sobota 9. prosince 2017

Recenze: Zdravě a chutně k vysněné postavě

Dnešní recenzí potěším spoustu z Vás. Protože to bude recenze na novou zdravou kuchařku, která se jistě stane zdrojem inspirace pro shazování vánočních kilogramů. A když Vám prozradím, že tato kuchařka je dílem nám již dobře známých autorů Pavla Walka a Josefa Tótha, nad její koupí už vůbec nebudete váhat. Seznamte se - Zdravě a chutně k vysněné postavě (každodenní jídla, která si zamilujete). 😍

Autor: Pavel Walek a Josef Tóth

Vazba: Pevná

Počet stran: 272

Cena: 389 Kč

Obsah: Na začátku knihy najdeme základní informace, jak správně knihu používat a také zmínku o některých surovinách, které jsou v kuchařce použity (např.rostlinná mléka, sirupy jako náhrady cukru, ovoce, apod.).
Samotné recepty jsou rozděleny do několika kategorií: Snídaně a svačiny, Polévky, Obědy a večeře, Saláty a smoothies, Dezerty, Rostlinná mléka. Každý recept obsahuje vždy rozpis ingrediencí, detailní postup přípravy, barevné foto hotového pokrmu a kalorickou hodnotu s rozpisem jednotlivých makroživin. Celkem zde najdeme rovných sto receptů.
Mezi jednotlivými recepty najdeme také několik článků zaměřených na potraviny, které jsou v kuchařce nejvíce použity, např. skořice, goji, chia semínka, káva, apod. V článcích jsou informace o historii dané potraviny a o jejích blahodárných účincích na lidské zdraví. Recepty obsahují běžně dostupné zdravé suroviny, v některých najdeme i protein nebo flavdrops, což je zdravá varianta sladidla (ale samozřejmě lze místo něj použít Vámi běžně používané sladidlo).
Závěr knihy je věnovaný radám, co dělat dál, jak se dopracovat k vysněné postavě s doporučením na další knihy autorů - Co vám výživoví poradci neříkají a Projezte se k novému tělu

Můj názor: Taky máte pocit, že se zdravými kuchařkami roztrhl pytel? Je to tak, kuchařky plné zdravých receptů se rojí jak houby po dešti a na trhu už je jich tolik, že tolik jídla bychom ani za celý život nestihli sníst (mno, jak kteří...😎). Ono ale jsou kuchařky a kuchařky. A tohle je prostě Kuchařka s velkým K. A tím nemyslím jen rozměrově (21x26 cm, takže to není žádný drobeček 👌), ale hlavně svým obsahem. Spousta zdravé inspirace pro všechna denní jídla na jednom místě, takže si s její pomocí snadno poskládáte celý jídelníček. Recepty jsou navíc velmi chutné a jednoduché, díky tomu v kuchyni nebudete trávit mládí.😜A pomyslnou třešničkou jsou i kalorické hodnoty u každého jídla, čili matematici mají hned přehled o svém příjmu (ehm, myslím ten kalorický příjem😎).
A co teprve ty úchvatné profi fotky hotových jídel - radost pohledět!😍 A už jsem zmínila zajímavé články o různých potravinách? Věděli jste třeba, že skořice zlepšuje citlivost na inzulín? Nebo že konzumace kešu oříšků vede ke snížení chutě na sladké? Tahle kuchařka prostě obsahuje vše, co potřebujete vědět na Vaší cestě za vysněnou postavou. Tak se nechte vést a inspirovat. 😊

Kuchařku si můžete koupit v eshopu Fitstore se slevou 22% za krásných 389 Kč

Další knihy autorů s dopravou zdarma: