pondělí 6. července 2020

Recenze: Zdravě a chutně k vysněné postavě 2.díl

Pánové Pavel Walek a Josef Tóth nezahálejí ani v době pandemie, a tak se skoro po třech letech  úspěšná kuchařka Zdravě a chutně k vysněné postavě dočkala pokračování. Jaké asi je? Je lepší než první díl? Obsahuje jen recepty nebo i něco navíc? Pojďme to zjistit. 😊

Autor: Pavel Walek a Josef Tóth                                  Počet stran: 272

Vazba: Pevná                                                                Cena: 389 Kč

Obsah: Na začátku knihy najdeme základní informace, jak správně knihu používat a také zmínku o některých surovinách, které jsou v kuchařce použity (např. čekankový sirup, protein, apod.). Samotné recepty jsou rozděleny do několika kategorií: Snídaně a svačiny, Polévky a smoothies, Obědy a večeře, Saláty a pomazánky, Dezerty. Každý recept obsahuje vždy rozpis ingrediencí, detailní postup přípravy, barevné foto hotového pokrmu a kalorickou hodnotu s rozpisem jednotlivých makroživin. Celkem zde najdeme něco málo přes sto receptů.
Mezi jednotlivými recepty je také několik článků zaměřených na hubnutí a fungování těla, jako např. Proč má smysl počítat kalorie nebo Jak omezit konzumaci nezdravých potravin, apod.  Recepty obsahují běžně dostupné zdravé suroviny, v některých najdeme i protein nebo flavdrops, což je zdravá varianta sladidla (ale samozřejmě lze místo něj použít Vámi běžně používané sladidlo).
Závěr knihy je věnovaný doporučení na další knihy autorů - Co vám výživoví poradci neříkají a Projezte se k novému tělu

Můj názor: Pánové se drží konceptu prvního dílu, tedy počet receptů, kapitoly i cena jsou stejné. Graficky mi knihy přijdou také velmi podobné. A to je dobře, protože tím se série Zdravě a chutně odlišuje od těch ostatních kuchařek a každý hned bude vědět, o co jde. Přiznávám, že hned po otevření balíčku mi hlavou proběhlo:"Teda, to je bichle!" A je to prostě tak, není to jen tak nějaká zakrslá knížečka, je to pořádná kniha! (velikost listu 21 x 26 cm, váhu neuvádějí 😁) Stejně jako první díl, i tento je plný inspirace na zdravé a chutné recepty, navíc i s kalorickými hodnotami, takže máte hned přehled o tom, kolik jste čeho snědli. A ty úchvatné fotky jídel! Nad těmi budete slintat při každém prohlížení.  Vaše cesta za vysněnou postavou je  s tímto skvělým pomocníkem zase o něco jednodušší, tak šup s ním do sbírky. 👍

Kuchařku si můžete koupit v eshopu Fitstore se slevou 22% za krásných 389 Kč

Další knihy autorů s dopravou zdarma: