pondělí 6. října 2014

Desátá výzva: s Christine Salus

Říjnovou výzvu odcvičíme s Christine Salus. Věřím, že spousta z Vás nebude vědět, o koho vlastně jde. Ale to je právě dobře. Pojďme taky zkusit workouty jiných trenérů než jen těch nejznámějších.
Christine je fitness trenérka, která se zaměřuje spíše na HIIT tréninky. Přirovnala bych jí k naší Marušce z Rutiny. Tento týden bude opravdu náročný, ale máme za sebou již 9 společných týdnů s těmi nejlepšími, tak pojďme zkusit, kam jsme se posunuli. Pojďte si zkusit její workouty a nezapomeňte dát vědět, jak se Vám líbí.
Pokud začínáte, cvičte vždy jen jedno video denně. Pokud jste pokročilý, můžete zkusit obě dvě videa u každého dne. Nic ale nepřehánějte. HIIT je náročné cvičení. 
A jak naše společná výzva bude probíhat? Jednoduše. Níže naleznete jakýsi týdenní plán s workouty. Cvičte podle sebe, kdy se Vám to bude hodit. Začít můžete klidně dnes nebo zítra nebo prostě kdy chcete. Budu ráda, když se pak o své dojmy podělíte s ostatními, buď zde v komentářích, nebo v naší skupině nebo pokud máte blog, klidně zrecenzujte.☺ 

Hodně štěstí!☺ 




1. DEN: celkový čas 22 minut
HIIT


2. DEN: celkový čas 38 minut
HIIT


Nohy


3. DEN: celkový čas 38 minut
HIIT


Břicho


4. DEN:
ODPOČINEK


5. DEN: celkový čas 72 minut
HIIT


Ruce


6. DEN: celkový čas 65 minut
HIIT


Zadek


7.DEN: celkový čas 104 minut
HIIT


Ruce, břicho, zadek



1 komentář:

  1. Miluju tyto výzvy! Díky Vám jsem narazila na několik skvělých, mě neznámých, trenérů. Nemůžu se dočkat výzvy na příští měsíc;)

    OdpovědětVymazat