čtvrtek 9. listopadu 2017

Recenze: Kniha Fitness recepty

Když mě jedna členka mojí facebookové skupiny oslovila, zda bych nechtěla udělat recenzi na její novou knihu, samozřejmě jsem nemohla odmítnout. Knihy miluji a ty o zdravé stravě obzvlášť. Autorka si knihu vydávala sama bez nakladatelství a asi i proto mi nějak unikla. Jsem moc ráda, že jsem byla oslovená samotnou autorkou a knihu mám nyní již ve své knihovničce. Proč jsem tak moc ráda? No, pojďte to zjistit. 😊

Autor: Michaela Švecová
Počet stran: 174
Počet receptů:78
Cena: 399 Kč + doprava zdarma

Obsah:
Na začátku se dozvíme příběh knihy Fitness recepty, jak vznikla, i jaké byly počátky autorčina působení ve zdravé kuchyni. Kniha je pak dále rozdělena do jednotlivých kapitol denních jídel: Snídaně, Polévky, Obědy a večeře, Dezerty, Smoothie. Samotné recepty obsahují vždy rozpis ingrediencí, detailní postup přípravy, časovou náročnost a barevné foto hotového pokrmu. Recepty obsahují minimum cukru, spoustu bílkovin a samozřejmě i zdravé prospěšné tuky. Kniha obsahuje celkem sedmdesát osm receptů.

Můj názor:
Když jsem rozbalovala balíček a knihu poprvé uviděla, tak můj výraz byl něco jako "Wow! Nádhera!" Kniha Vás prostě zaujme na první pohled, protože obálka je přímo skvostná, že? 😍
Když jsem si pak knihu prohlížela, tak mě napadalo jediné - v jednoduchosti je prostě krása. Vše je psáno jasně a srozumitelně, recepty obsahují vše, co potřebujete a fotky jídel? No, ještě teď si utírám sliny...😜 Potěšilo mě, že není zaměřená třeba jen na dezerty, ale že si pomocí této knihy dokážete poskládat i celý jídelníček, protože obsahuje recepty na všechna denní jídla. Spousta inspirace pro zdravý jídelníček v jedné knize. Nemůžu se dočkat, až si něco ukuchtím. 🍨

Pokud i Vás kniha zaujala a chcete se inspirovat, můžete si ji pořídit nyní s dopravou zdarma zde