pátek 10. ledna 2014

Soutěž s Arara o novou knihu Boba Harpera Pravidla hubnutí

Dnes tu pro Vás úžasnou soutěž! Určitě jste již na mém blogu a možná i jinde zaregistrovali, že kniha Boba Harpera The Skinny rules bude vydána v českém jazyce pod názvem Pravidla hubnutí. Kniha má vyjít až 12.1., Vy ale o ní můžete soutěžit už nyní a to díky Arara.cz! ( pozn. vím, že jedno online knihkupectví, které má smlouvu s vydavatelstvím knihy, ji nabízí již od prosince, ale oficiální vydání a i distribuce je plánována až v polovině ledna ).

Soutěž je spuštěna dnes a ukončena bude 31.1., kdy vylosuji vítěze.


Jak soutěžit?
1. Přihlašte se do tabulky níže buď emailem nebo přes Váš Facebook.
2. Podmínkou účasti v soutěži je dát To se mi líbí firmě Arara.cz na jejich Facebookových stránkách, za to získáte 5 hlasů pro Vás.
3. Další podmínkou účasti v soutěži je napsat do komentářů, proč byste chtěli vyhrát tuto knihu. Za tento krok získáte další hlas pro Vás. ( nezapomeňte připsat i svůj email )
                     Celkem tedy 6 hlasů pro Vás.
----------------------------------------------------
4. Pokud chcete získat další hlasy a zvýšit tím svou šanci na výhru, můžete tím, že budete pravidelným čtenářem mého blogu ( + 5 hlasů ) a že dáte To se mi líbí mému blogu na Facebooku ( + 5 hlasů ). Tento krok již ale není povinný pro účast v soutěži.
            Navíc můžete získat až 10 hlasů. 

Výherce bude zveřejněn v tomto příspěvku 1.2. Hodně štěstí všem!

Pokud nechcete čekat a chcete mít knihu co nejdříve u sebe stejně jako já, stačí si ji objednat u firmy Arara se slevou 17%, tedy za úžasných 249 Kč. Objednávat můžete zde.


a Rafflecopter giveaway

78 komentářů:

  1. Knihu Boba Harpera bych chtěla získat, abych se dozvěděla spousty nových informací a novinek ze světa zdravého životního stylu. Na tuto knihu už mám zálusk hodně dlouho.
    terezakrupovaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Bob je super, přečetla jsem knížky od Jill, tak bych se ráda dozvěděla i mužský pohled na svět: ) vercatous@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Zdeni, knihu by som chcela vyhrat, pretoze verim, ze sa v nej opat nieco nove dozviem a najdem tam odpovede na moje otazky a mozno zistim, ze nieco nerobim spravne. Bola by to pre mna inspiracia

    bellinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Protoze Boba a jeho cviceni absolutne miluju (fajt doufam,ze nekdy potkam chlapa jako on nazivo). S jeho nazory casto souhlsim a bylo by fajn to mit vsechno hezky v jedne knize :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Boba mám jako trenéra velmi ráda, líbí se mi jeho přístup ke cvičícím v jeho programech, líbí se mi jako chlap, a pokaždé, když jsem viděla jeho ústní projev, na mě působil jako férový, milý a inteligentní chlap. Kniha bude jistě na skvělé úrovni, a právě proto bych ji ráda měla doma. Kvůli tomu, že ji napsal tak báječný člověk. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Bob je pre mňa veľmi inšpiratívny a je pre mňa povzbudením v mojom boji so zdravým stravovaním, cvičením a zlepšovaním postavy. Je to proste idol, a mať od neho knihu by bolo skvelé nakopnutie, ktoré mi v poslednom čase chýba.
    lienka.mastisova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Vidim to stejne:-)Knizku od Jill jsem zhltla a spoustou jejich rad se ridim,tak by bylo fajn zjistit,jak to vidi pro zmenu chlap:-)
    Katerina.hoffmanova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den,

    o tomto trenérovi jsem již na blocích četla, ale nikdy jsem podle něj necvičila a třeba by tato kniha mohla být mojí cestičkou k Bobovým cvičením.
    Děkuji za soutěž

    Noemi Kovářová
    noemi.kovarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Knihu bych chtěla získat, protože chci najít správnou cestu k úspěšnému hubnutí. Mám ráda Boba, jeho cvičení, po kterých se cítím, že jsem odvedla dobrou práci. :-)
    LucieTomiczkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky:-)
    Děkuji Tobě i Arara za soutěž.
    Knížku bych chtěla, protože Bob je skvělý jako trenér, motivátor... Mám ho moc ráda....skoro stejně jako mamku Jill. Věřím, že jeho knížka bude stejně bezva jako on sám :-)
    Pěkný den Zdeni:-)
    míša
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Začala jsem měnit svůj život, svoje tělo a chci vše dělat správně :) Tato kniha mi v mé bude dobrým pomocníkem a rádcem :)

    Katka
    katusice@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný den. Proč bych chtěla knihu získat? zatím jsem neměla možnost přečíst si žádnou z těch, které vydali naši oblíbení cvičitelé.Ať už Jill,Shaun nebo Bob. Cvičení a zdravý životní styl mě baví ať už v praxi, tak právě v teorii. V tomhle by mi kniha mohla moct pomoct.
    A Bob je fešák, ne že ne :D
    mail: hanabuckova28@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Bob je pre mňa veľmi výrazná a inšpiratívna osoba, chcela by som vedieť ako to všetko vidí on ;)
    mail : alexandra.foltanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Knihu bych chtěla vyhrát, protože Bob Harper je můj velký oblíbenec. Miluju jeho videa a věřím, že co bude radit on, bude určitě pravda:D A taky bych už konečně potřebovala si ve všem udělat jasno... protože ty jojo efekty už mě nebaví:(
    teturova.darina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  16. Knížku bych chtěla, protože od Jill už mám knížky načtené a zajímá mě, jaký pohled má na hubnutí Bob, znám ho zatím jen jako trenéra :-) A samozřejmě taky proto, že se na něho dobře kouká...

    evka.svist@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Už když se řekne jméno Bob Harper, tak mám husí kůži. Je to chlap, který má velké charisma, je určitě suprový člověk a hlavně je perfektní trenér. Chtěla bych si i od něho přewčíst, jak má on na to názor a pohled.. Pak si udělám vlastní názor a pohled na to, co napsala Jill a Bob. Smekám před oběma, ale Bob je chlap, a já jsem na chlapi, tak kniha se mi bude číst mnohem líp..Budu si představovat, že mi to říká :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj , knizku by som chcela velmi velmi vyhrat pretom, ze ju chcem darovat.Mam kamosku ma dost dlho nadvahu a zacala to nejak riesit, zacala cvicit Jill a chcela by som ju nejak motivovat,prave dnes jej idem pozicat knihu od nej, a urcite by som jej spravila velku radost keby som ju prekvapila touto.Bude to mozno zniest zvlastne,a le fakt jej starsne fandim- chcela by som aby pokracovala, aby bola motivovana nic ju neodradilo- doteraz uz skusala chudnut viackrat a zvacsa slo len o male uspechy , teraz zacina aj cvicit , schudnut by jej mozno pomohlo dosiahnut svoj vytuzeny osobny sen...a netyka sa postavy:-)Takze tak. zuzana.belan@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Já bych chtěla knihu vyhrát proto, že si myslím, že je to konečně knížka, která by mě mohla nakoupnout k tomu, začít něco se sebou dělat a podle ukázky se mi to tak zdá, protože od té doby, co jsem si ji přečetla, jsem začala, sice mírně nepravidelně, pít čistou vodu před každým jídlem.
    lucka.gor@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Proč? Protože miluju knihy a Boba. :) Ve středu jsem s ním cvičila Totally Ripped Core a ještě dnes to cítím! Je to úžasný člověk a fitness trenér, kterého si vážím a uznávám ho, proto by mě tato knížka určitě nadchla a určitě by v knihovně měla své čestné místo. Nehledě na to, že by si ji určitě z mé rodiny přečetly další minimálně 3 ženy, jsme úžasná rodina, která se snaží zdravě jíst a cvičit. Proto! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, Bob je můj velký oblíbenec :) Mám hrozně ráda jeho videa,pokaždé mě vyhecuje a já do toho dávám ještě víc... Knihu bych si přála, protože by mi mohla pomoci v mojí cestě, která je v mém případě občas dosti trnitá :)
    untamable[@]seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Moc se mi líbí vystupování Boba v The biggest looser a zajímalo by mě tedy, jak on sesumíroval všechny svoje poznatky ohledně zdravého hubnutí :-)
    kaci.sourkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Ahojky, knihu bych moc ráda vyhrála, jelikož bych se chtěla dozvědět něco nového "Bobovského" co třeba ještě nevím. Boba Harpera mám ráda a je pro mě trenér s velkým T. Je to jistě prima chlap s velkým charisma a uměním motivat okolí... Má velké zkušenosti a proto bych si ráda přečetla jeho názory a rady, které by mi jistě dopomohly k lepší životosprávě.. Díky za soutěž!!! darkwou@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Zdravím, Bob patří mezi mé oblíbence a bude fajn zařadit jeho knížku mezi ty od Jillian. Navíc zjištění nových poznatků a zopakování těch základních pravidel není nikdy na škodu. :)
    p.pajjinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. čauky, knihu Boba H. by jsem moc chtěla vyhrát, protože bych se dozvěděla spoustu nových informací a také proto, že mu fandím :-))

    OdpovědětVymazat
  26. Knihu bych ráda vyhrála z toho důvodu, že bych s Bobem chtěla začít cvičit, ale zatím se ho nějakým způsobem bojím :D Tak tohle by bylo takové prvotní oťukávání. A určitě bych se dozvěděla nové informace. deniskaa.05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Knihu bych chtěla vyhrát, protože by jí to moc slušelo vedle knih od Jillian, které už mám :-)
    kmatulova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Tahle soutěž mě moc nadchla. Bob je jeden z mých nejoblíbenějších trenérů a poslední dobou se mi s ním dokonce cvičí lépe než s Jillian. Dokáže mě vždy nakopnout. Mám problémy s hubnutím i přes to, že déle než rok pravidelně cvičím a zdravě jím. Mám sníženou funkci štítné žlázy a beru na ní hormony teprv 3 měsíce - tělo se zatím nedokázalo srovnat a místo hubnutí i přes cvičení a zdravé jídlo přibírám (po tom co jsem začla brát léky jsem skokově přibrala, od té doby opět stagnace).. A tak doufám, že rady od Boba mi pomohou naučit se jíst a cvičit ještě lépe než teď a konečně po tak dlouhém snažení se svojí váhou a hlavně objemem začít hýbat směrem dolů..Za šanci v soutěži děkuji :)
    thegallifrey@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Jelikož je Bob mým oblíbeným cvičitelem, ráda bych si přečetla jeho shrnutí. A díky i Arara za poskytnutí knihy do soutěže. Pajabar@email.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Knížku bych chtěla získat, protože se chci dozvědět nové informace a Boba mám velmi ráda, byl mou inspirací v mých začátcích a stále s ním velmi ráda cvičím. :)

    OdpovědětVymazat
  31. Začala jsem s Jill - zatím je pro mě číslo 1. A chtěla bych poznat nového trenéra - jeho názory, rady, cvičební plány.. Nerada ale zkouším nové cvičení, tak doufám, že by mi tato kniha polehoučku pomaloučku otevřela k Bobovi dveře :-) (klarynak@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  32. Milujem ho! Chcem ho! Túžim ho celého prečítať a mať ho...
    v knižnici.... :)
    k.sona@stonline.sk

    OdpovědětVymazat
  33. Tuto knížku bych si ráda přečetla z důvodů dalšího obohacení zdravých stravovacích návyků, třeba se něčemu zase přiučím, což je potřeba:) marencinovam@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Hlavním důvodem, proč bych chtěla tuto knihu vyhrát je, že se ráda učím novým věcem ohledně zdravého živ. stylu a navíc bych ji ráda srovnala s Jill. blog.007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Zdravím,
    Knížka by mě zajímala že zvědavosti, co se dá ještě vymyslet k danému tématu.
    Klempovam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Knihu bych chtěla, protože od Jill mám vše ,co vyšlo přečtené. Je zkouškové a já nemám co číst krom studijních materiálů :-D Pořád mám co dohánět... Dík za příležitost.
    Luccy.Hl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Chcela by som túto knižku, lebo mi v mojej knižnici chýba niečo o chudnutí a zdravom živ. štýle :)

    barbora293@post.sk

    OdpovědětVymazat
  38. Dobrý den,
    tuhle knihu bych chtěla získat, protože bych se chtěla dozvědět nové informace a mám Boba moc ráda jako trenéra.
    Děkuji za soutěž.
    kikina-m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Knihu od Boba bych si moc přála, neboť teď hodně ujíždím na jeho workoutech, dává mi pěkně zabrat, ale je to i hodně vidět na mém zevnějšku a mám ho ráda. Díky za soutěž.
    veskovalenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Miluju Boba i Jillian, moc bych si jeho knihu přála. Určitě se v knize dozvím o tom, co dělám dobře, špatně a co bych mohla dělat lépe. :) Stejně tak jako Jillian i Bob je pro mě veliký vzor! :)
    zavrelovapeta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj, knihu bych chtěla, jelikož bych se chtěla více dozvědět o zdravém hubnutí a správném stravováním a myslím, že tato kniha by mi k tomu mohla velice dopommoci.
    lluckavavrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Chtěla bych se dozvědět více o zdravím hubnutí, o tom, jak se stravovat, cvičit a podobně. Skvělá výhra :)
    meimei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Knihu bych chtěla vyhrát, jelikož mám Boba Harpera ráda a zajímá mě jeho pohled na stravování :) ssofinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Četla jsem knihy od Jillian. Boba z nám jen z jeho učinkování v tv a ráda bych si touto knihou rozšířila nejen svou sbírku v knihovně, ale hlavně získala informace z oblasti zdravého životního stylu, které mi pomohou v tomto roce dosáhnout svých cílů.

    OdpovědětVymazat
  45. Bob je skvely trener..cvicim podle nej a zajimaly by mne i jeho nazory na zivotni styl :)

    OdpovědětVymazat
  46. Jednoduše chci tu knížku, protože sem od Boba ještě nic nečetla :-D

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj ;) Ráda bych vyhrála tuto knihu, protože společně s Jillian mi změnil život. Nesmírně ho obdivuji a miluji jeho cvičení! Určitě bych se v této knize dozvěděla zase nové informace a hlavně mě zajímá, jak to bere on oproti Jillian ;) Moc ráda bych se s ním setkala na živo a zeptala se ho na milion věcí, ale to asi nepůjde, takže třeba bych našla i odpovědi v knize :)) baru.ka97@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj, miluju Boba a jeho cvičení, takže proč se nedozvědět ještě neco víc? :)

    OdpovědětVymazat
  49. Knihu bych chtěla vyhrát, protože Bob je mým oblíbeným trenérem a chtěla bych vědět, jak uvažuje o hubnutí právě on. Jill už jsem zažila...

    OdpovědětVymazat
  50. ahoj, tak knihu Boba jsem chtěla hned, když jsem zjistila, že se bude vydávat i v češtině.. Bob je můj oblíbený trenér, cvičím s ním a Jill skoro každý den... bylo by super si rozšířit obzory a přečíst si knihu od něj... no a kdybych náhodou nevyhrála, tak si ji stejně koupím :)

    OdpovědětVymazat
  51. Boba jsem si zamilovala a chtěla bych nejen odcvičit všechny jeho programy, ale i přečíst jeho knihu. Ráda bych se dozvěděla nové informace právě od něj. Věřím, že to je skvělá kniha, když už to napsal tak úžasný člověk jako on :) Mi.Mlc@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoj, knížku bych chtěla vyhrát, jelikož si myslím, že je v ní opět plno nových a zajímavých informací a navíc je od Boba... Co víc k tomu dodat :)

    OdpovědětVymazat
  53. Chtela bych se dozvedet dalsi urco zajimave info o hubnuti. Kór když je to knížka od Boba :-) free.9x@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Myslím že by to bola skvelá forma toho ako sa dozvedieť nové veci a byť múdrejšia. To všetko by mi mohlo pomôcť pochopiť seba, svoje telo a naučiť sa ako sa stravovať čo najlepšie.
    choravrana22@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. dala jsem si předsevzetí do nového roku že zhubnu :) tak by mě tato knížka moc potěšila,snad se na mě usměje štěstí

    děkuji za tento blog a soutěže:)
    lucka.kohutova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Abych se dozvěděla zase něco nového, dalšího.

    OdpovědětVymazat
  57. Knihu chci, protože se hodně zajímám o zdraví životní styl. Teď se učím na státnice, tak jsem trochu povolila, co se týče mé stravy a chci se do toho po státnicích znovu naplno vrhnout, tak by se mi kniha určitě hodila :)
    mail: elishebet@gmail.com

    Den Patelka Fialová

    A sleduju Tvůj blog, i přes fb ;)

    OdpovědětVymazat
  58. Knihu bych měla ráda proto, abych rozšířila svou knihovničku v oblasti zdravého životního stylu a taky si ráda rozšířím obzor o další rady a tipy od dalšího člověka, v tomto případě Boba Harpera :)

    OdpovědětVymazat
  59. Proč bych chtěla vyhrát tuto knihu? Protože chci dostat na věc náhled i z jiné strany, než jen od naší odbornice Jillian :-).
    3hvezda3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Protože mám Boba moc ráda! :)
    tereza.simeckova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Knihu bych chtěla vyhrát, protože mě velmi zajímá zdravý životní styl a ráda bych se něco dalšího přiučila :-)
    mbodova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Knihu bych ráda získala, abych se dozvěděla nějaké tipy a rady od Boba :-) Teď mám rozečtenou knížku od Jil, tak další tipy se určitě budou hodit :-)

    OdpovědětVymazat
  63. Knihu bych chtěla protože Bob je úžasný a je jedním z mých vzorů a ráda bych věděla, jaké má tipy na hubnutí. Zhubla sem 10kg a pak zas nabrala 5zpátky tak se jich prostě musím zbavit!!!takže ocením každou radu a motivaci a Bob je pro mě velká motivace:))
    o.bubblinka.o@email.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Proč bych chtěla vyhrát tuhle knihu? :D A kdo by ji nechtěl? Kdo by nechtěl mít doma Boba aspon v knižní podobě? :) Je to borec, který změnil život hodně lidem a doufám že i mě posune zas o kus dál :)) A chci si splnit svuj novoroční ukol číslo xxxx přečíst knížku a zdravým životním stylu :P nik.nyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Četla jsem knížku, půjčenou od kamarádky a prostě mě uchvátila, chci a potřebuju ji...půjčit prostě nestačí. Nabízí pevná vodítka ke zdravému životnímu stylu, se stručným a jasným vysvětlením a spoustu receptů. Prostě ji musím mít a zbavit se těch pneumatik....navíc, na mateřské každá ušetřená koruna dobrá :D . Tak budu doufat, že to třeba bude má první výhra nejen v soutěži, ale hlavně nad svými tukovými polštáři :) . Kdyby náhodou, tak přikládám email: ahasfer@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Knihu bych chtěla, protože miluju Boba :) jeho přístup mi z trenérů, které jsem vyzkoušela sedí nejlíp, takže bych ráda rozšířila své obzory i knižně :)
    AnnaSvobodova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Milujem knihy a od Boba ešte nemám a veľmi by som chcela :3 tak dúfam,že sa mi konečne pošťastí :)
    email: klara.182@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  68. Od Boba jsem ještě nic nečetla a ráda bych to napravila. Věřím, že v knize každý najde recept přesně pro sebe, aby mohl konečně také shodit těch pár přebytečných kil.
    katka.koc@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Díky za soutěž :) Kdo by doma nechtěl mít Boba, že <3 Jill už mám nastudovanou od A do Z i pozpátku, teď přišla řada na ostatní trenéry a názory, abych si mohla poskládat co nejlepší obraz toho, jak má hubnutí a zdravý životní styl vypadat. Zajímalo by mě navíc, jak moc se liší názory Jill a Boba :)
    mehelik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Prozatím jsem z pohledu trenéra četla jen knihu od Jill a pak různé výživové směry, ale prozatím jsem nečetla nic z pohledu muže - trenéra. A ráda bych se obohatila i tímto směrem o odpovědi na věčnou otázku zdravého jídla a žití. Díky za možnost :-) Petra

    ravena@email.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Knihu bych chtěla věnovat jako dárek kamarádce, která se snaží zhubnout a pořád se jí to nedaří. Prostě potřebuje nějaká "pravidla" :) Jsem si jistá, že pak to určitě půjde.

    eliska.tesinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Bob je prostě skvělej a ráda bych si tuhle knihu přečetla a dozvěděla se něco nového :)
    sinomka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Miluju nektera Bobova cvica, ktera s nim cvicim doma! Proto bych si i moc prala tuto knihu.. Adela
    adla-spadla@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Kniha od Boba by mi udělala ooohromnou radost, miluju jeho workouty, po kterých se vždy cítím jako znovuzrozená, je to super trenér v Biggest Loser a věřím, že tato kniha bude stejně super! :-) lenkastibranyiova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Knihu od Boba Harpera bych ráda získala ze 3 důvodů: 1. Boba mám ráda, 2.Cvičím Bobovy programy a za 3. Snažím se stravovat zdravě a vyváženě a ráda se dozvím zase něco nového.
    k.lar.ka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Knihu od Boba bych ráda vyhrála. Chtěla bych se dozvědět něco více o zdravé stravě a o jeho cvičení. aknollova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Cvičení s Bobem jsem vyzkoušel a teprve nedávno a jsem z něj nadšená a věřím, že jeho knížka by byla pro mě stejným přínosem.
    nomad86@seznam.cz

    OdpovědětVymazat