WWW.MOJETELOMOJEVOLBA.CZ

čtvrtek 23. června 2016

Recenze: Fit Recepty 1.díl

Když jsem od eshopu Arara dostala knihu Fit recepty, měla jsem radost - koho by nepotěšil dáreček. O knize jsem již před tím slyšela, ale byla to pro mě jen další z mnoha kuchařek. Když už jí ale mám doma, podíváme se jí na zoubek, co říkáte? :)


Autor: Lucia Wagnerová
Cena:279 Kč
Počet stran: 223
Počet receptů: 165

Obsah: 
Kniha začíná jednoduchým vysvětlením, jak vařit zdravě, jak nahradit nezdravé suroviny a nechybí ani kapitola věnovaná přírodním sladidlům.
Pak už následují samotné recepty rozdělené do jednotlivých kapitol: snídaně, jídla z masa, bezmasá jídla, sladká jídla, dezerty a ostatní. Každý recept obsahuje rozpis ingrediencí, detailní postup a barevné foto hotového jídla. Nezbytnou součástí je vždy i kalorická hodnota pokrmu s rozpisem jednotlivých makroživin.



Můj názor:
Přiznávám se bez mučení - tuhle kuchařku jsem si zamilovala. Je krásným důkazem toho, že v jednoduchosti je krása. Recepty jsou rychlé, snadné a chutné, obsahují vše potřebné, i výživové hodnoty, kroužková vazba je u kuchařky velké plus a barevné fotografie hotových jídel vám nedovolí založit knihu do knihovny - budete chtít vyzkoušet všechny ty dobroty! :)
Recepty jsou z běžně dostupných ingrediencí, nenajdete v nich cukr, obsahují větší množství bílkovin a méně sacharidů a jsou vhodné, jak do redukce, tak i do běžného zdravého stravování. Nechte se inspirovat. :)
Bonus na závěr: na světě je už i druhý díl této skvělé kuchařky a třetí díl se připravuje! :)


Pokud i Vás kniha zaujala, můžete si ji se slevou 20 % koupit zde