pondělí 4. srpna 2014

Oslava - deset tisíc členů skupiny a velká soutěž s JiMi☺

Dnes budeme oslavovat a soutěžit. Skupina Ovládněte svůj metabolismus s Jill, kterou jsem zakládala loni v září, ve čtvrtek 26.6. dosáhla deseti tisíc členů. Co k tomu říct? Ani nevím. Když jsem skupinu zakládala, ani ve snu by mě nenapadlo, že zájem o ovládnutí metabolismu bude takový. Jsem moc ráda, že tolika lidem není lhostejné, jak se stravují, jak vypadají a že i já jsem mohla přispět svou troškou do mlýna. Skupina je skvělá a je to pro mě takové další mimi. Snažím se na ní pracovat, zlepšovat, vymýšlet novinky, prostě aby to nesklouzlo ke stereotypu a aby neustále byla pro ostatní zajímavá. Netvrdím, že všech deset tisíc členů je aktivní, ale ikdyž jsou jen tichými pozorovateli, kteří čerpají informace, zkušenosti, inspiraci, i oni jsou důležitou a nedílnou součástí. Za těch pár měsíců jsme utvořili skvělou grůpu a jsem moc ráda, že spolu vycházíme, ikdyž je to pěkný babinec.

K výročí deseti tisíc členů jsem tedy taky připravila několik "novinek", úprav a změn, o kterých se nyní s dovolením rozepíšu. Některé jsou příjemné, některé méně příjemné a některé jsou bombastic.
1. Nová úvodní fotka skupiny
2. Upravená pravidla skupiny - a prosím všechny o dodržování. Při takovémto počtu členů je potřeba nějaký řád, děkuji za respektování.
3. Upravená alba skupiny pro lepší přehlednost - fotky nevkládejte přímo na zeď, ale do příslušného alba.
4. Vytvořen dokument s nejčastějšími dotazy - takže všichni, ne jen nováčci, mrkněte - zveřejním v nejbližších dnech
5. Spolupráce s jedním obchůdkem - zatím zůstává překvapením, ale máte se na co těšit
6. Pravidelná akce Pojď debatovat - vždycky hodím do placu nějaký dotaz, anketu samozřejmě související s tématem zdravého životního stylu a budeme debatit
7. Nová stránka pro fanoušky Jill v češtině - www.facebook.com/jillianmichaelsCZ co Vy na to? Věřím, že to potěší ne jednoho fanouška. Najdete zde informace o této skvělé trenérce, o jejích knihách, dvd, pořadech, aktuální info, přeložené články a spoustu dalšího. Tak šiřte dál.
8. Soutěž - velká soutěž s JiMi k oslavě deseti tisíc členů skupiny


To nejlepší na závěr. Když už jsme dosáhli tak krásného počtu členů, co takhle si zasoutěžit. A když už máme skupinu týkající se Jill, proč si nedat velkou soutěž právě s ní. Protože máme hodně členů skupiny, bude i výher více, aby šance byla vyšší.

Sponzoři soutěže:

Nakladatelství ANAG 

ARARA.cz

OF.CZ
Web: www.of.cz

Jak soutěžit?
1. První podmínkou pro účast v soutěži je být členem skupiny Ovládněte svůj metabolismus s Jill.
2. Napište do komentářů ve skupině ( zde ) nebo na blogu k soutěžnímu příspěvku, co pro Vás znamená Jillian Michaels a co a proč byste chtěli vyhrát 
3. Není podmínkou, ale doporučuji dát To se mi líbí facebookovým stránkám sponzorům a mého blogu - získáte tak přístup k aktuálním informacím.


Soutěž trvá od 30.6. do 31.7. a výherce budu vybírat já. Výherci pak budou uveřejněni v tomto příspěvku a samozřejmě i ve skupině. O výhru je nutné se přihlásit nejpozději do 7.8., jinak bude vybrán náhradní výherce.

    A teď to nejdůležitější - o co vlastně hrajeme? Mrkněte na ceny.


Firma ARARA věnovala do soutěže dvd Jillian Michaels Six week six pack - dvd obsahuje dva třiceti minutové workouty, každý z nich se cvičí 3 týdny, zaměření: břišní svalstvo, kardio. Více informací o tomto cvičení v příspěvku zde
Pokud nechcete čekat na konec soutěže a chcete si dvd zakoupit už nyní, máte možnost zde.
Nakladatelství ANAG věnovalo do soutěže knihy Jillian Michaels: Ovládněte svůj metabolismus ( recenze zde ), Vyhrajte boj o štíhlé tělo ( recenze zde ), Udělejte radikální řez ( recenze zde )Pokud nechcete čekat na konec soutěže a chcete si knihy zakoupit už nyní, máte možnost zde.

Firma OF věnovala do soutěže tričko s motivem Jillian Michaels a 10 ks magnetek s motivem Jillian MichaelsMotivy jsou různé, budete mít na výběr.
Pokud nechcete čekat na konec soutěže a chcete si zmíněné produkty zakoupit už nyní, máte možnost zde.





                              Celkem tedy bude 15 výherců. Hodně štěstí všem.


Aktualizace 4.8. - výherci: 

Všem zúčastněným moc děkuji za krásné komentáře. Bylo opravdu velice těžké vybrat "jen" 15 výherců. Doufám, ale že ikdyž zrovna dnes nevyhrajete, tak zachováte svou přízeň mně i Jill a třeba v budoucnu se na Vás štěstíčko usměje.☺ 


Všem výhercům moc gratuluji a žádám je, aby se nejpozději do 11.8. ozvali na můj email maminazdenina@gmail.com a přihlásili se o svou výhru. V opačném případě bude vybrán náhradní výherce!!!




             DVD Six week six pack od firmy ARARA vyhrává 
                                Monika Zárubová.

Knihu Ovládněte svůj metabolismus od nakladatelství ANAG vyhrává Petra Bartko.

Knihu Vyhrajte boj o štíhlé tělo od nakladatelství ANAG vyhrává Tes Ševčíková

Knihu Udělejte radikální řez od nakladatelství ANAG vyhrává Kateřina Šourková

Tričko od firmy OF vyhrává Andy Andýlek Stará
Magnetky od firmy OF vyhrávají: 

Ivana Procházková
Kirtans
Kacatko1982
Romana Daňková

Jitka Krajičková

Kristýna Houdková

Adriána Panáčková Nakládalová

Monika Bečková

Andrea Dostálová

Petra Lehká


Sponzoři soutěže:

Nakladatelství ANAG 

ARARA.cz

OF.CZ
Web: www.of.cz

20 komentářů:

  1. Jééé, děkuji za parádní soutěž:-)
    Jill je pro mě fitness mamka, s ní jsem začínala cvičit...a k ní se ráda a neustále vracím....je pro mě cvičitelka s největší autoritou- ví jak namotivovat, povzbudit i "zařvat". Je to skvělá ženská. Souhlasím se spoustou jejích názorů. Po přečtení knížky Ovládněte svůj metabolismus jsem začala přemýšlet i o jiných aspektech "zdravějšího" žití. Pro mě The best :-) Kdybych měla to štěstí a mohla si vybrat, tak bych ocenila tričko s Jill - aby byla pořád se mnou :-) A stejně tak by mě potěšila i další knížka od Jill (Udělejte radikální řez) - protože mám velmi ráda knížky/ráda čtu, ve kterých si rozšířím obzory a dozvím se nové informace nebo je v nich náhled na "problematiku" z jiných úhlů pohledu.
    Pěkný zbytek odpoledne:-)
    čtenářka míša
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravě si zasoutěžit, to je super :-) Kdo by odolal. Jill je tahoun mnoha a mnoha z nás. Dává nám tipy na zdravý životní styl a hodně rad ohledně cvičení i stravy. Přesto, že je mi přes 40 let a mám tři děti, jsem ráda , za každou chvilku cvičení . Pěkný den všem a pozitivní přístup k životu :-) S pozdravem Božena

    OdpovědětVymazat
  3. super soutěž i ceny. Jill pro mě znamená velkou motivaci a hlavně možnost cvičit v pohodlí domova. Pro mamku na RD je naprosto dokonala varianta a jestě super cvičení, i dcerka mě honí do cvičení, že musíme jít cvičit podle paní v TV :D a chtěla bych vyhrát DVD se cvičením, abychom měly další předlohu "paní v tv" a dobře se nám s dcerkou cvičilo. krasný den všem, Alexandra

    OdpovědětVymazat
  4. Díky moc za soutěž ;). A kde já jsem byla, když nevím o skupině Ovládejte svůj metabolismus s Jill? Už tam jsem, díky moc za přijetí.
    Co k Jill? Kdo ji zná, tak netřeba popisovat. Kdo ne - krásná, energetická ženská, která při cvičení nadchne, vyhecuje, podpoří a donutí. Už několikrát jsem po ní chtěla tu činku hodit, ale vím, že to myslí dobře, a tak jsem dřela dál. Ty potůčky potu po těle za to stojí, i díky výsledkům, když se do toho člověk zažere. Jill je pro mě No1 :).

    OdpovědětVymazat
  5. Jillian je maniačka, která mě naučila dodržovat řád a pravidelně cvičit. Díky ní jsem poprvé v životě udělala pánský klik, díky ní se brzo vlezu do mého předtěhotenského oblečení, díky ní začínám znova mít ráda své tělo. Jillian dokázala nemožné jelikož ted cvičím, protože chci, ne protože musím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jill, co k ní dodat. Je to drsná, sprostá holka s proříznutou pusou,která dokáže člověku "nakopat zadek" i život, tím správným směrem. Je to první člověk,který mě donutil koupit si botky,činky,později kettlbell,obléknout si legíny,tričko a začít něco dělat. Proklínat její jméno a propotit triko. Milovat ji. Vyhledávat na netu další informace jak to vlastně všechno dělat co nejlépe. Je to hlavně asi díky způsobu jejího cvičení, který mi vyhovuje a baví mě. No a ještě při tom koukat na ní. To je prostě balzámek... Můj guru. Vyhrát bych si přála DVD, protože co víc si přát, než vyhrát soutěž, která se týká Jill. :-)
    Monika

    OdpovědětVymazat
  7. nebýt Jill asi jsem cvičit nikdy nezačala...30 minut denně přece dám ne? bolelo to dost, hlavně ze začátku...někdy to šlo líp někdy hůř...ale pokroky byly a jsou..nejdřív jsme to viděla já, pak i mé okolí..nejdřív se mi doma smáli, a já vydržela cvičit dál. Dneska už mi fandí. Pro mně je Jill nový začátek -zvedla mmi sebevědomí, ukázala mi, že se mám mít ráda takovou jaká jsem a že si můžu věřit :-) mám jí ráda a snad i proto bych si přála vyhrát tričko :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jill je pro mne někdo, koho bych strasne rada potkala a osobne mela moznost rict rict " thank you " for all . Co vic dodat . . . Je proste uzasna a zmenila mi život a to nejen fyzicky ale i psychicky. A tobe diky mamino taky. :-) pokud bych vyhrala, rada bych jeji knihu.

    OdpovědětVymazat
  9. Jill pro mě znamená hrozně moc! Tu ženskou prostě zbožňuju :-) Dokáže skvěle povzbudit a namotivovat, líbí se mi, že dokázala vyhrát svůj boj o lepší tělo. Její workouty se mi moc líbí a zbožňuju, jak jsem po nich celá úplně spocená a vyřízená :-)
    Přála bych si vyhrát knížku, nejlépe Vyhrajte boj o štíhlé tělo, ale i jiná kniha by se mi líbila :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Na Jill se hlavně dobře kouká. At´ už při kickboxu, výzvách..ví co dělá, ví, jak povzbudit, má také odmakáno své. V knížkách mne zaujal její příběh s popíjením koly a huntováním. Nic není zadarmo. Má to prostě vydřené a předává dál. A svojí práci umí. Další bod má pro mě, že ať je jakkákoliv "hvězda", rozhodla se pro výchovu dětí a určitě je skvělá máma.Jednou bych si s ní ráda popovídala. Klára (klara sabi vosa)

    OdpovědětVymazat
  11. Abych pravdu řekla, Jill pro mě není bohyní, ani velkým vzorem, tím je pro mě můj muž a pak motivací jsou lidi kteří jsou pro mne více z masa a kostí a reálnější a taktéž něco dokázali. Jill je pro mne ale odrazem, je pro mě startovní čárou, zlomem kdy jsem prvně dobrovolně sportovala (tělocvik byl trestem a jakýmsi ponížením).. Nikdy jsem nebyla obézní, vždy štíhlá až hubená - ale i u nás hubenourů se dějou věci kdy za 2 roky máte více než 30kilo nahoře a nejedná se jenom o těhotenství.. Ona mi ukázala jak do toho šlápnout a vždy pro mě bude PRVNÍ kdo mi schodil centimetry a kila a obnovil chut do života v kterém vypadám dobře a cítím se skvěle, jsem v polovině cesty ale věřím, že na konci se s ní ráda zase uvidím aby na mě mohla křiknout: excelent job.. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jill pro mě byla takovým prvotním impulzem začít přemýšlet o tom, co člověk dělá - ať už se to týká cvičení, tak stravy - prostě celkově životního stylu. Nakopla mě k makání - 30 day shred přece zvládne každý, tak proč ne já? Navíc cvičení s ní má opravdu výsledky. Je pro mě motivací i proto, že výsledky jsou "dokazatelné" i na ní - však spoustu z nás ví, jak vypadala "za mlada". Hrozně ráda bych se s ní v budoucnu setkala osobně, protože ona za to určitě stojí! :))
    Chtěla bych vyhrát buďto DVD, protože se teď chystám najet na další program a six pack jsem ještě nejela nebo knížku (ideálně radikální řez, je nová a slyšela jsem na ní spousta chvály :)
    Jinak, moc se mi líbí tvůj blog a celá tvoje práce, díky za super inspiraci a užitečné informace! :)))
    Maky

    OdpovědětVymazat
  13. S Jill jsem se seznámila díky její knížce Ovládněte svůj metabolismus a změnila mi život. Začala jsem přemýšlet o všem, co se týká stravy a ke cvičení už to bylo jen krůček. Takže jsem díky ní změnila celkově životní styl. Dokáže skvěle povzbudit a namotivovat. Když ona dokázala vyhrát svůj boj o lepší tělo, dokážeme to taky:-) Její workouty se mi moc líbí, zbožňuju, jak hecuje a povzbuzuje a jak jsem po nich vyřízená :-) Donutí mě se překonávat i když už mám pocit, že nemůžu.
    Přála bych si vyhrát DVD, protože její knížky už mám ve své knihovničce, ale i tričko nebo magnetka by bylo fajn.
    Káťa

    OdpovědětVymazat
  14. Co pro mě znamená Jillian lze jen těžko popsat slovy, ale i tak se o to pokusím ;-).
    K Jillian jsem se dostala díky skupině k tomuto blogu, kde jsem našla i pár dobrých přátel :-). Začala jsem tam objevovat kouzlo Jillian, fotky neuvěřitelných změn i naprosto (ne)"obyčejných" dívek a žen ;-). A tehdy jsem si řekla, proč bych to nemohla dokázat i já? Začala jsem se díky všem zajímat víc o vše :-). Chtěla jsem její knihu Ovládněte svůj metabolismus, protože mi to připadalo jako základ. Abych byla upřímná, na 100% očekávání nesplnila, ale i tak jsem si odnesla mnoho cenných rad. Dle mého názoru je práce Jillian neocenitelná. Změnila už tolik životů, a co změnila, zachránila je! Je pro mě fitness guru, mým obrovským vzorem a vždy až se ohlédnu za několik let zpět na to, co jsem dokázala, vzpomenu si právě na NÍ, protože to ONA položila základy. Díky Jillian jsem začala přemýšlet nad jídlem, přírodou okolo nás (BIO nejen potraviny, ale i ekologické přípravky).. Pevně věřím, že tahle "baba" bude přínosem i pro další a další generace, je to fenomén napříč obory :-).
    A proč bych měla vyhrát? Nooo, tričkem bych mohla Jillian propagovat třeba ve škole, ve městě, doma.. aby je třeba trklo, že si vyhledají kdo je to zač a co já vím, třeba tím pomůžu i někomu jinému :-). Magnetky by se asi ztratily v davu na naší ledničce, ale třeba by byl táta méně skeptický k tomu, co dělám :-). Knížky by zase provedly další osvětu v teoretické rovině, také se to hodí :-). DVD by mi zase mohly pomoci dalšík krůčkem k vysněné postavě, což taky není k zahození :-). Já bych tedy nejradši volila triko, co si budeme nalhávat :-))). Jill byla, je a bude VĚČNÁ :-).

    OdpovědětVymazat
  15. Jill je pro mě obrovskou motivací, vystřídala jsem nesčetně cvičení a diet, poprvadě jsem u nich dlouho nevydržela, až jsem se přes kamarádku dostala k Jill.Mám za sebou 20.den cvičení a musím říct,že změny jsou znát. Mám dole 5kg,snažím se stravovat podle Jill a cvičím 30day shred. I když mi manžel neustále opakoval , že se mu líbím taková jaká jsem, sama na něm vidím, že jsem i pro něj teď daleko atraktivnější. Mám před sebou dlouhou cestu ale věřím že to spolu s Jill zvládnu:)))
    Co bych chtěla vyhrát?No já v životě nic nevyhrála tak budu mít radost z čehokoliv, pokud by to bylo tričko bylo by to super:)Moc děkuji i za tyhle super stránky.
    katka

    OdpovědětVymazat
  16. Cvičení s Jill je pro mě znamená velkou výzvu,
    že i já smetanu v podobě štíhlého těla slíznu,
    díky ní měním pohled na své tělo,
    které zdravější a krásnější být by chtělo,
    pár pravidel v jídle jen musím dodržet,
    a svou vůlí se u cvičení udržet..
    Jsem vděčná za tuto skupinu co s Jill cvičí,
    a když na mě někdy z obrazovky křičí,
    říkám si - jen pojď do mě,
    aspoň už nebudu vypadat jako slůně,
    fotky hubených holek mě už nebudou ničit,
    mým cílem je zdravě jíst a s nadšením (s Jillian) cvičit!
    Andrea Dostálová

    OdpovědětVymazat
  17. Příjemná soutěž. :))
    Ve skupince už jsem. ;)
    Jillian je pro mě ztělesněním toho, že všechno jde, když se chce. Je pro mě ztělesněním krásy, ženskosti a zdraví. ♥
    Líbilo by se mi vyhrát knihu Vyhrajte boj o štíhlé tělo, aby doplnila mou řadu knih, které již od Jill doma mám. :))

    OdpovědětVymazat
  18. Vždycky jsem jsem se snažila zhubnout nějaké to kilo navíc. Zkoušela jsem různé diety a cvičení, ale nikdy jsem to nevydržela dlouho. Cvičení mě nikdy nebavilo. Když jsem se donutila pustit si nějaké cvičení, stejně jsem po něm měla pocit, že to vyšlo nastejno jako kdybych necvičila. Asi před půl rokem jsem se shodou okolností doslechla o Jill. Hned jsem zkusila její 30 day shred a moc mě to nadchlo. Od té doby cvičím pravidelně a moc mě to baví. Chvilku po cvičení už se zase těším na další workout :) A taky to na mě začíná být vidět.
    Jill je pro mě velkou motivací, je to úžasná a krásná ženská, které si moc vážím a obdivuji.
    A co bych chtěla vyhrát? Budu ráda, když něco vyhraju, a je mi jedno která cena to bude. Hlavně když bude od Jill :)

    OdpovědětVymazat
  19. To já jsem se o Jillian dozvěděla až teprve nedávno. Od konce ledna jsem začala chodit každých 14 dnů k výživové poradkyni a totálně překopala stravu. Teď po půl roce vidím, že to bylo dobré rozhodnutí a k původní konzumaci smaženého, tučného, bílého pečiva, sladkého,pití slazených nápojů atd. se už nechci vrátit, i když výjimečně si možná něco dám (až shodím potřebné tuky navíc a budu jen udržovat váhu). Cvičení jsem zatím moc nedala (až tento měsíc jsem se dokopala), tak věřím, že moje váha ještě bude klesat. Pokud jde o Jillian, narazila jsem na informaci o ní, jejich cvičeních i výsledcích v jiné facebookové skupině s dietními recepty a byla jsem nadšená, jak vše funguje a jaké jsou rozdíly. A pak jsem náhodou objevila, že existuje i tato skupina (pár dnů zpátky) a že vlastně nejde jen o cvičení, ale celkově zdravý způsob života a že napsala i řadu knih. Se stravou moc problémy mít nebudu, protože až na pár výjimek se už stravuji tak, jak popisuje i Jillian (těmi výjimkami jsou bio potraviny, které nekupuji pravidelně a nepiji zelený čaj, protože zatím piju jen obyčejnou vodu a zelený čaj mi moc nechutná), ale těším se, až skončím se zaplaceným vacushapem a začnu cvičit podle Jillian. Potřebuji se zbavit hlavně břicha a špeků na zádech, kde se mi drží nejdýl a moc to dolů nechce a podle fotografií její cvičení na břicho zabírají, tak snad zaberou i mně. Takže mám v plánu si postupně pořídit DVD, případně sety, které jsou výhodnější, už jsem se mrkla na stránky Arara, kde se prodává hodně těchto DVD a knih (které si pořídím postupně všechny, co vyšly v češtině) a už se vidím, jak zapnu na velké televizi DVD, abych dobře viděla a budu v obýváku cvičit. Jen škoda, že cvičení zřejmě nejsou v překladu, jen v angličtině, ale něčemu snad porozumím a ostatní odkoukám. Těžko ale uvěřit, kolika lidem takto na dálku pomohla jen jedna žena, a to nejen změnou stravy, ale i dobře sestavenými cvičeními a celkovým přístupem k životu. Vyhrát bych chtěla asi DVD, ale každá cena potěší :-). Jitka Krajíčková

    OdpovědětVymazat
  20. Zdeni, tak kdy nám prozradíš výherce? :-)

    OdpovědětVymazat