úterý 6. ledna 2015

T 2015: Výzva Pitný režim



7 komentářů:

  1. Supr - dodám, že mě třeba pomohlo, že jsem se naučila pít hned ráno (což pomůže i střevům.. :D) piju jen ze 3dcl skleničky - 7 skleniček deně nezní tak moc. Piju vždy když si jdu umýt ruce - dřív jsem vždy pila když jsem chystala nějaké jídlo - jak jsem byla u dřezu už jsem vypila sklenici vody.. :) Držím vše palec.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moje letošní předsevzetí bylo právě o dodržování pitného režimu. Kdesi jsem si našla, že se má pít podle váhy. Vyšlo mi to okolo tří litrů, což mi přišlo hodně. Tak piju 2-2,5 litru vody, a jde to v pohodě. Koupila jsem si na to krásnou lahev od Equa a hned se mi pije líp.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný. Já piju 1,5 - 2,5 litru denně už úplně bez problému :))

    http://myway-tofitness.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. dobrá výzva, jdu do toho!!! Meřím si to už od nedele 4.1.2015... takže nejaky přehled už o tom mám :P

    OdpovědětVymazat
  5. Vo videu hovoríš len o vode. Ale v takejto zime mi studená voda nerobí dobre. Ráta sa teda aj čaj do pitného režimu?
    Pýtam sa preto, lebo niektoré zdroje čaj do pitného režimu zásadne nezaraďujú a iné zas áno. Zaujíma ma teda Tvoj názor. Ďakujem vopred za odpoveď.
    Inak s pitným režimom problém nemám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čaj je defakto obarvená voda, takže do pitného režimu patří. Pozor ale na granulované čaje - obsahují hodně cukru. Já piju doně čaje, hlavně v zimě :)

      Vymazat
    2. Granulované by mi ani nenapadlo piť. :D
      Striedam zelené čaje, bylinkové a občas aj ovocné pre vôňu. Matcha som zatiaľ neskúsila, ale možno si ho niekedy objednám ako darček.

      Vymazat