WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

pátek 30. června 2017

Recenze: oblečení z Crawlershopu

Když mě oslovila jedna členka mé skupiny s nabídkou vyzkoušení jejího produktu, neváhala jsem ani chvíli, i když teď už recenze odmítám (z časových důvodů). Proč jsem u ní nezaváhala? Protože paní je majitelkou české značky Crawler vyrábějící na míru funkční oblečení ze stoprocentní vlny Merino. A protože si cením všech, co dělají svou práci s láskou a nadšením no a protože je to poctivá česká ruční výroba, na nabídku jsem kývla. 😉




Vlna Merino - čistě přírodní materiál bez přidaných umělých vláken, dokonale se přizpůsobí teplému i studenému počasí (skvěle "izoluje" a zároveň i "dýchá"), je hypoalergenní (vhodný i pro citlivou pleť), drží si stále svůj tvar a je rychleschnoucí bez nutnosti žehlení, navíc je skvělý pro všechny sportovní aktivity. 


Obchůdek Crawler vznikl s úmyslem ukázat svým zákazníkům výhody ruční výroby. Jeho cílem je dodávat vysoce kvalitní a funkční oblečení z přírodních materiálů, ve kterém se budeme cítit skvěle za každého počasí. Díky mnohaleté praxi v oboru mohou nabídnout precizní zpracování s originálním designem a zároveň i odbornou pomoc při výběru a stanovení požadavků. 


Co jsem si z obchůdku vybrala já? Prakticky jsem nebyla až tak náročná si myslím (kecám 😄). Chtěla jsem prostě jen  tričko nebo tílko, ne průsvitné a že mám radši tmavší barvy a kulatý výstřih. Přidala jsem pak své míry a čekala, co přijde.... 

... přišlo toto. Nádhera, že? 😍

Krásné tričko s rukávem po loket v avokádové barvě mě naprosto uchvátilo. Je pohodlné, skvěle padne a je velmi příjemné na dotek. Nejlepší na něm je, že ho můžete používat jak na běžné nošení, tak klidně i na cvičení. 💪
Asi si teď říkáte, jak dlouho jsem čekala, když se to šilo ručně a ještě jsem si vymejšlela kravinky měla specifické požadavky... Tričko šlo do výroby 9.5. a 12.5. bylo hotové. Rychlovka, že? Samotnou mě to příjemně překvapilo. Musím ještě podotknout, že komunikace byla naprosto profesionální, se vším mi ochotně poradili a byli moc milí. Za sebe rozhodně můžu obchůdek Crawler doporučit, protože kvalita je skutečně poznat a navíc budete mít vždy originální kousek. 💚


Facebookhttps://www.facebook.com/crawlershop.cz/


!!!BOMBA AKCE!!!
POUZE PRO ČTENÁŘE MÉHO BLOGU!!!