pondělí 19. října 2015

Soutěž: Fitness Diář 2016

Soutěž o 2 nové Fitness Diáře od Fitshakeru je tu pro Vás! Informace o diáři najdete v příspěvku zde. A hned na úvod mám pro Vás dobrou zprávu - budeme soutěžit rovnou o dva diáře, takže tím se šance na výhru zvyšuje! 



Jak soutěžit:
1. Napište do komentářů zde na blogu nebo ve skupině ( zde ), proč byste chtěli vyhrát Fitness Diář od Fitshakeru.
2. Dejte To se mi líbí sponzorovi soutěže na jeho Facebookových stránkách.
3. Dejte To se mi líbí mému blogu na Facebookových stránkách
4. Na začátku listopadu vylosuji 2 z Vás a ti se mohou těšit na Fitness Diář 2016. 




Soutěž trvá od 19.10. do 1.11.2015

VÝHERCI:




Pokud Vás diář zaujal, můžete si ho už nyní objednat pro ČR zde nebo pro SR zde.

40 komentářů:

  1. Chci vyhrát, ale ne jen diář. Chci vyhrát sama nad sebou, nad svou hlavou, která vymýšlí jen výmluvy proč a jak co nejde. Chci změnit myšlení, život, chci být zdravá a štíhlá holka - a poprvé v životě to nechci kvůli tomu, abych se někomu líbila a měli mě radši, ale chci to pro sebe, chci tu být s lidmi, co mám ráda, chci tu s nimi být dlouho - a proto chci být zdravá. A protože nad sebou potřebuju lehký dozor až bič a připomínat si, co a proč chci, chci vyhrát tenhle diář. Lucie, 36 let, 79 kilo (už osm kilo dole)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím si, já jsem vhodná kandidát na výhru jednoho diářku, jelikož si všechny diáře vždy celý rok hýčkám různými lepítkama, kresbičkama a podobně. Měl by se u mě jako v bavlnce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes když píšu komentář mám svátek :-) A jelikož mám ohromné dilema jaký diář si na příští rok koupit, tak výhra by mi to rozhodování hodně ulehčila :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Každá cesta za svými sny je občas klikatá a každý někdy klopýtne. Já občas také. A tak si myslím, že tento diář by byl pro mě skvělou berličkou, abych tu cestu zdárně došla až do jejího cíle :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych chtěla diář vyhrát, abych měla přehled o tom co jím a jak cvičím. Zapisuji si do jedné stránky na internetu, ale tohle by pro mě bylo přehlednější.
    lehkap@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Proč chci tento diář vyhrát? Jelikož se již nechci stále odrážet od dna a chytat se záchranného člunu. Chtěla bych, abych se již dostala do mého vysněného cíle a tento diář by mi mohl pomoci, jelikož je v něm spousta užitečného. Tak třeba se na mne to štěstíčko usměje.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc bych o tento diář stála. Líbí se mi jeho desing, ale to není tak důležité. Myslím si, že je plný skvělých rad a nápadů, jak se správně stravovat. Snažím se žít zdravě, miluji sport, ale občas se stravou to není tak lehé. Mám ráda sladkosti, i když to s nimi nepřeháním. Občas bych potřebovala vědět, co kdy jíst, čemu dát přednost, co čím nahradit apod. V tom by mi tento diář mohl pomoci.
    m.p.mysacek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ráda bych vyhrála tento diář. Slyšela i četla jsem jeho výhody, jakým dokáže být skvělým pomocníkem. Letos si plním svůj první sen a v příštím roce bych si ráda splnila ten druhý, změnit svůj životní styl a diář by mi pomohl, abych si vše hlídala a plánovala tak jak mám a byl třeba prvním rádcem, který by mi usnadnil tuto cestu za lepším a zdravějším tělem i duší.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc ráda bych vyhrála tento diář, protože již dlouhou dobu stagnuji a potřebuji pomocníka. Ráda si vše pečlivě zapisuji a dělám poznámky, takže je pro mě vhodný :-)
    Klara.Blazejova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Přiznám se Vám, že jsem nikdy žádný diář nevedla ale tím, že jsem úspěšně shodila 30 kg a dalších 20 kg zbývá, cítím jistou potřebu si nějaký diář sehnat už jen proto, že se mi všude válejí papíry, které občas ztratím.. takže mít vše krásně uspořádané v jednom diáři by pro mě byla výhra. Zvláště pak, jestli existuje přímo takto specializovaný diář a já jsem z toho nápadu moc nadšená. Kristýna Kiki Kárová brunetka.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Už několikrát v životě jsem se snažila dodržovat jídelníček a cvičení. Vždy jsem zklamala. Ale zklamala jsem sebe sama. Vždy jsem na sebe byla naštvaná. Po nějaké době jsem zjistila, že potřebuji pevně daný řád. Mít rozplánované, jak cvičení, tak i naplánovaný jídelníček a předem naplněnou ledničku zdravým jídlem. Udělala jsem si tabulku do které pečlivě vše zapisuji. A přiznám se, že takovýhle super diář je mým splněným snem :-) už kuchařka, kterou mám od tvůrců diáře je skvělá. Chci být zdravá, krásná holka a cítit se skvěle a to ne jenom sama pro sebe ale chtěli bychom s přítelem miminko a já chci aby mé tělo pro něj bylo připravené tzn. co nejzdravější :-) všem přeji hodně sil pro splnění vlastních snů a cílů :-)

    santorova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Zdravím chtela bych vyhrat diar, protoze neustale zacinama znova a znova a věřim, ze diar by mi pomohl v uspesnem zacatku a take v uspesnem pokracovani.... veronika.palacka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Chci vyhrát, protože kdo zapisuje, hubne rychleji! :-) Sleduji tebe i fitshaker pod jménem Klára Komrsová, k.komrsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Chtěla bych vyhrát, jelikož začínám podruhé se cvičením a tak a takovýto diář by mi jistě pomohl, nikdy jsem ještě žádný s tematikou fitness a sportu neměla a určitě by to byla příjemná změna :-) Pajabar@email.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ja stale uvazuji nad koupi,ale vim,ze do toho nepujdu,protoze neverim ze by mi zapisovani pomohlo ve vetsi motivaci k pohybu a spravne strave.
    Takze bych strasne chtela vyhrat,abych se presvedcila, ze to vazne funguje :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Protože ještě žádný diář nemám a tenhle cvičící by mohl být dost dobrý. Líbí se mi, že píšeš, že je menší a vleze se tak do kabelky. Navíc jsem trošilinku přibrala, tak by to nebyla špatná motivace :P

    OdpovědětVymazat
  17. WOW, ten je krásný.. Deníček bych chtěla vyhrát, protože je to super motivace ke cvičení, zaznamenávání úspěchů (i pádů) a na příští rok zatím žádný deníček nemám.. V červenci se mi narodil syn, první dítko, které mi dává zabrat.. váhu neřeším, chci se cítit jako před otěhotněním.. To jsem cvičila, zaznamenávala a z nadváhy se dotala na normání váhu (i postavu).. a díky tomu jsou těhu kila pryč, akorát ještě zpevnit, jsem jako rosůlek.. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tento diář bych chtěla, protože jsem se do něj zamilovala na první pohled. Netrpělivě jsem klikala na web a čekala až vyjde. Ukázky co jsem viděla se mi moc líbí. Ve svém životě potřebuji změnu, abych byla zdravější a šťastnější. V tomto diáři najdu spoustu důležitých informací od odborníků, budu si moci zapisovat co cvičím, jím, uvidím pokroky a vše budu mít na jednom místě. Už nemohu pořád začínat od začátku, chci do toho jít naplno a věřím, že tento úžasný diář pro mne bude obrovským pomocníkem.
    katkakerdova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Fitness diář bych chtěla vyhrát, protože jsem nikdy nic nevyhrála, ale nedělám si žádné naděje, fitness mě strašně baví, je to má každodenní radost, díky fitness dokážu vypnout, hodit starosti za hlavu, je to mé odreagování, navíc jsou v něm určitě užitečné informace a já se ráda učím novým věcem. :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Protože bez diáře jsem jako bez ruky a hlavně nyní si nikam nezaznamenávám své "pokroky". Hledám něco, kam bych si mohla zapsat své tréninky, jídelníček, schůzky, úkoly a zkoušky. A taky bych ráda nakonci roku 2016 tím diářem prolistovala a řekla si, ty jo, to jsem ale na sobě mákla a za tenhle rok udělala takový pokrok. :) LH-P@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Pro někoho pouze diář, pro mě však je fitness kamarád. Ráda kuchtím, ráda experimentuju, zdravým jídlem na talíř maluju. Kdyby on mohl při mém bohu stát, pomohl by vše si zapisovat a v experimentování inspirovat. Doplnovali by jsme se navzájem, já jeho obsahem a on mě popichem. Co se pohybu týče, ani přesto by se nenudil, každodenní zážitky a aktivity by jsme prožívali a časem si je připomínali. Zkrátka správný kamarád toto je, který i kdyby chtěl, tak vám neuteče. Sdílí s vámi vaše úspěchy a nebo naopak je při vás v úzkosti, kde vám pomůže odpíchnout se ode dna a připomene také, pro co jste bojovali. Myslím si, že takového přítele by měl každý v něčem mít aby si vzpomenul, pro co je krásné žít. :))

    OdpovědětVymazat
  22. Jestliže lidé při zapisování hubnou dvakrát rychleji, tak by měl jeden diář patřit mě 😉 Nepotřebuji hubnout rychle, ale po deseti kilech, které se mi podařilo zhubnout, se mi váha zastavila a už pár měsíců se nechce hnout 😕😢 Ráda bych se zbavila ještě asi pěti kilo a právě tento diář by mohl být tím správným pomocníkem na mé cestě za vysněnou postavou 😉💪 Tak zkusím štěstí 😉

    OdpovědětVymazat
  23. Ráda bych tento diář darovala své kamarádce, která si ho moc přeje. Snaží se cvičit a jíst zdravě, ale bohužel má takovou práci, že je často nemocná. Neustále začíná od začátku a je pro ni těžké se do toho dokopat. Proto bych jí ráda s jejím snem pomohla :). Monika
    monisshka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Ráda bych tento diář vyhrála, protože jsem hrozný maniak do diářů, bloků a sešitů a co si nezapíšu, to zapomenu nebo prostě neudělám. A právě u cvičení jsem ještě nenašla ten ideální styl plánování a zapisování, zatím si ho zapisuju do klasického diáře, ale stále přemýšlím o nějaké lepší vychytávce a fitness diář by mohl být přesně ono :)

    OdpovědětVymazat
  25. Už nějaký čas se věnuji pozorováním svého těla.Neustále se snažím zjistit,co je pro něj nejlepší, jak se k němu chovat, aby mi oplácelo zdravého ducha. Cvičím už také nějakou dobu, ale nikdy jsem neměla takovou motivaci, aby jsem ještě více přidala. Myslim si, že tento diář by mi velmi pomohl jak v plánování, tak v motivaci..A to nejvíce potrebuji:) aliciahf@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Už nějaký čas se věnuji pozorováním svého těla.Neustále se snažím zjistit,co je pro něj nejlepší, jak se k němu chovat, aby mi oplácelo zdravého ducha. Cvičím už také nějakou dobu, ale nikdy jsem neměla takovou motivaci, aby jsem ještě více přidala. Myslim si, že tento diář by mi velmi pomohl jak v plánování, tak v motivaci..A to nejvíce potrebuji:) aliciahf@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Chtěla bych tento diář vyhrát, protože věřím tomu, že by mi pomohl udržet si motivaci. Motivace je můj hlavní problém na cestě za vysněným tělem. Snažím se už dlouhou dobu získat svou vysněnou postavu ale stále mi to nějak nejde, ačkoli jím zdravě a sportuji. Vetšinou. Jde o to, že jsem vždycky velmi motivovaná, ale chci výsledky rychleji. Prohlížím si fotky proměn různých lidí a jsem smutná z toho, že mé výsledky jsou pomalejší a "proměna" trvá tak dlouho oproti ostatním. Chci vždy všechno až moc rychle, takže jakmile se po nějaké době cvičení a zdravé stravy výsledky prostě moc nedostavují, ztrácím motivaci a říkám si, že to tedy stejně nemá cenu. Pak mám výčitky z nějakého "prohřešku" (čokoláda, zmrzlina, necvičení..) a začnu motivovaná nanovo. Ale opět jen na chvíli. A tak stále dokola :-/ Proto mám pocit, že by tento diář mohl být ideálním parťákem a mohli bychom to spolu dotáhnout dokonce! :-) Měj se moc krásně a těším se na další příspěvky, Aneta. anetka.uhk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Chtěla bych vyhrát tento diář, protože jsem těhotná a před těhotenstvím jsem se celkem držela jak zdravého životního stylu tak cvičení :) ale ted v těhotenství bohužel stlačím vše sladké které je v dosahu takže už ted se desím toho jak budu vypadat po porodu :) samozřejmě se chci vrátit do formy a ukázat že i maminy mohou být fit a sexi :) a takový malý pomocník s dávkou motivace pomůže :) Hezký den andreika13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Diář bych chtěla vyhrát, protože se mi moc líbí a myslím, že je to skvělí pomocník v cestě ke zdravému životnímu, jelikož si prozatím zapisuji své pokroky na papíry, v diáři by alespoň byly ucelené :). Určitě je to super motivace. a pomocník.
    Měj se hezky alenka44@email.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Diář bych mooc chtěla, miluju diáře, plánování, zapisování, aktuálně mám dokonce dva, abych toho neměla málo, takže ani příští rok nemůžu zůstat pozadu. A pár kilo dolů rozhodně potřebuju..... Děkuju!! karolina.kucharova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Urcite by bol pre mna prijemnym, ale rovnako v pripade sklznutia aj neprijemnym zrkadlom, voci ktoremu by som rozhodne chcela byt korektne uprimna a nehrat s nim ziadne hry odporujuce objektivnej realite:).

    Paulína Tholtová (paulina.tholtova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  32. Moc bych si přála tento diář vyhrát hlavně z toho důvodu, že jsem se rozhodla vrátit se ke sportu a ke "zdravému režimu". Abych to uvedla na pravou míru, měla jsem teď asi půl roku takové špatné období, maturovala jsem, rozešla jsem se s přítelem, dělala jsem ridičák, takže jsem byla hodně ve stresu a nabrala jsem dost kil. Nyní se snažím opět začít sportovat a zdravě jíst. Tento praktický diář by mi určitě pomohl k uspořádáním si dne a denních/týdenních aktivit.

    Děkuju terezakrupovaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Chci vyhrát diář protože bude mým pomocníkem při mojí cestě ke zdraví a ke skvělé kondici a bude mě podporovat, pomáhat mi a dávat mi skvělé tipy :-)
    Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Tak já bych si ho mooc přála, aby mě motivoval každý den udržet vůli a starat se o své tělo i duši! (Protože to spolu úzce souvisí.) :-) Ta vůle mi právě poslední dobou dost chybí a musím říct, že když jsem si dřív pečlivě (možná až moc) organizovala čas, plnilo se mi vše o dost lépe. Takže tento krásný oranžový diář bude určitě skvělým pomocníkem :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Moc ráda bych tento diář vyhrála, protože pořád nemůžu najít systém jak si zapisovat vše potřebné a neumím s tím pracovat. Mým snem je mít krásné a zdravé tělo, ale příjde mi, že nad tím nemám 100% kontrolu :-(. Právě proto jsem z této soutěže nadšená , protože mám tušení, že tento diář by mi mohl hoooodně pomoci a myslím, že by mě hodně namotivoval :-) Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
  36. Celý život bojuji s nadváhou, poruchou prijmu potravy a nízkým sebevědomím. Jednoho dne se ve mě konečně něco zlomilo a já našla v sobě sílu konečně začít něco dělat a ne jenom o tom mluvit. Začala jsem shánět nejrůznější informace o stravovaní a pohybu. Každý kdo si něco takového prožil ví, jak je to strašně těžké a bez podpory to nejde. Já jsem naštěstí obrovskou podporu našla ve svém manželovi a autorce tohoto blogu a tak jsem bojovala dál. Diky blogu jsem se naučila pravidelně cvičit a nacházet každodenní motivaci. Už jsou to dva roky a já jsem o 25 kg lehčí a hlavně šťastnější. Není to úplně ideální, ale já si du pomalu svou cestou dál a proto bych si moc přála tento diář, abych mohla rekapitulovat své úspěchy a neúspěchy :-) i příští rok.

    OdpovědětVymazat
  37. Diář bych si moc přála, věřím, že s mým přesvědčením, pílí, pravidelným cvičením a zdravou stravou mi v příštím roce pomůže překonat mnohé nástrahy, které by mě mohly svést na scestí :-) bude mě motivovat, pomůže mi, i mě za mé případné prohřešky pokárá, bude mým každodenním společníkem, který mě provede trnitou cestou k úspěchu. Věřím, že ve dvou se to lépe táhne.

    OdpovědětVymazat
  38. Ráda bych vyhrála jelikož jsem začala pravidelně cvičit a vše si zapisuji a tak by se mi diář na další rok hodil a hlavně takový by mne i motivoval nepřestat a nepolevovat. kisova.marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Diář by mohl být mým průvodcem skrz všechny moje nedokonalosti a pomohl by mi je změnit v přednosti :)

    OdpovědětVymazat
  40. Žiju podle plánů - ano, je to tak a nestydím se za to. Každý rok si musím koupit diář, abych věděla, co všechno musím stihnout. I na mateřské potřebuji být manažerem svého času :-). A jelikož se chci jako maminka cítit dobře, musím na sobě neustále pracovat. A k tomu mi Fitshaker diář pomůže - bude to můj osobní fitness manažer :-) lavlamy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat