pondělí 16. listopadu 2015

Soutěž: Z fitka do kuchyně 3

A máme tu další soutěž tentokrát jsou ve hře hned dva kousky nové knihy Z fitka do kuchyně 3! Recenzi na knihu si můžete přečíst zde.




Jak soutěžit:
1. Napište do komentářů zde na blogu nebo ve skupině ( zde ), proč byste chtěli nebo proč jste už vyřadili cukr /kniha je zaměřená na recepty bez cukru/. 
2. Dejte To se mi líbí sponzorovi soutěže na jeho Facebookových stránkách.
3. Dejte To se mi líbí mému blogu na Facebookových stránkách
4. Na začátku prosince vylosuji 2 z Vás a ti se mohou těšit na novou knihu Z fitka do kuchyně 3


Soutěž probíhá od 16.11. do 30.11.2015!

Pokud Vás kniha zaujala, můžete si ji už nyní objednat zde se slevou 15%.


VÝHERCI SOUTĚŽE:

25 komentářů:

  1. cukr se snazim odstranit prubezne. nejdriv jsem prestala sladit caj a kavu, ted se snazim nahrazovat v peceni bily cukr aspon za stevii. neni to jednoduche, clovek si to ani neuvedomuje, jak je zavisly na cukru :) rada bych proto inspiraci na peceni a tahle kucharka je proste bozi :)

    santorova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá soutěž...moc za ni děkuji.
    Cukr jako takový se snažím doma nepoužívat do vaření ani jej nekonzumovat (ve skryté formě). Myslím si, že není tělu ničím prospěšný/přínosný. Spíše naopak- nelíbí se mi vliv na zubní sklovinu, na slinivku - a její funkci. Taky mě celkem děsí hyperaktivita u dětí, které si bohatě dopřávají cukr. Nových inspirací na pokrmy, které lze vařit není podle mého názoru nikdy dost :-) Taková krásná kniha by se mi v kuchyni velmi šikla :-)
    Přeji pěkný večer
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Na cukru jsem hodně závislá, poslední 3 měsíce jsem měla takové horší období, které jsem řešila především sladkým a teď toho lituji. Určitě bych cukr chtěla vyřadit především z toho důvodu, že se cítím omezená tím, že prostě sladké "musím mít" a samozřejmě taky celkově kvůli jeho nepotřebnosti v našem těle :)
    Děkuji
    anetabyrtusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky, pro chci vyřadit cukr? Protože věřím, že je to zabiják dnešní i budoucí generace. Naši předci bílý cukr nepoužívali, v minulosti to byl dokonce luxus, který si mohla dovolit jen vyšší třída společnosti. Také proto nebylo tolik obézních lidí (i když vím, že to nyní není jenom cukrem, ale celkovým životním stylem). Cukr postupně vyřazuji nejen kvůli svému tělu, ale i kvůli příteli, kterému se rodem táhne cukrovka jako nit a také kvůli našemu budoucímu miminku, abychom mu šli dobrým příkladem. V blízké době chceme začít na miminku pracovat a do té doby chci mít ,, zmáknutou" zdravou stravu, kterou budeme s přítelem brát jako běžnou součást života a lehce jí pak převedeme na naše děti. Chci, abychom všichni byli zdraví a spokojení. Vím, že je to pro nás Výzva, protože naše okolí není naladěné na zdravou stravu a často se na nás dívá ,,skrz prsty", ale vím, že nám to stojí za to! Všem držím palce, abychom vytvořili lepší budoucnost pro naše potomky. Péťa
    KlazarovPetra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem začala se zdravím životním stylem už v létě.Ale byl to hrozný boj,který stále trvá. Největší motivací je asi to,že mi umřel brácha (28) - obezita a bohužel selhalo srdíčko..stalo se to ze dne na den...tak už jen pro to se snažím...i když to jde pomalu.
    začala jsem doma péct chléb z kvásku...zkouším nové recepty a chodím do fitka...někdy je to těžké překonat po celém dnu,když přijedu večer ještě něco připravit,ale co dělám to pro sebe...

    OdpovědětVymazat
  6. cukr jsem nahradila stévií nebo flavdrops...pokud to jde nesladím...
    Marinka.h@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Před pár lety sem začala jíst zdravé a zajímat se o potraviny. Všude se na mě valily články, jak je cukr špatný a zdraví nebezpečný, proto sem začala sladit s fladrops, popř. pridavam ovoce. K cukru ( stejně tak k bílé mouce) mám velký odpor uz. Ane.tkka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Cukr jsem vyřadila, protože jsem během svojí hubnoucí cesty přišla na to, že to jde i bez něj a chutná to fakt dobře! Vždycky jsem jedla strašně moc cukru, ale po jeho vyřazení se cítím nakonec asi i líp, sladká chuť se dá nahradit něčím jiným, ale najednou mám mnohem lepší pleť a kila letí dolů jako blázen! :) Už bych se nevracela!

    OdpovědětVymazat
  9. Cukr je moje malá závislost, chci se jí zabavit

    OdpovědětVymazat
  10. Cukr se snažím omezovat, jak to jen jde... na neslazenou kávu nebyl takový problém si zvyknout, ale při pečení je přece jen sladká chuť potřeba... ráda se z knížky přiučím a vyzkouším nové recepty, moc mě takové experimentování baví!
    hanasuchankova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  11. I já cukr zrovna nevnímám nijak pozitivně - léta už nesladím čaj, kávu...nic. Jediné kde s cukrem bojuju je pečení. Sice já osobně to moc nejím, ale ráda bych to odbourala i kvůli ostatním konzumentům. Zatím jsme na cestě snížení dávky dle receptu na půlku. A uvidíme, kam se posuneme dál. Ne nadarmo koluje vtip o nejlevnější bonboniéře pro tchýni :-)))abcjituska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Cukr jsem vyřadila ze svého jídelníčku pomaleji, protože bez něj žít, to nešlo. Byla jsem zvyklá, že si denně dám aspoň 2 sušenky a něco sladkého v podobě koláčku apod.
    Na cukru jsem byla závislá, ale postupně jsem díky němu kynula a kynula, takže jsem se rozhodla, že ho ze svého jídelníčku budu pomalu mazat. Nesladím čaj, přidávám jej méně do buchet aspoň o 1/2, nejím tolik sladkého a už vůbec ne koláčky a sušenky. Radši si peču sama, protože vím, co v nich je. Teď se bez cukru cítím líp a když jsem přidala pohyb, začala jsem se srovnávat. Mojí největší motivací je změna postavy abych se za ní v létě nemusela stydět se např.ohnout.
    Díky a hezký večer! :)
    anik.storkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Cukr chci vyřadit pro to, abych byla zdravější a lépe se cítila. Snažím se změnit svůj životní styl, abych neměla žádné zdravotní problémy. Cvičím Fitbox nebo doma dle Jill Michaels, ale vím, že nejdůležitější je zdravá strava. Já i přítel máme rádi sladké a proto bych se chtěla naučit nové recepty na zdravé dobroty.
    KatkaKerdova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Je to pre mňa nanešťastie droga, čím viac cukru v jedne prijímam tým viac sa mi na sladké zbiehajú slinky. Je to hlavná neresť a kazič mojej životosprávy a chudnutia, sladké. Preto je potrebné a chcem aby som sa čo najväčším oblúkom vyhla cukru.

    lienka.mastisova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Posledních pár měsíců pro mě bylo opravdu náročných a o to víc jsem si uvědomila, jak moc jsem na cukru závislá.... Kdykoliv jsem byla vynervovaná, unavená nebo zdeptaná jsem sáhla po něčem sladkém. Ale takhle to dál nejde. Takže NUTNĚ potřebuju cukr eliminovat. Protože ale vím, že sladké chuti se nijak snadno nevzdám, takovýto pomocník by se mi MOC A MOC hodil.-)

    OdpovědětVymazat
  16. Cukr se snažím omezit už nějakou dobu, hlavně kvůlu tomu že se kvůli němu necítím dobře. Vydím na sobě pupínky, akné a vyrážky které mi na těle nebo obličeji naskáčou skoro pokaždé když s ním něco s cukrem. Jestli jsem na cukru závislá? Nejsem, pochopila jsem že se dá cukr nahradit, navíc ho v životě tolik nepotřebuju. Chtěla bych se naučit recepty a vařit doma jídlo BEZ cukru, abych naučila rodinu, přátelé a lidi kolem mě, abych dokázala že i bez cukru se dá uvařit chutné a mňanózní jídlo.
    Terezakrupovaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Na sladkých a slazených výrobcích jsem hodně ulítávala na začátku puberty, začala jsem se zakulacovat na bocích a po vystrašení se nad máminou postavou (čokoholička) jsem si řekla dost! Bohužel špatným stylem, v hlavince mi ,,přeskočilo" a bojovala jsem s tím přes 2 roky.. nyní mi po absenci sladké chuti cukr přijde jako droga a těžko po ochutnání odložím�� Co mě ale vede proti závislosti je strach z civilizačních chorob a má touha pracovat ve zdravotnictví a pomáhat lidem����
    FB: Dominika Coufalová
    E-mail: xo-DomiSsek-xo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Snažím se zbytečný cukr odstranit už stravy už dlouho a to nejen sobě, ale i manželovi a hlavně synovi, který ho do sebe cpe příliš :-(. Hledám co nejvíce inspirace na chutné a zdravé věci. Aktuálně já osobně jsem se zamilovala do RAW sladkostí, ale cena je pro mou peněženku neúnosná. Děkuji
    FB: Andrea Šléglová - Liberec
    Email: sleglova.andrea(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Na cukru jsem si za celý život vypěstovala pěknou závislost a nevěřila jsem tomu, že bych se jí mohla někdy zbavit. Teď musím říct, že se to už z větší části podařilo, nesladím kávu, čaj, nejím sladkosti, nepiju sladké limonády. Někdy to bylo fakt těžké, ale stojí to za to. Vyvážený jídelníček mi srovnal hladinu cukru v krvi, ale přesto se někdy najde chvíle, kdy bych si nějakou sladkost, buchtu, prostě něco sladkého dala a proč to nezkusit s touto skvělou kuchařkou? ;) Byl by to báječný pomocník, tak snad se usměje štěstí ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Ze začátku jsem cukr nebrala jako hrozbu pro své tělo, ale postupem času když si sladím kafe, čaj, piju pořád colu a slazené limonády, stále jím sladkosti, tak je to na tom těle znát jak je zatížené nejenom cukry. Proto jsem se rozhodla, že začnu tím že omezím cukry.Nesladím si nic, piju vodu, nebo naředěné juice a ze sladkostí jsem přešla na ovoce - je to alespoň zdravější. Ráda bych vyzkoušela nové recepty bez cukru. Na internetu je toho spousta, ale proč to nemít všechno hezky pohromadě v krásné kuchařce. :) díky

    Facebook : monika hercíková

    OdpovědětVymazat
  21. Vyřadila jsem cukr i sůl, hlavně kvůli zdraví a nasazenému životnímu stylu, daleko lépe teď vnímám specifickou chuť každé suroviny.

    OdpovědětVymazat
  22. Chystám se vyřadit cukr, protože vím, že je pro naše tělo hodně škodlivý. Kniha by mi byla skvělým rádcem a pomocníkem v mé snaze. Lenka Tomanová leni.toman@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Nesnáším závislost na čemkoliv, takže se ho snažím odbourat co nejvíce. Někdy je to těžké a po "cukrové bombě" je vidět hned zhoršení pleti, únava, další chuť na sladké atd. Ale 45kg dole a proti závislosti bojuji dál. :) Půl roku teď pracuji v marketu na oddělení cukrovinek a člověk hned vidí u lidí tu závislost a touhu po cukru v úplně jiném světle, než když jen čte články o škodlivosti cukru.

    OdpovědětVymazat
  24. Snazim se vyradit cukr, protoze to skodi nejen me postave, ale i memu zdravi. Kavu ani caj si nesladim, bohuzel jsem ale asi zavisla na sladkem :/ Pred par mesici jsem se naucila to trochu ovladat a doprat si sladke opravdu jen jednou za tyden, ale ted mam stresove obdobi a uplne tak snadno to nejde... Nastesti jsem do toho nespadla tak jako driv (dvakrat denne), ale take to neni zrovna idealni (3x za tyden nekdy i casteji)... Byla bych tedy moc rada, kdybych tuto knihu dostala, brala bych to jako pomyslny start k dalsimu boji proti cukru :)

    luciebreznova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Jééé moc děkuju za výhru, teď mám další důvod pokračovat ve zdravém stylu a přitom to jde i bez cukru. Těším na nový přírůstek do mé sbírky. Ještě jednou moc děkuji Mamina Zdenina :)

    OdpovědětVymazat