jsem se před několika měsíci začala zajímat o přírodní kosmetiku, musím se přiznat, že jsem si opět připadala jako nováček na startu. Nejen v jídle na nás útočí výrobci, v kosmetice je to to samé. A tak na nás z regálů křičí hlášky jako: Bez parabenů! Přírodní kosmetika! Tato herečka doporučuje! Chcete pleťový krém? Prosím, můžete si vybrat z tisíců různých značek. Chcete přírodní? Prosím, tady máte x přírodních krémů. Ale podívejte se na složení, ano, i kosmetické výrobky mají složení, a stejně jako u potravin se v něm dozvíte spoustu zajímavých nebo spíše strašidelných věcí. Přírodní krém? Tak proč má složení na deset řádků? Proč je v přírodním krému tahle nepřírodní látka? No protože stačí, že obsahuje jednu přírodní ingredienci a už se může nazývat přírodním krémem. Bohužel. Najít v džungli kosmetického průmyslu skutečně kvalitu, to je úctyhodný výkon. A já pyšně hlásím, že jsem ji konečně našla. Seznamte se, 100% přírodní kosmetika Biorythme. 😊



Když na mě vyskočila reklama na kosmetiku Biorythme, ze zvědavosti jsem klikla, abych se pak po zbytek dne rozplývala nad jejich eshopem, výrobky, příběhem a vším, co se jich týkalo. Představte si dvě holčiny, které (místo pečení bábovek a vaření gulášů) vytváří kosmetické výrobky z čistě přírodních surovin. Přesně tak to totiž je. Představuji Vám Anet a Jenny, dámy, které mají tuto úžasnou kosmetiku na svědomí. Biorythme je česká ručně a s láskou vyráběná kosmetika, kterou si prostě zamilujete. 



Přírodní deodorant Levandulové pole - základem složení je kakaové máslo, dále pak včelí vosk a mandlový a levandulový olej. Je to neskutečné, ale vážně funguje po celý den, navíc, jemná levandulová vůně je prostě božská. Deodorant má praktický vysouvací obal pro jednoduchou a přesnou aplikaci, je malý, takže se vejde do každé kabelky a co je nejdůležitější plní svůj účel.        
  Obsah: 15g  Cena: 159 Kč



Přírodní deodorant Růžová zahrada - okouzlující vůně, která osloví každou ženu. základem složení je kakaové máslo v potravinářské kvalitě, dále pak včelí vosk a mandlový a růžový éterický  olej. Deodorant má praktický vysouvací obal pro jednoduchou a přesnou aplikaci. Jeho vůně je vytvořena kombinací drahocenného růžového oleje, geránia a kapky levandule.           
                                   Obsah: 15 g       Cena: 159 Kč                              

Balzám na rty s chia olejem Malina - základem složení je olivový a mandlový olej, včelí vosk, bambucké máslo, olej z chia semínek a malinových semínek. Balzám má praktické balení ve vysouvací tyčince, není ani moc tuhý, ani tekutý, krásně se nanáší a ještě lépe se nosí. Rty nezbarví do růžova, ale zanechá na nich velmi jemný a decentní lesk. 
Objem: 4,8 ml   Cena: 119 Kč

Balzám na rty s chia olejem Jahodazákladem složení je olivový a mandlový olej, včelí vosk, bambucké máslo, olej z chia semínek a lyofilizované jahody. Balzám má praktické balení ve vysouvací tyčince a sladká svěží vůně jahod je prostě úžasná. 
Objem: 4,8 ml   Cena: 119 Kč

Přírodní pleťový krém Arganový olej, Levandule - balzám s bambuckým máslem, vzácným arganovým olejem a 100% čistým éterickým olejem regeneruje pokožku a zabraňuje ztrátě vlhkosti. Krém neobsahuje vodu a tím zaručuje, že je skutečně koncentrovanou péčí, která hýčká vše, čeho se dotkne. Krém je balen v okrasném organzovém sáčku s visačkou. 
Objem: 30 ml     Cena: 259 Kč

Můj názor: Přátelé, já nevím, co mám napsat, protože se tady teď zase rozplývám nad tím zázrakem. Kosmetiko Biorythme, kde jsi byla celou tu dobu??? 😀 Jsem tak ráda, že jsem tě objevila! Už tě nedám! Holkám, Anet a Jenny, patří velké, obrovské DÍKY a smekám klobouk, i všechno co mám, smekám. Vidíte už jenom z těch fotek tady, jak i to balení krásně vypadá, jak je hned na první pohled poznat, že to je něco, co bylo vyrobeno s láskou. A když byste ještě cítili všechny ty vůně, áááách.... 😍
Do pleťového krému jsem se totálně zamilovala, to je prostě absolutní pecka, kombinace arganového oleje s jeho zázračnými účinky a vůně levandule - používám každé ráno a večer a ta vůně, která je dlouho cítit, to je prostě přímo božské! Krém krásně zhydratuje, krásně voní, je to blaho jak pro Vás, tak i pro Vaší pleť. 


Balzámy na rty, tak těch není nikdy dost, že? V kabelce, v koupelně, na stolku, v šuplíku, v bundě, atd. 😄 Prostě musí být vždy po ruce. Tyto balzámy opět báječně voní, rozhodně nehrozí suché, popraskané rty, protože balzám dostatečně hydratuje a navíc, i Vaše rty zvýrazní, protože se budou decentně lesknout. A příchuť malina a jahoda? Tak to snad nemusím ani už komentovat, že? 😋
No a deodoranty, tak to je nezbytnost (tedy aspoň by měla být 😜), kterých teda, nevím, jak Vy, ale já jich mám doma taky plno, stejně jako balzámů. 😀  Vyzkoušela jsem dva, oba úžasně voní a hlavně vážně fungují! Takže já prostě nemám, co bych vytkla. 
Počkejte, popřemýšlím. Ne. Vážně nemám. 😁 Já jsem maximálně spokojená, nadšená a nesmírně ráda, že jsem tuto kosmetiku objevila. V dnešní době najít někoho, kdo skutečně vše dělá ručně a navíc čistě přírodně, pro koho to není jen byznys, to je takový malý zázrak. Nepřestanu děkovat, protože ty dámy si to prostě zaslouží. DĚKUJI. 💚


A jakože vždycky při recenzi nechávám na Vás, jestli si produkt koupíte nebo ne, nic Vám nenutím, tak teď teda budu!😀 Prostě si to rozhodně kupte, protože tohle musíte mít doma! Vážně, šup, klikněte na eshop a vyberte si pár věcí, šup s tím do košíku, kliknout na Potvrdit objednávku. Máte? Super! Uvidíte, že nebudete litovat a že se budete rozplývat stejně jako já. Vybírejte, přebírejte, nezapomeňte, že budou Vánoce.... 😜