úterý 15. října 2013

Moje kuchyně

Puding s müsli, ovocem a skořicí


Květákové placičky s bramborem a zeleninou

Hrníčková bublanina s tvarohovou náplní - recept zde


Jogurt, müsli, banán a skořice

Kuřecí maso na kari s kuskusem a zeleninou

Kuřecí steak s fazolkama - recept zde







7 komentářů:

  1. Tu hrníčkovou buchtu bych si dala. Pošli mi kousíček. :P
    A to kuřecí s kuskusem vypadá rovněž lákavě. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Mohu se zeptat, když držíte redukční dietu a počítáte si kalorie kolik za den můžete sníst a přitom shazujete? Cvičíte často a co cvičíte ? Já už si nevím rady, měla jsem osvětšenou taky redukční dietu a počítala jsem si kalorie,za den jsem mohla jen 5200KJ a necvičila jsem při tom a zhubla jsem až 5 kg za měsíc. Ted se snažím těch 6000 KJ i 6500 KJ a do toho denně cvičím Jill 30 minut a dřív ještě k tomu ob den 45 minut orbitrek. Vůbec nehubnu, jsem zoufalá :-( Chce se mi brečet :-(........... Už nevím jak dál, co dělám špatně.........Blanka K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezoufejte, u každého se někdy váha zastaví. Příčin může být několik - není důležité je počet kilojoulů za den, ale i množství sacharidů, bílkovin a tuků, rozložení jídel během dne, se cvičením to zase nepřehánějte. Zkuste týden si dát pauzu od cvičení, mělo by se to pak zase hnout. A pak cvičte už "jen" 2-3 dny a den pauzu, svaly si potřebují odpočinout, není nutné se přepínat, musíte i odpočívat :). A v neposlední řadě,psychický stav je také hodně důležitý ;-)

      Vymazat
    2. Já být vámi, tak na redukční diety kašlu.. vyzkoušela jsem dietu s Naturhousem, nejrůznější jídelníčky, dokonce i akupunkturu na TCM clinic-čínská medicína-je to dobré pro rychlé se zbavení kil, ale jde to zase stejně rychle nahoru.. jediným osvědčeným způsobem je změna životního stylu- jíst pravidelně 5-6 denně, menší porce, dopoledne spíše sacharidy, odpoledne zase bílkoviny, dbát na pitný režim, jíst max. 2 hod před spaním a to lehčí jídla... úplně jsem vyškrtla sladké limonády, cukrovinky, sladké pečivo, uzeniny apod... a nejen, že jde váha dolů, ale mizí i celulitida. Pokud vám váha stojí, může to mít vlivů spoustu, třeba u chronických dietářů je to pak velký problém.. já bych doporučila na dva dny zvýšit denní přijem (zdravých) potravin, dát si pauzu od cvičení, hodit se do duševní pohody, váhu hodit do kouta a pak to zkusit nenásilně znovu, vypočítejte si bazální metabolismus http://www.mte.cz/bmr.php a od toho se odvíjejte, jezte zdravě-tvarohy, bílé jogurty, luštěniny, ovesné vločky, zeleninu, ovoce, libové maso, vyhněte se tučným a sladkým jídlům a uvidíte, že to půjde:) v jiném případě doporučuji navštívit výživového poradce-eventuelně doktora na vyšetření štítné žlázy... a ještě jedno doporučení- na váhu se vyprdněte a vemte raději do ruky krejčovský metr:)

      Hodně štěstí..

      Vymazat
  3. Puding?? Ten se může? :D ono když ho udělám z odtučněného mléka bez cukru, nebo se Stevií či třtinovým cukrem a dám si trošku (v sáčku jsou 4 porce, tak když si dám 1).. tak to asi neuškodí, že? A další dotaz je na tu bublaninu- respektive- jíte často buchty? (ty "ozdravené" verze?) já totiž nic takového nejím a musím přiznat, že mi to docela chybí... jdu mrknout na receptíky, potřebuji oživení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Může se vše, v přiměřeném množství a dopoledne ;) A samozřejmě si recepty upravuju do zdravější verze :). A o bublanině platí to samé - upravila jsem si recept na zdravější a dávám si 3 kousky ke snídani :).

      Vymazat