pondělí 18. února 2013

Jillian Michaels






Jillian Michaels je americká fitness trenérka, moderátorka úspěšných televizních show a výživová poradkyně. Za svojí kariéru.Ve svém tréninku používá prvky z jógy kickboxu, pilates, posilovací cviky, kardio cvičení a mnnoho dalšího.
Sama dobře ví, jak správně poradit - jako dospívající měla nadváhu. Začala ale chodit na kurzy bojových umění, zhubla a ve svých 17 letech se stala profesionální trenérkou.





Jillian Michaels není žádná sladká panenka, která se na Vás bude během cvičení jen usmívat. Její programy jsou drsné, bude na Vás křičet a povzbuzovat Vás. Ve svých programech využívá principy HIIT neboli vysoce intenzivního intervalového tréninku. Tento trénink efektivní formou podpoří růst Vaší svalové hmoty a redukci váhy.

A protože je Jillian odbornicí v pravém slova smyslu, vyvinula svůj vlastní systém cvičení 3-2-1
Jedná se o rozdělení fází cvičení. 3 minuty se vždy posiluje, 2 minuty se cvičí kardio a 1 minutu se Jillian zaměřuje na Vaše břišní svaly. Protože se jedná o cvičení v rozsahu okolo půl hodiny, zdůrazňuje Jillian, že na odpočinek není čas. Mezi jednotlivými cviky nebo fázemi je pauza jen okolo 10 vteřin. Protože je Jillian jasné, že všichni nemají stejnou kondici, uvádí během cvičení různé varianty pro začátečníky i pro pokročilé.

                                                        Jillian PŘED            Jillian PO

                                          


Žádné komentáře:

Okomentovat