WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

úterý 30. prosince 2014

Co přinese nový rok☺

Zbývá už jen pár dnů roku 2014, tak Vám jdu prozradit, co chystám v roce novém. Něco málo už jsem prozradila zde na blogu, něco málo i v naší skupině, takže teď to hezky sesumírujeme. Toto je poslední příspěvek v letošním roce, další budou už v roce novém.
 Objevím se na youtube - jak a co tam budu dělat je zatím překvápko. Já jistou představu mám, ale uvidíme, co z toho nakonec bude. Každopádně první video bude již brzy, těšte se.
Transformers 2015 - transformery asi znáte, ale věřte, že nepůjde o žádné roboty. Někdo možná už tuší, někdo ještě ne. Již brzy se na blogu objev příspěvek, kde se dozvíte více.
Soutěže - i  v novém roce budeme soutěžit o spoustu krásných cen. A jako první se můžete těšit na soutěž o novou knihu Jill Kuchařka ovládněte svůj metabolismus.
Ze života - rozhodla jsem se vytvořit novou rubriku, kde budu psát něco málo o sobě, svém okolí, svých názorech, úvahách, apod. Prostě něco, co nebude až tak úplně souviset se zdravým životním stylem, ale proč ne, že?



Na závěr mi dovolte, abych Vám všem poděkovala za přízeň v roce 2014, popřála Vám krásného Silvestra a hodně štěstí a hlavně zdraví do nového roku. Těším se v roce 2015!