pondělí 31. srpna 2015

Soutěž: Kniha Spartan

V září si můžete zasoutěžit o horkou novinku Spartan. Knihu do soutěže věnovalo internetové knihkupectví Albatros Media, za což mu patří velké díky! Recenzi na tuto skvělou knihu, která je manuálem novodobého spartana, najdete v příspěvku zde


Jak soutěžit?
1. Napište do komentářů zde na blogu nebo ve skupině ( zde ), co si o spartanském životním stylu myslíte Vy, jestli Vás láká, jestli máte v plánu spartan race nebo už jste ho absolvovali, prostě Váš názor. 
2. Dejte To se mi líbí sponzorovi soutěže na jeho Facebookových stránkách.
3. Na začátku října vyberu jednoho z Vás a ten získá tuto skvělou knihu do své knihovny. 


Soutěž trvá od 31.8. do 30.9.2015.  

Pokud Vás kniha zaujala a chcete ji mít doma hned, můžete si ji se slevou 15% objednat ZDE




SOUTĚŽ VYHRÁLA: MARKÉTA VINAŘOVÁ


13 komentářů:

  1. Páni.. :) Tak asi řeknu svůj názor, dřív než se vrhnu na recenzi. Slovo Sparta - pro mě znamená především fotbal a hokej a otrávenej obličej mé osoby, když zrovna běží v televizi... (i když se na dobrej fotbal podívám klidně s chutí). Jakmile se přidá písmeno N na konec a vznikne nám Spartan - cítím odhodlání - kdysi jsem viděla na facebooku stránky tohoto "spolku" kam mě navedla planková výzva - každý den jiný plank a co nejdýl vydržet, fotit se a celosvětově to sdílet. Pak jsem si všimla, že to není jen o svalnatých borcích, ale že to zvládají i ženy, co víc, staříci, lidi bez rukou, nohou, s hendikepy, lidi co se zvedli z gauče, lidi co se připravují roky, aby pak byli první. Lidi co překonávají strach z vody, výšek, stresu. A pak jsem se po roce od svého nového startu také postavila do "klece". Cítila šílený strach při pokřiku Aroo. Chtělo se mi čůrat při odpočítávání.. A pak už mě to jen neslo - po cestě jsem poznala co to je si pomoci - když jsme slabé holky tahaly z bahna chlapa, když mě pomohl přes hradbu seskočit okoloběžící, taky když jsme pomohli slečně co měla strach z vody. Když jsem se rozbrečela na síti kvůli svému strachu z výšek. Když jsem brečela v půlce, že skoro nemůžu a tam stál můj syn s medailí na krku a já věděla, že i když bych se na konec měla doplazit, dokončím to... Především jde o ohromnou psychickou sílu. Muž statečně s dětmi běhal co mohl po překážkách a usmíval se a pořizoval mi fotky. Nikdy se nedovím, zda na mě byl hrdej.. :D On o pocitech nemluví. Ale když jsem to doběhla, věděla jsem, že ta věta "Pochopíš až v cíli" je pravdivá až na samotnou dřeň. A to je pro mě Spartan - to co si každý uvědomí až na konci a každý jinak.

    OdpovědětVymazat
  2. Sparťan mě hodně láká, chci překonat sama sebe a zjistit kde mám své limity..Příští rok do toho půjdu s plným nasazením :)) Kdybych měla zkušenosti, tak bych se o ně s Vámi podělila, ale bohužel musím počkat na další rok :))

    OdpovědětVymazat
  3. O Spartanu jsem dosud jen slyšela, viděla fotky ruznych blogerek a dalších účastníků na FB, ale nikdy jsem se o tento závod víc nezajímala, nenapadlo mě to. Jsem starástruktura a nnemám ráda extrémy. Třeba bych po přečtení knihy změnila názor a taky bych tu zmiňovanou touhu pocítila. Nevím :) Pája (Kelisova) J.

    OdpovědětVymazat
  4. Spartan je pro mě překonávání sama sebe, odhodlání, vytrvalost. Závodů Spartan race se účastním už druhým rokem mam trifectu z loňskeho roku a letos uz mi chybi jen jedna medaile pro kterou si pojedu 11.10 do Kout. Kniha me velice zaujala stejne jako samotne zavody.

    OdpovědětVymazat
  5. Spartan pro mě znamená dávný obyvatel Sparty, někdo,kdo musel byt opravdu silný,aby tam mohl žít. Spartan Race znám od jiných lidi,sama na to nemam odvahu ani fyzicku:( :) ale kdo vi, co přinesou roky příští. Rozhodne bych si tu knihu rada precetla:)

    OdpovědětVymazat
  6. Spartanský životní styl je mi nejsympatičtější, protože je nejbližší k tomu, jak lidé žili dříve a jak dokázali fungovat v soužití s přírodou. Když se řekne spartan, napadají mě slova jako "odvaha", "síla", "přežití", "boj". Jde o člověka, který překonává sám sebe, má v sobě plno využitelné síly jak duševní, tak fyzické a taky silné morální zásady :-) Jednou bych chtěla mít takovou kondici, abych zvládla Spartan Race. Je to mým novým cílem a půjdu si za ním tvrdě! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Běh jsem vždy nesnášela, ale kamarád byl na prvním závodě v Bořeticích (on běžel, já byla psychická podpora a fotograf) Když jsem viděla ty šťastné výrazy závodníků v cíli. Tu euforii, radost a spokojenost, tak jsem se rozhodla, že na dalšího chci na 100% jet též. V autě po cestě domů jsem to řekla kamarádovi a on:,,Však tak pojeď, začni běhat a to půjde.,, Hned druhý den jsem se na to vrhla, běh mě chytl neskutečně. a na dalšího Spartana jsem se opravdu přihlásila s jeho týmem. Čím víc se to blížilo tím jsem byla nervoznější. Jeli jsme na sprint do Liberce a musím říct, že na startu ve mě byla jen malinká dušička, nadávala jsem si, že jsem si na sebe nechala ušít moc velký bič. Během závodu jsem to chtěla několikrát vzdát. Ale ten pocit v cíli.... To bylo k nezaplacení. To když člověku dojde co všechno překonal. Takové síly co v sobě najde. Ten pocit hrdosti a pohled na přítele který měl také spokojený výraz, protože věděl jak moc jsem makala a kolik mě to stálo sil. to je k nezaplacení!!! Tento závod doporučuji všem! Dodalo mi to více sebevědomí a dokázala jsem si že když chci, tak že překonám i pro mě nepřekonatelné! Heslo: ,,Pochopíš až v cíli,, je opravdu na místě! AROO!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Spartanský životní styl zatím moc dobře neznám, ale ráda bych ho vyzkoušela, protože si myslím, že bych na to sílu měla. Síla a odhodlání podle mého budou klíčové. Ráda se o tom dozvím co nejvíce:)
    Anyss@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Pod spartan race si představím výzvu a pokoření sama sebe.
    Já do toho nikdy nepůjdu protože pro mě jsou i některé menší věci výzva ale na druhou stranu nikdy neříkej nikdy :D

    OdpovědětVymazat
  10. Spartan race je pro mě naprosto extrémní závod. Nejsem běžec a od malička jsem běh nesnášela, nedávno jsem však učinila rozhodnutí, že musím s tímhle pocitem bojovat, a pomaličku začínám běhat. Když jsem překonala prvotní nechuť, tak jsem již při běhu, který je teprve v začátcích a běhám 2 km, přemýšlela, že když na sobě opravdu zamakám, mohla bych se připravit i na Spartan race :)) Důvod je asi ten, že celý závod je o překonání sebe sama, a já bych si chtěla dokázat, že na to taky mám! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Spartan je pro mě zatím z mého pohledu nedosažitelná meta, i když přítel říká že se svojí fyzičkou by jsem na to už z části určitě měla. Ano, je to extrémní závod, ale je to něco čeho chci prostě dosáhnout, ten pocit když to doběhnete/doplazít musí být nepopsatelný.Běh mě hrozně baví a i to překonávání sama sebe je prostě skvělej pocit. Na Spartan se chystám v nejbližší době určitě, ale právě by jsem o něm ještě chtěla zjistit více informací a proto by se mi právě tahle knížka hrozně hodila :) A když to nevyjde, tak si jí budu muset holt koupit, jelikož po ní "pokukuji" už nějaký pátek :D A tohle je skvělá šance :) Myslím si, že pro lidi, kteří na Sparťanovi už byli je tahle knížka zbytečná, protože osobní zkušenost je daleko víc, než knížka :) Ale pro nás, kteří se tam teprve chystáme a pořádně ani nevíme co očekávat je knížka perfektním vodítkem :) Všem přeji hodně štěstí! A moc děkujeme za soutěž a vše jak se o nás Mamino staráš, jak tady, tak na facebooku! :) DĚKUJEME!

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Kdyz nekde slysim o Spartanu, nenechava me to chladnou, tato soutez neni vyjimkou. Hodne jsem o zavodu cetla, sleduji blogerky co se soutezi zucastni a je to jeden z mych snu se takoveho zavodu ucastnit a to ne jednou. Zatim si ale netroufam, musim jeste hodne makat, abych na to mela. Knihu bych moc chtela, chci se o zavode dozvedet vic a taky to je skvela motivace.

    OdpovědětVymazat