WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

pondělí 29. září 2014

Recenze: Matcha Karité

Když jsem se dozvěděla, že se chystá spojení konopné kosmetiky Delibutus a čaje Matcha, mé srdce zaplesalo. Dva skvělé produkty v jednom? A ještě navíc v kosmetice, co víc si žena může přát. Je mi velkou ctí, že jsem mohla být mezi prvními, kdo tuto novinku vyzkoušel a moc ráda ji nyní představím i Vám. 

Projekt Delibutus vznikl v roce 2011 v Ústí nad Labem a nabízí ručně vyráběnou přírodní konopnou kosmetiku. Konopí se stále více a více ukazuje jako rostlina, která si zaslouží velkou pozornost v oblasti zdravotních účinků, ale ne jen tam. Nejnovější výzkumy prokazují, že konopí může nabídnout velice významné účinky při vnějším i vnitřním užití. Rozhodně se ale při pojmu konopí nelekejte, produkty Delibutus jsou vyráběny pouze z povolených odrůd konopí a neobsahují psychoaktivní látky. 
Zdroj: www.delibutus.cz
Matcha Tea asi netřeba představovat, na mém blogu jste se s ním setkali již několikrát. Ale pro ty, co o něm slyší poprvé, malé shrnutí. Historie čaje Matcha sahá do doby před pěti tisíci lety, jde o 100% zelený čaj, který je rozemletý na jemný prášek. Při jeho výrobě nejsou přidávána žádná barviva, přísady, ani konzervační látky. Matcha má spoustu pozitivních účinků pro Vaše tělo - zvyšuje soustředění a paměť, snižuje hladinu glukózy v krvi, pomáhá snížit cholesterol a podporuje i schopnost těla spalovat jídlo až 4x rychleji. Největším dodavatelem čaje Matcha u nás je společnost Čajová květina s.r.o., která tento čaj nakupuje přímo u japonského výrobce.
Zdroj: www.matchatea.cz


Prvním produktem, který Delibutus a Matcha Tea představily, je Matcha Karité. Karité je "máslo" vyráběné z ořechů afrického stromu shea. Používá se ke zjemnění a regeneraci velmi suché pleti. Karité ocení zejména lidé s kožními nemocemi, např. lupénka, ekzémy. 
Matcha Karité je vyživující máslo pro pleť, ruce a pokožku celého těla. Má vysoký hydratační účinek. Vyhlazuje a ošetřuje suchou a podrážděnou pokožku. Obsahuje přirozený UV filtr. Napomáhá hojit drobná poranění a zklidnit podráždění. Svou výraznou, avšak jemnou vůní napomáhá k psychickému uvolnění a hormonální rovnováze. Krém je možné použít také jako aromaterapeutický. 

Složení: bambucké máslo, kokosové máslo, Matcha Tea, geránium, jalovec, makadamiový olej
Obsah: 50 ml
Cena: 289 Kč
Trvanlivost: 1 rok

Moje zkušenost: Ačkoliv jsem se přihlásila  k testování nového produktu jako dobrovolník, v první chvíli jsem se lekla, že po nanesení budu zelená jako žába. Přece jen, ta barva je zajímavá a jistě nejsem jediná, koho to napadlo... Ale co, pro krásu se musí trpět. Naštěstí se ale žádné utrpení nekonalo.
Když jsem Karité otevřela, první co mě zaujalo, byla úžasná vůně. Rozhodně se tedy dá využívat i k aromaterapii. Ikdyž Matche věřím, nejprve jsem se rozhodla Karité vyzkoušet na kousku kůže na ruce - no co kdyby náhodou něco, že?☺ Ani po 24 hodinách k žádnému "náhodou něco" nedošlo a já mohla přistoupit k testování na pleti. Moje pleť je bohužel suchá, na čele a nose až šupinatá, takže se musím hodně starat a hydratovat, abych vypadala tak nějak dobře. O to víc jsem byla zvědavá na zázračné Karité...
Musím podotknout, že stačí použít opravdu malé množství, které rozetřete po celém obličeji - není tedy nutné nanášet jako u běžného pleťového krému na tváře, čelo, nos a bradu. Karité se velice dobře vstřebává a rozhodně se Vám nestane, že po jeho vstřebání by se opět vrátil pocit suché pleti. Je dostatečně mastný  a pleť krásně vyživuje. Pleť vydrží hydratovaná minimálně 12 hodin, ale já jsem zvyklá si dávat krém ráno a večer, takže jsem tak činila i s Karité.

Závěr: Karité mě velice příjemně překvapilo. Ne jen svou příjemnou vůní a dlouhodobým hydratačním účinkem, ale i pozitivními účinky na pleť - pleť nebyla vůbec napjatá jako po použití některých krémů, pocit suché pleti, který jsem mívala denně, po pár hodinách po nanesení Karité vymizel úplně, šupinky se pro zatím neobjevily, takže já jsem nad míru spokojená a Matcha Karité budu rozhodně používat i nadále.

Pokud  i Vás tento produkt zaujal, můžete si ho objednat na stránkách Matcha Tea i Delibutus.

Dalším produktem kosmetické řady Matcha Tea bude esenciální olej s Matcha Tea.