neděle 12. dubna 2015

S Jill do plavek: Třetí týden

To nám to ale krásně utíká že? Máme tu třetí týden společného hubnutí! Tentokrát se zaměříme na pitný režim. Vím, že je to kámen úrazu mnohých z nás. Tento týden se ale na to zaměříme a naučíme se pít dostatečně.
Základem pitného režimu musí být obyčejná voda. Ať už teplá či studená. Ale voda musí mít prvenství. Málokomu ale obyč voda chutná. Zkuste tedy si jí ochutit, citronem, mátou, nebo si nalijte trošku 100% džusu do skleničky a zalijte vodou. Vše, co Vám pomůže dodržovat pitný režim.


Pokud máte rádi kafe, energetické drinky nebo třeba coca colu, snažte se jejich konzumaci omezit na co nejmenší počet. Pokud máte málo energie, zkuste se přeorientovat na zelené čaje. Já např. všemi deseti doporučuji Matcha Tea. Čaj Matcha navíc podporuje schopnost Vašeho těla spalovat jídlo 4x rychleji než za normálního stavu. 

Informace k prvnímu týdnu najdete v knize na str. 107, 117 a 121 . Kdo knihu nemá, může použít mnou vytvořený materiál, který najdete zde. Najdete tam vše potřebné, určitě si přečtěte. 
Pokud si knihu chcete pořídit, máte nyní jedinečnou možnost získat jí se slevou 35% zde


Co se cvičení týče, tak rozpis na tento týden najdete níže. Cvičte podle sebe, v jakou denní dobu se Vám to bude hodit. Podělte se pak o své zkušenosti a zážitky ze cvičení. A nezapomínejte dodržovat dny volna. 
Pozn.: Workouty jsou na youtube, takže stačí jen přehrát. Avšak může se stát, že video bude smazané, v tom případě zadejte název videa do vyhledávání a najděte si funkční odkaz.


 Před začátkem cvičení byste měli jeho vhodnost vzhledem k Vašemu zdravotnímu stavu konzultovat se svým lékařem. Pokud během cvičení pocítíte jakékoliv zdravotní problémy, přestaňte cvičit a vyhledejte pomoc lékaře. 



3. DEN: Cardio Kickbox 

4. DEN: VOLNO



7. DEN: VOLNO


PLAVKÁM ZDAR!




Žádné komentáře:

Okomentovat