WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

pondělí 15. září 2014

7. a 8. měsíc těhotenství

Jelikož jsou měsíce těhotenství skoro stejné, spojíme tedy 7. a 8. dohromady. Už asi ani nic nového nebude, jen dlouhé čekání na porod...

Týden těhotenství: 36
Váha: +12 kg
Zbývá týdnů: 4

Jídlo: Jak už jsem psala minule, pořád u mě přetrvává pocit, že jídlo je jen nutnost. Nebaví mě si jídlo připravovat, nebaví mě vařit, dokonce mě ani nebaví ho jíst. Nechtějte vidět můj jídelníček, zhrozili byste se. Budu potřebovat pořádné nakopnutí, abych se zase vrátila ke zdravému životnímu stylu a pravidelné stravě. 

Cvičení: Absolutně nepřichází v úvahu. Tohle těhotenství mě pomalu, ale jistě odřezává od jakéhokoliv pohybu. Cvičení s Jill, cvičení pro těhotné, jóga, dokonce už ani procházky nepřicházejí v úvahu. Posledních pár dnů cítím bolest pánve při každém pohybu. Nemůžu sedět, nemůžu ležet, nemůžu stát. Věřte, že mi bohatě stačí vytřít celý byt - jsem zadýchaná a zpocená jako u Jill a ještě na pár týdnů to asi zůstane mým jediným pohybem. 

Tělo: No co Vám mám povídat. Raději se ani do zrcadla nedívám. Popraskalo mi snad všechno, co popraskat mohlo - modlím se, aby to po porodu opět vymizelo. Jsem oteklá koule, která už ani nechodí, spíš se tak jako valí dopředu. Moje myšlenky se upínají k Jill a úpěnlivě ji prosí, aby se pořádně připravila a zachránila mě. 

Psychika: Doma už je vše nachystané, takže jsem klidnější. Když odmyslím mé pocity při pohledu do zrcadla, tak jsem na tom relativně dobře. Z porodu strach nemám, těším se na něj, bude to pro mě vysvobození. Odpočítávám každý den a každé ráno si říkám: Dneska by to šlo... Ale zatím to nejde. Představa, že do termínu porodu zbývá ještě měsíc mě vážně ubíjí. Měsíc rozhodně nevydržím. 

V devátém měsíci shrnu celé těhotenství a rozloučím se s pupkem.

Nezapomeňte na tipovací soutěž, kdy porodím.