neděle 17. listopadu 2013

Recenze: DVD Yoga Meltdown

Konečně se dostávám k napsání recenze na DVD Jillian Michaels Yoga Meltdown ( mimochodem toto DVD jsem vyhrála u Nikki na jejím blogu - děkuji Nikki ☺). 
Přiznávám se hned na začátku, že jsem nikdy jógu necvičila a ani mě to nikdy nelákalo. Přijde mi to takový moc klidný, pohodička, o nic nejde, být v klidu, potichu, soustředit se, atd to není nic pro mě☺. Když už jsem ale vyhrála, tak jako přece nebude jen tak ležet ve skříni, že jo☺. A to bych přece ani Jill nemohla udělat☺. 

Tak jednou, když jsem si říkala:" Dneska by to šlo." ☺ jsem se na to vrhla.
Vyzbrojená jen obyč ručníkem ( sorry, podložku nemám☺) jsem to zapla. Hned na začátku Vám Jill dává rady co a jak. Samotné DVD je rozdělené na dva 30 minutové workouty - samozřejmě první level je "jednodušší" - v uvozovkách jednodušší☺. Na začátku je vždy krátké zahřátí, pak samotná jóga a na závěr protažení. S Jill zde opět cvičí 2 holčiny - jedna pro pokročilejší, druhá pro začátečníky. 
Jistě, že ne všechny cviky jsem hned dala, Jill asi předpokládá již nějaké znalosti a dovednosti a bohužel moje tělo není až tak ohebné, jak by asi mělo být - promiň Jill☺. Ale můžu Vám říct, že ačkoliv tady nebylo žádné cardio, zapotila jsem se pěkně. Netušila jsem, že u jógy se i zpotíte, spíš jsem si myslela, že to je takový relax. No, názor už jsem změnila a všem jógařům se omlouvám za svou neznalost☺. Jóga je takové posilování, někdy i velice náročné posilování. Musím se přiznat, že přeci jen to pro mě byl nezvyk -
po všem to skákání a hopsání a jumping jacks a kick boxu, najednou nic. Ale bylo to příjemné zpestření. A určitě to lze brát jako posilovací trénink, takže stačí před tím dát trošku málo cardia a pak hurá na jógu☺. 
Musím ale konstatovat, že cviky mě bavily, krásně se u toho protáhnete, zaposilujete všechny možné svaly a zjistíte, čeho všeho je Vaše tělo schopné☺. 


Toto DVD si můžete zakoupit u firmy Arara.cz se slevou 19% ☺. 


                                                  Trailer 




5 komentářů:

  1. názor na jógu jsem si změnila hned jak mě mamka vzala na první hodinu :D zezačatku jsem si z toho dělala legraci, ale pak jsem zjistila, že když se snažím, tak po pár hodinách dám i ruce v předklonu na zem (čehož nejsem od druhý třídy zš prostě schopná)... už se těším, až to stáhnu, nebo koupim mamce :) myslím, že by se jí to mohlo fakt líbit, rychlé věci nemá ráda a ni moc cvičit ze zdravotních důvodu nemůže a tohle vypadá přesně jako pro ni :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jogu mám ráda, ale když jsem ji zkoušela s Jill tak mě to nijak neoslovilo, každopádně se tím ale tělo dá dobře vypracovat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to v češtině? Uvažuju že to koupím mamce k vánocům, ale neumí moc anglicky, tak aby z toho něco měla:D Děkuju za odpověď,
    Darina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádné DVD Jill není v češtině. Ale spousta žen podle toho cvičí, ono tam o to mluvení ani tak nejde, cvičit se podle toho dá krásně :)

      Vymazat
  4. S j´gou moc zkušeností nemám, jen kdysi dávno jsem na jedné lekci byla, ale to si už moc nepamatuju. Na tuhletu jógu od Jill se taky chystám, až přijde ten spávný čas :-) Mám nachystaných v počítači plno cvičebních videí a postupně se jimi prokousávám :-)

    OdpovědětVymazat