pátek 3. dubna 2015

Soutěž s Matcha Tea

Dubnová soutěž bude patřit čaji Matcha. Je o mně známo, že patřím mezi milovníky tohoto čaje a tak jsem moc ráda, že Vám díky firmě Čajová květina s.r.o., která je největším dodavatelem čaje Matcha u nás, můžu nabídnout zasoutěžit si o tento skvělý produkt. Ještě než začneme soutěžit, přečtěte si základní informace o čaji v mém příspěvku zde

                                  Web: www.matchatea.cz
                               Eshop: www.matcha-tea.cz
                     Facebook: www.facebook.com/MatchaTea.cz

O co soutěžíme?
O 3 balíčky čaje Matcha Harmony a 3 šejkry! Výherci tedy budou hned 3!  
Tak pojďte soutěžit!



Jak soutěžit?
1. Přihlašte se do formuláře níže přes email nebo Facebook.
2. Klikněte na +1, čímž vhodíte pomyslný lísteček s Vaším jménem do slosovacího zařízení. 
3. Dejte To se mi líbí sponzorovi soutěže a získejte tím dalších 5 lístečků s Vaším jménem.



Není povinné, ale pokud chcete zvýšit svou šanci na výhru a získat další pomyslné lístečky s Vaším jménem:
Napište jakýkoliv vzkaz sponzorovi soutěže do komentářů tohoto příspěvku a získejte tím dalších 5 hlasů pro Vás.

Dejte To se mi líbí mému blogu a získejte dalších 5 hlasů pro Vás. 

Soutěž probíhá od 1.4. do 30.4. Vítěze budu losovat na začátku května. Pokud se vítěz do týdne neozve, budu losovat nového. 
Hodně štěstí všem.

Matcha Tea

73 komentářů:

  1. nikdy jsem ho nepila, tak třeba ho konečně vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Milujeme MatchaTea, obzvláště ve spojení s MixIt... Jany

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá příležitost vyzkoušet toto zelené pití :) Nemám odvahu ho koupit ( u nás jsem nesehnala pouze po jednom pytlíčku na vyzkoušení) ale hrozně mě to láká :)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji Matcha Tea ♥ Ale to oni vědí, na FB jsem aktivní :D

    OdpovědětVymazat
  5. Matcha Tea od sponzora soutěže už chvíli sleduji a hodně jsem o něm četla islyšela.Pořád se odhodlávám ke koupi, tak bych ráda otestovala :) . Děkuji za skvělou soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  6. Poslední dobou se na každém mém kroku objevuje nápis MatchaTea, asi nějaká vyšší síla chce, abych to vyzkoušela :)
    Ráda bych byla jednou z výherců, pokud ne, tak se ke mě snad MarchaTea dostane jiným způsobem :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc túžim ochutnať tento čaj, no zatiaľ mi chýbala odvaha. Ďakujem že sa môžem zapojiť do súťaže a mať šancu ho vyskúšať. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Matcha Tea jsem už měla, popravdě jsem poprvé byla zaskočená chutí, ale po čase si člověk zvykne :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vyzkoušela jsem matchu nedávno a rozhodně mi sedla, takže hodlám konzumovat pravidelně! ;) Díky za šanci v soutěži!

    OdpovědětVymazat
  10. Matcha Tea jsem ještě nikdy nepila, ale čím víc se o něm v mém okolí mluví, tím víc mě láká ho vyzkoušet :)!!

    OdpovědětVymazat
  11. Posledni tyden nectu o nicem jinem nez o Matcha Tea a priznam, ze ma zvedavost me nuti ke koupi. Takze dekuju za tuto soutez a jako student budu doufat! :-) Navic ten shaker je bozi!!! :-D

    OdpovědětVymazat
  12. CHTELA BYCH VYZKOUSET TENTO CAJICEK UDELAL BY MI VELKOU RADOST

    OdpovědětVymazat
  13. Hmm snad ho konečne vyskusam :)

    OdpovědětVymazat
  14. Super soutěž, třeba jej poprvé vyzkouším :o)

    OdpovědětVymazat
  15. O tomto výrobku uvažuju už delší dobu, jsem ráda za tuto soutěž. Zuzz :)

    OdpovědětVymazat
  16. Jednou jsem ho vyzkoušela a moc ráda bych si ho dopřávala denně, dejte mi šanci prosím :-)

    OdpovědětVymazat
  17. O Matcha tea toho mám už hodně načteno, ale ještě jsem ho nevyzkoušela, takže děkuji za příležitost si o něj zasoutěžit!

    OdpovědětVymazat
  18. Ráda bych vyzkoušela :-) Lucie

    OdpovědětVymazat
  19. Strašně moc bych chtěla tento čaj vyzkoušet, že by se na mě usmálo štěstí? Škoda, že v restauracích a kavárnách jsem matcha tea ještě neviděla, a tedy nezkusila :-(

    Leenikk

    OdpovědětVymazat
  20. Slyšela jsem samé chvály,také bych rada ochutnala :)

    OdpovědětVymazat
  21. tak snad...chtěla bych o konečně zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ráda bych konečně vyzkoušela a díky za soutěž :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Ještě jsem ho nikdy neochutnala, ale moc ráda vyzkouším. Ze všech stran na něj slyším jen samou chválu :)

    OdpovědětVymazat
  24. Moc díky za soutež, doufám, že budu moct vyhrát váš super čaj a krásný šejkr :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ráda bych vyzkoušela tento čaj :)

    OdpovědětVymazat
  26. Matchu ted piju skoro denne. Takže se moc těším a doufám že třeba něco vyhraju :-D

    OdpovědětVymazat
  27. Miluju Matcha tea latté. Naučila jsem se ho pít v Číně, kde je běžně k dostání všude v kavárnách a fastfoodech a těším se až to přijde i sem. Zatím si ho míchám sama, s kokosovým mlékem a špetkou stevie :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Ráda bych jej zkusila, prý je skvělý i před tréninkem, jako "nakopávač" :)
    Tina

    OdpovědětVymazat
  29. Vždycky jsem ho chtěla ochutnat a zatím jse se nikdy neodhodlala.. takže díky sponzorovi za tuto úžasnou soutěž :-)

    OdpovědětVymazat
  30. První várku (30 pytlíčků) už mám skoro vypitou a nutně potřebuju další ;-) Vzkazuji sponzorovi, že jsem nová milovnice tohoto lahodného zeleného lektvaru :-) Děkuji za skvělou soutěž!! Pavlína :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Chtěla bych vyzkoušet a pokud možno jím nahradit odpolední kávu.

    OdpovědětVymazat
  32. Miluji Matcha tea a snad se mi poštěstí :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Od kamarádek jsem slyšela na Matcha Tea jen samou chválu. Snad se mi v soutěži poštěstí a budu se také moci připojit k jeho milovnicím :)

    OdpovědětVymazat
  34. Všichni si Matcha tea hodně chválí, proto bych ho chtěla taky vyzkoušet ;-) Katka Š

    OdpovědětVymazat
  35. Ještě jsem ho nepila a určitě nebudu čekat do konce dubna abych ho ochutnala,pořídím určitě dřív a věřím že mi zachutná:-) tudíž do konce dubna ho budu mít vypitej tak se výhra bude hodit:-) :-) :-) :-) <3

    OdpovědětVymazat
  36. Už dlouho ho chci vyzkoušet, tak snad se zadaří :-)

    OdpovědětVymazat
  37. Ještě jsem samotný Matcha Tea nepila, měla jsem možnost ochutnat jen zmrzlinu, která byla opravdu dobrá :)

    OdpovědětVymazat
  38. skvela prilezitost ochutnat, jsem na nej moc zvedava :)

    OdpovědětVymazat
  39. Delší dobu o něm uvažuji, tak se snad budu mít štěstí :-)

    OdpovědětVymazat
  40. Super příležitost - ráda bych konečně ochutnala :)

    OdpovědětVymazat
  41. keezby se postestilo, vypada svele! :-)

    OdpovědětVymazat
  42. moc si přeji vyhrát a když nevyhraji tak si ho prostě koupím :-)

    OdpovědětVymazat
  43. Skvělá soutěž a úžasné výrobky :-) Všechny palce nahoru :-) Matcha je super elixír :-) Dokáže úžasně povzbidit při únavě :-)

    OdpovědětVymazat
  44. Ještě nikdy jsem ho nezkusila,tak třeba se mi poštěstí :-)

    OdpovědětVymazat
  45. Poslední dobou o něm mnohé slyším, ale nikdy jsem ho ještě neochutnala. Tak bych moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  46. Matcha Tea jsem ještě neochutnala, ale ráda ho vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  47. O Matcha tea jsem toho mnoho slyšela, nicméně jsem ho ještě neochutnala, takže bych si ho velice přála vyzkoušet :-)

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  48. Mám ho týden a už se ho asi nikdy nevzdám ^_^

    OdpovědětVymazat
  49. Zatím jsem matchu ochutnávala jen v čajovnách, kde je její kvalita dost různorodá. Koupit si nějakou kvalitní matchu domů jsem zatím neměla možnost, tak se snad poštěstí.

    OdpovědětVymazat
  50. Já matcha občas piji, jsem po něm plná energie a nenafukuji se tolik :D Bohužel si ho nemohu dopřát moc často, ale už se těším, až vyzkouším nějaký receptík :)

    OdpovědětVymazat
  51. Hrozně dlouho chci Matcha tea vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  52. Miluji Matcha Tea :) dodává mi potřebnou energii a cítím se po něm lépe :) prostě zázrak ;)

    OdpovědětVymazat
  53. super na nem je,ze si ho muzete koupit v jednotlive porci a tak vyzkouset :) je to vyborny caj,miluju ho s citronem za studena :) ale holky z prace si ze me delaji srandu v jake bazine jsem si tu vodu natocila :D

    OdpovědětVymazat
  54. občas si ho koupím, má takovou nezvyklou barvičku, ale je moc dobrý

    OdpovědětVymazat
  55. Matcha je super!! Už jsem se také zařadila do skupiny závislých:-)

    Jana/eliastepa

    OdpovědětVymazat
  56. Chtěla bych ho konečně vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  57. Super soutěž! Matchu piju denně, neboť mi skvěle pomáhá při učení na státnice! :)

    OdpovědětVymazat
  58. Ještě jsem Matchu nezkusila, tak třeba teď :) velké dík za soutěž Anet

    OdpovědětVymazat
  59. Koupila jsem si čaj na Bio Stylu ..musím uznat ,že je úžasně chutný..měla jsem možnost ochutnat i více produktů z Matchy:0) je to jako groga:0) výborný nápad soutěže ! Miluju zelenou barvu a co dodat ? jen houšť:0)) můžu jen a jen všem doporučit !!! DĚKUJU

    OdpovědětVymazat
  60. Chci vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  61. čtu samou chválu, tak bych chtěla vyzkoušet

    OdpovědětVymazat
  62. Ráda vyzkouším tento zelený zázrak :-)

    OdpovědětVymazat
  63. Bylo by fajn vyhrát :-). Když nebude stát při mně štěstí, tak si ho holt koupím :-)

    OdpovědětVymazat
  64. Mám ho moc ráda, nejvíce v kombinaci s bílou čokoládou :)

    OdpovědětVymazat
  65. před pár dny jsem ochutnala a už nechci pít nic jiného :D Mám vás pěkně na lištičce takže vás kdykoli najdu :)

    OdpovědětVymazat
  66. Nikdy jsem ho nepila tak bych ráda vyzkoušela. Třeba se na mě usměje štěstí.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  67. na matche rychle vznika zavislost.. ja nejsem vyjimkou :D mohla bych matchu pit porad..proto jsem strasne rada za tuto soutez :) diky

    OdpovědětVymazat
  68. Matcha je výborná, její chut je úchvatná :-)

    OdpovědětVymazat