čtvrtek 17. října 2013

Nákup


Cottage s pažitkou - syn nevydržel a udělal do něj díru



Za 13Kč v akci v Tescu, no nekupte to









6 komentářů:

  1. To mlíko mě vždycky hafo chutnalo :)

    OdpovědětVymazat
  2. někdy musim zkusit taky ten nějaky tvaroh... vůbec nejsem zvyklá to jíst, i když mi to nějak nevadí... a k večeři určitě lepší než nějaky pečivo s něčim... díky za typ :)

    OdpovědětVymazat
  3. Není ten cottage nevhodný? Obsah mi nepřijde nejlepší, obsahuje spoustu zbytečností. Navíc mi přišel chuťově hodně umělý. Není lepší nakrájet si pažitku do obyčejného cottage? Jinak teda děkuju za tenhle článek, objevila jsem spoustu nových věcí, které by mohly být dobré a které bych ráda vyzkoušela. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cottage je po manžela, já cottage nejím, vlastně jsem ho ještě nikdy nejedla, třeba ho někdy ochutnám ;). Manžel jí takovýdle ochucený cottage a lučiny apod. :) Jako zas tak špatný složení nemá, ale nejlepší rozhodně taky ne, ale pro chlapa ke snídani si myslím ok ;-)

      Vymazat