pondělí 18. března 2013

Nový díl Pekla na talíři - Čerstvé maso

Nový díl Pekla na talíři nás tentokrát seznámí, jak to vlastně je s čerstvým masem v obchodech. Musím říct, že po shlédnutí tohoto dílu jsem byla dost naštvaná. Nejhorší na tom je, že ono to vlastně všechno je logické - je tam psané výrobek, polotovar - ale člověku to tak nějak nedocvakne, dokud ho na to někdo neupozorní. Ale to, že si obchody vůbec dovolí prodávat maso napěchované vodou a éčkama, to je vážně vrchol. A mleté maso 50%! Strašný...
Člověk už aby se opravdu bál jít si něco koupit a sníst to, protože vážně nikdy nevíte, co vlastně jíte. Jsem moc ráda za tento pořad, které nezasvěcené lidičky seznamuje s vyčůraností obchodních řetězců a výrobců. Je to smutné, ale je to tak. Už si vážně budu dávat pozor na to, co vlastně kupuju. Musím přiznat, že kolikrát třeba, ikdyž vařím podle stejného receptu, tak to pokaždé chutnalo a vypadalo jinak - podle toho, kde zrovna jsem to maso koupila. Bohužel člověku to dojde až nyní...

Ještě přikládám informace z Facebookové stránky pořadu:

Zajímavá komunikace mezi jedním z našich diváků a Albertem ČR. Více níže...

Dobrý den pane Vaňku,
hned po shlédnutí Vašeho videa (maso) jsem zaslal Albertu dotaz s vyjádřením a vysvětlením. Reakce v originálním znění viz mail dole. Jsem vyučenej řezník a toto mě pořádně nasralo, protože u nich nakupuji. Já osobně si pozor dávám, ale jde o ostatní zákazníky. Musel jsem reagovat, protože žena minulý týden donesla výrobek mleté maso a bylo u nás doma "husto". Děkuji, že se o téma potraviny zajímáte a veřejnosti otevíráte oči.
S pozdravem
Sebastian Castello


---------- Původní zpráva ----------
Od: aholdinfoline@i-formica.cz
Datum: 13. 3. 2013
Předmět: FW: [ialbert.cz kontaktní formulář] Prosím o vyjádření

Dobrý den,
velice děkujeme za Vaši připomínku.
Informaci, zda se jedná o maso, či masný polotovar, může zákazník nalézt řádně uvedené na etiketě výrobku, proto se bráníme tvrzení, že bychom před zákazníky cokoliv skrývali.
Důvod, proč stejně jako většina konkurenčních společností nabízíme kromě masa i masné polotovary, je vyhovět co největšímu počtu zákazníků. Pro některé zákazníky, na něž doléhá ekonomická krize, se totiž hovězí maso stává luxusní položkou, a proto volí raději masné polotovary. PL uvedené v oválu na etiketě, je schválené veterinární číslo závodu, který pro nás maso zpracovává, proto původ obsaženého hovězího masa může být i z ČR či SR, ale ke zpracovávání dochází v Polsku, tudíž PL. Jedná se o moderní špičkový závod na zpracovávání masa, který má mezinárodní úroveň a celosvětové know-how o zpracování masa.
Omlouváme se za vzniklé komplikace a děkujeme za pochopení. Upřímně doufáme, že Vás do budoucna přesvědčíme o naší snaze zajistit kvalitní zboží všem zákazníkům, a že se budete do našich prodejen rádi vracet. S pozdravem a přáním hezkého dne

Lucie Růžičková
Zákaznická infolinka prodejen Albert
+420800402402
Provozní doba infolinky:Po - Ne /8-20/



Nový díl i další informace naleznete zde: Peklo na talíři

Aktualizace 21.3.: Albert se omluvil


Žádné komentáře:

Okomentovat