WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

pátek 31. května 2013

Dnešní návštěva Dieta Tour

Jak možná víte časopis Dieta dělá každoročně turné, kdy projíždějí velká města ČR a Vy tak máte možnost zdarma získat odborné konzultace a cenné rady ohledně zdravého životního stylu. K dispozici Vám je fitness trenérka Zuzana Bičíková a výživový poradce Petr Havlíček, dále pak můžete zdarma vyzkoušet přístroj bodystat, který Vám změří svalovou hmotu, tuk a vodu v těle ( běžně se cena pohybuje kolem čtyř set korun ). Když jsem se dozvěděla, že budou poblíž mého bydliště, ani na chvilku jsem neváhala a naplánovala rodinný výlet. Včera byl den D, takže se jdu s Vámi podělit o zážitky.

Na místo jsme dorazili cca v 10:30 - začátek byl v 10:00, ale nechtěla jsem být úplně první netrpělivě přešlapující, kdy už to vypukne ☺. Předpokládala jsem, že takto ráno v pracovní den tu moc lidí nebude a měla jsem pravdu. Bylo zde několik stánků, samozřejmě nepřehlédnutelný obří růžový kamion a asi jen 4 lidi. Rozhodla jsem se vše si pořádně projít a prohlédnout, aby mi něco neuteklo ☺. První stánek byl s nabídkou knih o zdravém životním stylu asi o třetinu levněji než byste je sehnali v běžném knihkupectví. Jasně že jsem toho využila a rozšířila svou knihovnu ☺. 
V dalším stánku nabízeli zdravé dobroty, müsli, zeleninové saláty, apod. Podotýkám, že zdarma. Byla to sice tak trochu reklama na Tesco, protože vždy hned upozorňovali, že veškeré suroviny můžete zakoupit v Tescu, ale svačinka bodla ☺.
Další stánek obývala fitness trenérka Zuzka, která zde měla spoustu pomůcek - míč, podložky, ručníky, atd. Přiznám se, že za tou jsem nešla, tak nějak si myslím, že se cvičením radit nepotřebuju, ale pozorně jsem poslouchala a sledovala, když radila někomu jinému a fakt šikula ☺. Samozřejmě neradila jim Jill, ale spíš takové běžné jednoduché cviky. Ale pro začátek nového stylu života dobrý ☺.
Snad jsem na nic nezapomněla, je možné, že tam ještě něco bylo, ale nevzpomínám si☺. A tak přejdeme k tomu nejdůležitějšímu - růžovému kamionu ☺. Tam se vždycky stála ta největší fronta a hádejte proč ☺. Tušíte správně. Tam se právě skrýval Petr Havlíček, který radil s jídelníčkem a také tam probíhalo měření bodystatem. Samozřejmě i já jsem se šla zařadit na konec fronty a těšila se☺.
Jedinou výtkou, kterou teda zmíním hned na začátku, bylo to dlouhé čekání. Asi jsem zrovna chytla špatnou dobu, protože se všichni "měřiči" a i Petr střídali v obědu a svačině a wc atd, takže jsme tam čekali poněkud dlouho. Teplo taky zrovna nebylo, alespoň nám zatím šéfredaktorka časopisu Dieta Petra Lamschová krátila dlouhou chvíli povídáním o hubnutí, o časopise, o proměnách atd. Když už konečně nadešla má chvíle a byla jsem pozvána dovnitř kamionu, můj žaludek se začal ozývat, protože byl čas...Věděla jsem, že Petr Havlíček by z toho radost neměl, ale naštěstí to nezjistil ( můj žaludek svou potřebu naštěstí nedával hlasitě najevo ). 
'
Nejprve jsem šla na měření bodystatem. Přivítaly mě dvě usměvavé slečny, poptaly se a šlo se na měření. Přiznám se, že jsem čekala daleko horší výsledky, ale dopadlo to v celku dobře. Škoda, že nemám tyto hodnoty naměřené před tím než jsem začala s novým životním stylem, to by bylo velice zajímavé ☺.
Takže, měření dopadlo následovně: 
Hodnota tuku v těle: 17,2   Normální hodnota je 12 - 15
Hodnota aktivní svalové hmoty: 44,8    Normální hodnota je 44 - 47
Hodnota vody v těle: 31,5  Normální hodnota je 31 - 37

Určitě je vidět, že se sebou něco dělám, že mám dobře našlápnuto, ale pořád je co zlepšovat ☺. 
Na Petra Havlíčka jsem se těšila nejvíc, protože je mi sympatický z televize. Musím říct, že v reálu na mě působil rozhodně menší a hubenější než v tv ☺ Jinak byl i ( teď jsem chtěla napsat v civilu, už blbnu ☺) osobně velice sympatický, usměvavý, prostě takový pohodář. Všem velice ochotně a s úsměvem radil - já ho snad ještě neviděla nakrknutýho, ani v tv ne, furt se usmívá ). Rozhodně nepatří mezi ty celebrity, co si o sobě myslí... Cením si ho pro jeho znalosti a zkušenosti a určitě i ten optimismus. 
Toť můj zážitek s Dieta Tour☺. Pokud jste to letos nestihli, nebojte, příští rok pojedou zase ☺. Já rozhodně půjdu i za rok a snad už kurňa budou patrné nějaké pořádné změny☺.
Určitě je skvělé, že se vůbec něco takového organizuje, že se někdo snaží široké veřejnosti pomoci se zdravým životním stylem, takže velké díky patří nejen časopisu Dieta, ale také všem, co se na tomto projektu podílejí. DÍKY!