úterý 20. ledna 2015

Zbavte se černých teček bez chemie

Každý z nás měl alespoň jednou v životě problém s černými tečkami na obličeji. A přiznejme si, nevypadá to vůbec hezky. Nejčastěji se vyskytují v oblasti nosu, brady a čela. Nicméně v největší míře se objevují právě na nose. 
Tady je jeden ze způsobů, jak se černých teček zbavit. Bez chemie.
Nejprve je třeba odstranit odumřelé kožní buňky, které drží černé tečky uvězněné v pórech. Navlhčete si obličej, naneste trochu peelingové směsi ( např. kávová sedlina ) a jemně masírujte na postižené oblasti krouživými pohyby asi pět až deset minut. Poté umyjte. Nyní je nutné aplikovat páru. Do většího hrnce nalijte horkou vodu nebo heřmánkový čaj, nakloňte hlavu nad něj, přes hlavu přehoďte ručník a nechte obličej inhalovat. Tímto způsobem se Vám krásně otevřou póry. Pak vytvoříme čistící masku na póry:
Čtyři lžíce jedlé sody a hrnek minerální vody smícháme až vznikne pasta. Tu aplikujte na obličej, vyhněte se oblasti očí, po deseti minutách opláchněte vodou. Výsledek je vidět ihned! 
Osušte tvář a namažte se hydratačním krémem. 


Z originálního článku volně přeložila Mamina Zdenina

Zdroj: www.healthyfoodteam.com/get-rid-of-blackheads-with-this-natural-recipe

Zkušenosti:
Eva Librcajtová Tak prave vyzkouseno:-) Trochu to stipalo ale vysledek viditelne lepsi,tmave tecky pryc,zustali trochu viditelne pory,ale ty se snad zatahnou.Za par korun slusny zakrok:-)

Pavla Hovorková Tak jsem se do toho taky pustila. Černé tečky na nose jsou míň viditelný a celkově pleť působí čistěji. Ale soda ke mně byla moc agresivní, štípe mě celý obličej a jsem docela rudá. Takže asi nic pro citlivou pleť 

Monika Valentová Tak mě to přijde fajn, změna je znát, trochu jsem cítila, že maska na obličeji pracuje, ale nijak zvlášť a ani po umytí jsem nebyla zarudlá...  

Vladimíra Poláková Měla jsem nos samou černou tečku a opravdu po tomto procesu dost velký rozdíl 

Kateřina Holomková teď jsem to ze sebe smyla, trošku to pálilo ale za ten výsledek to stálo za mě pecka 

Další zkušenosti si přečtěte zde.




8 komentářů:

  1. Nooo ten začátek jsem vždy dělala krom zázračné pasty, tak to vyzkouším.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jestli tohle bude konečně fungovat, budu ti nesmírně vděčná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já používám masku se sodou a jílem - http://zuzatvori.blogspot.cz/2015/01/maska-nejen-proti-cernym-teckam.html ale teda hlavní je ta soda, která tahá bordel z pórů, ovšem já si dávám masku po horké koupeli, kdy mám také póry otevřené ;) každopádně důležitá je také prevence proti nim (nechodit se sprchovat/koupat namalované, nechodit spát namalované, čistit si pleť večer i ráno...) na to nezapomínejme :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za tip, vyzkouším. Černé tečky mě sice nijak extrémně netrápí, ale pár ucpaných pórů se přece jen najde :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Teda toto je něco pro mě! Černých teček se vůbec nemůžu zbavit a už několik dní jsem uvažovala, že si koupím nějaká zázrak v drogerii, který by mě jich zbavil. Ale tato rada je bezva! Já teda vždycky napařovala a pak vymačkávala, ale přišlo mi, že to nemělo až takový efekt. Uvidíme, co ta pasta ze sody, snad zabere. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tohle vyzkouším, díky za radu ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Napařovat? Ani náhodou! Později budete litovat - rozšířené a popraskané žilky v obličeji opravdu nevypadají vábně. Tak přemýšlejte.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak nevím, postupovala jsem přesně dle návodu a nakonec jsem těch černých teček měla na nose ještě víc ;-((( Jak jste na tom vy ostatní?

    OdpovědětVymazat