WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

středa 10. srpna 2016

Recenze: Legíny Nessi

Dnes tu pro vás mám recenzi na sportovní oblečení Nessi. Nessi je značka sportovního oblečení, zaměřeného především na běh, fitness a jógu. Pracují s těmi nejkvalitnějšími materiály a všechny produkty důkladně testují a konzultují se sportovci. Já jsem jeden jejich produkt taky získala k otestování, tak se na něj pojďme podívat.

Když se podíváte na nabídku eshopu Nessi, jistě vám padne do oka hned několik kousků. Každý produkt se pyšní krásnými barvami, těžko vybrat jen jeden. Nakonec jsem si zvolila legíny, protože to je takové nejběžnější oblečení pro fitness. Vybrala jsem si krátké fitness legíny 03N Blue Nethttps://www.nessisport.cz/bezecke-fitness-leginy/.

Materiál: Polyester
Velikost: XS, S, M, L
Barva: Černá, žlutá, zelená, oranžová, modrá
Cena: 1.090 Kč

Popis: Jedinečný design, vyrobeno z kvalitního materiálu Elastic Kolsport Giga, který je jemný, elastický a příjemný na dotek. Neztrácí barvu při praní, ani vlivem slunečního záření. 

Můj názor: No přiznám se hned, že jsem se do nich zamilovala. Už když jsem je viděla v eshopu, ty barvy mě okouzlily. A když jsem pak  doma otevřela balíček, byla to láska "na první obléknutí".
Legíny se skvěle přizpůsobí každému tělu, drží pevně na svém místě a to i při náročném cvičení. Jsou velmi pohodlné a prodyšné, což každý, kdo si chce dát pořádně do těla, jistě ocení. Znáte to, když se pořádně zpotíte a oblečení na sobě máte přilepené? Tak to se vám s těmito legínami nestane. Podrobila jsem je tvrdé zkoušce cvičení s Jill a obstály na výbornou! Materiál je velmi příjemný, nijak pokožku nedráždí a design jedním slovem  úchvatný!
Moc se mi líbí, že Nessi nenabízí oblečení jen v klasických černých barvách, kterými je módní trh přeplněn, ale jejich nabídka je plná nádherných barevných vzorů, které zaujmou na první pohled. V oblečení značky Nessi se spojuje kvalita, pohodlí a pastva pro oči.
Dříve jsem patřila mezi ty, co cvičili v obyčejných teplákách a vytahaným triku. Ale postupně jsem pochopila, že se opravdu vyplatí připlatit si a koupit si kvalitní produkt, který jednak vydrží mnohem déle než tepláky z tržnice, ale hlavně má benefity, které oceníte při jakémkoliv pohybu. Nic vám nepadá, nemusíte nic popotahovat a natahovat, nemáte nikde nic přilepeného (myslím oblečení), nic vám není těsné, nebrání v pohybu, čili se můžete plně soustředit na cvičení. A o to přece jde.
Eshop Nessi je velice přehledný, nabízejí různé akce a slevy a hlavně mají širokou škálu věcí pro každého sportovního nadšence. Kvalita, originalita a maximální pohodlí jsou pro ně na prvním místě a právě díky tomu získávají stále více fanoušků mezi milovníky sportu a aktivního životního stylu. A já nejsem výjimkou.






Pokud i vás tyto legíny zaujaly, můžete si je koupit zdehttps://www.nessisport.cz/bezecke-fitness-leginy/

AKCE!!!!